همسر کیهان کلهر نوازنده معروف ایرانی کیست ؟|بیوگرافی زهره سلطان آبادی

همسر کیهان کلهر نوازنده معروف ایرانی کیست ؟|بیوگرافی زهره سلطان آبادی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

کیهان کلهر نوازنده معروف ایرانی یکی از جنگ های ارزشمند دنیای موسیقی تارخ ایران است . این هنرمند یکی ۲۰ تن مهم ترین هنرمندان امروز دنیا می باشد ، کلهر، نوازنده مطرح کمانچه، پیش از این به همراه گروه راه ابریشم برنده جایزه گرمی شده بود.

 

 

نوازندگی کیهان کلهر هر شنونده ای را مست می کند و هوش از سر انسان می پراند ، این هنرمند با سرانگشتان جادویی اش آثار جذابی را خلق می کند ، در ادامه ویدئو اجرای کیهان کلهر در در تلویزیون سراسری هلند همراه با رامبراندت تریو را تماشا نمایید :‌

 

 

در چهارمین جشن سالانه موسیقی ما که در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۶ در تالار ۵وحدت تهران برگزار شد، از کیهان کلهر به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل آمد.

زهره سلطان آبادی همسر استاد کیهان کلهر می باشد . در ادامه عکس عاشقانه استاد کیهان کلهردر کنار همسرش زهره سلطان آبادی را مشاهده نمایید :

 

 

در ادامه با زهره سلطان آبادی همسر کیهان کلهر بیشتر آشنا شوید :

زهره سلطان آبادی زن کیهان کلهر متولد دهه شصت است که در امریکا زندگی می نماید او این روز ها مشغول  پرورش اسب در آلمان و آمریکا می باشد .

 

  • بدون دیدگاه
  • 2019-01-31
https://www.rahafun.com/?p=86230
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا