ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال پس از آزادی شبکه یک

ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال پس از آزادی شبکه یک
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سعید سعدی تهیه‌کننده نام آشنای ایرانی پیش تولید سریال پس از آزادی را آغاز کرد ؛ این مجموعه برای پخش شدن از شبکه یک سیما دردست تولید است و به زودی جایگزین سریال بوی باران خواهد شد .
سریال پس از آزادی موضوعی اجتماعی دارد و با معضلات روز جامعه می پردازد ؛ این سریال ترکیبی از بازیگران نام آشنا و تازه کار است .

اسامی بازیگران سریال پس از آزادی :

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی، و … از بازیگران اصلی این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال پس از آزادی :

در خلاصه داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود.

صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش و عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان آذربایجان کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه…

این سریال پس ازاتمام مراحل فنی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد ، طبق معمول سریال های شبانه یک سیما ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد .

 

  • بدون دیدگاه
  • 2019-08-11
https://www.rahafun.com/?p=91011
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا