نحوه ثبت نام و شرکت در فصل دوم برنامه عصر جدید | جدید 1402

نحوه ثبت نام و شرکت در فصل دوم برنامه عصر جدید | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

فصل اول برنامه عصر جدید به تهیه کنندگی احسان علیخانی چندی پیش از شبکه سه سیما پخش شد و قرار است فصل دوم این برنامه زمستان کلید می خورد.

نحوه ثبت نام و شرکت در فصل دوم برنامه عصر جدید

شرکت در فصل دوم برنامه عصر جدید

برای شرکت در برنامه عصر جدید کافیست یک ویدیوی حداکثر ۵ دقیقه ای از مهارت خود را با در نظر داشتن ضوابط زیر به سایت asrejadid.ir ارسال کنید.

ضوابط واجدین شرایط شرکت در برنامه:

۱ – حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
۲ – شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
۳ – لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
۴ – رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
۵ – حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
۶ – امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.

قوانین ارسال تصاویر:

۱ – ویدیو دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر باشد
۲ – حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۵ دقیقه باشد
۳ – تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.
۴ – جمله”این ویدیو جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود.” بعد از معرفی شرکت کننده، در ابتدا و یا انتهای ویدیو حتما باید بیان شود.
۵ – رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیه ویدیو الزامی است.
۶ – امکان ارسال تصاویر آرشیوی وجود ندارد.
۷ – قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.

نشست خبری عوامل برنامه «عصر جدید» با حضور احسان علیخانی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی، امین حیایی و ایمان قیاسی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

احسان علیخانی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «عصر جدید» در این نشست گفت: به طور مشخص در برنامه فینال درباره استعدادیابی صحبت می کنیم، فراتر از ارسال ویدئو چند مرحله داریم و تصویر ارسالی یک شخص تا تصویر او در فینال نشانگر تفاوت چشگمیر است.

وی با بیان اینکه تیمی ۷ نفره در استودیو، راستی آزمایی ویدئو را با واقعیت تطبیق داده و زیر نظر مربی جلو می رفتند، افزود: ما دو باشگاه مهارت برای بچه ها گذاشتیم و اینکه تصور شود کسی یک ویدئو ارسال کند و روی صحنه بیاید، اینطور نبوده  است.

  • بدون دیدگاه
  • 2019-08-28
https://www.rahafun.com/?p=91188
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا