اسامی بازیگران سریال دردانه های خلیج فارس | خلاصه داستان سریال دردانه های خلیج فارس

اسامی بازیگران سریال دردانه های خلیج فارس | خلاصه داستان سریال دردانه های خلیج فارس
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سریال دردانه های خلیج فارس به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود. این سریال توسط حسن لفافیان کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را نیز سعید بشیری بر عهده دارد.

اسامی بازیگران سریال دردانه های خلیج فارس

خلاصه داستان سریال دردانه های خلیج فارس

سریال دردانه های خلیج فارس تصویر عشق دو جوان را در جزیره هرمز به تصویر می کشد. قصه این عشق از این قرار است که فرد غواصی در جزیره هرمز به آموزش کار غواصی است و در این بین مهرداد عاشق و شیفته دختر ناخدا می شود. اما ناخدا به شدت با پیوند این زوج مخالفت می کند.

اما این تمام ماجرای سریال نیست بلکه مهرداد هروز در جستجوی شئی گرانبها زیر آب می رود و همینطور یک باند خلافکار نیز عزم خود را برای پیدا کردن مهرداد به کار گرفته اند…

اسامی بازیگران سریال دردانه های خلیج فارس

از جمله بازیگران سریال دردانه های خلیج فارس می توان به پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، علیرضا استادی، فرشته سرابندی، سیاوش طهمورث، محمد متوسلانی، مهدی صبایی، سپند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی، عزت الله مهرآوران ، یوسف بختیاری، هستی فرهی، مجید سعیدی، حسین سلیمانی، امیر کاظمی، لیلی فرهاد پور، سمیرا حسینی، سامان دارابی، فریدون برزین، هادی معصومی، محمدعلی سلیمان تاش، فریبا امینیان، ابوالفضل همراه، مریم خدا رحمی، آرمین ترکمندی و عرفان برزین، برزو ارجند و مجید سعیدی اشاره کرد.

 

  • بدون دیدگاه
  • 2019-09-03
https://www.rahafun.com/?p=91346
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا