زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم سریال ترکی خواهرزاده ها | جدید 1402

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم سریال ترکی خواهرزاده ها | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سریال ترکی خواهرزاده ها محصول سال ۲۰۱۸ است و در دو فصل ساخته شده، فصل اول سریال از شبکه از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد و قرار است بزودی نیز فصل دوم این سریال پخش می شود.

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم سریال ترکی خواهرزاده ها

سریال ترکی خواهرزاده ها به ماجرای دو خواهر به نام های اومای و عمران می پردازد که پس از سالها دوری به طور اتفاقی با یکدیگ روبرو می شوند در این داستان ییلدیریم عشق دوران جوانی عمران یک جراح مشهور قلب شده است و اومای نیز پس از رهایی از زندگی روستایی به شهر آمده و با شخصی به نام رفیک کارای ازدواج کرده،رفیک شغلش معماری است و اومای نیز در کنار او زندگی زندگی شهرنشینی همراه با ثروت را تجربه می کند.

رفیک همسر اومای یک پسر خوانده زیبا و خوشتیپ حدود بیست ساله به ناموولکان دارد که همانند پسر واقعی اش از او مراقبت می کند.

دیدار اتفاقی و عجیب اومای و عمران پس از سالها دوری علاوه بر خودشان برای دختران آنها حایال(خیال) و حیات هم امتحان بزرگی خواهد بود. به خصوص برای اومای، چرا که او می خواست خاطرات گذشته را به فراموشی بسپارد اما با آن روبرو می شود….

پخش و تکرار فصل دوم سریال ترکی خواهرزاده ها

فصل جدید سریال ترکی خواهرزاده ها از سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شود.

  • بدون دیدگاه
  • 2019-09-02
https://www.rahafun.com/?p=91274
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا