قسمت آخر سریال دختر امپراطور چه اتفاقاتی رخ می دهد ؟ بدون سانسور

قسمت آخر سریال دختر امپراطور چه اتفاقاتی رخ می دهد ؟ بدون سانسور
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سریال دختر امپراطور سریالی جذاب و تماشایی روایت گر داستان عشق پرفراز و فرود شاهزاده سوبیک هیانگ به امپراطور نانگ میانگ است.

داستان سریال دختر امپراطور همراه جزئیات :

سولنان و سوریا دو خواهر هستند که عاشقانه همدیگر را دوست می داشتند ؛ آن ها در یک روستای کوچک همراه پدر کرو لالشان و مادرمریضشان زندگی می کردند.

سولنان و سوریا تا قبل از مرگ مادرشان زندگی خوب و شادی داشتند ؛ اما بعد از مرگ مادر و برملا شدن راز های فاش نشده، زندگی این دو خواهر رنگ و بوی تازه می گیرد .

در این شرایط نفس بر عقل و منظق سوریا غلبه می کند و تصمیم می گیرد با گذشتن از عشق کودکی اش یعنی خواهر بزرگش به باگجه برود و با فریب امپراطور خودش را شاهزاده سوبیک هیانگ معرفی کند .

خلاصه قسمت پایانی سریال دختر امپراطور :

سولنان در پی یافتن حقیقت تمام باگجه را شهر به شهر می گردد تا ندیمه بانو چه هووا مادرش که سال ها پیش ملکه قصر بوده را پیدا کند.

او با کمک های نانگ میانگ توانست مگ گه او را پیدا کند و پس از صحبت با او فهمید که سوریا فریبش داده و شاهزاده سوبیک هیانگ ، شاهزاده باگجه خودش است .

در قسمت آخر این سریال درخت سوبیک هیانگ شکوفه می دهد و براساس همان افشانه قدیمی سوبیک هیانگ تمام کسانی که از دورشده بودند و میانشان فاصله افتاده بود دوباره به وصال یکدیگر می رسند .

و در پایان سوریا دیوانه می شود و از تمام اعمال زشتش در گذشته پشیمان می شود ، جیمو از سوریاخواستگاری می کندو به اوقول می دهد زندگی خوبی برایش بسازد.

سولنان نیز با نانگ میانگ ازدواج می کند و به عنوان ملکه ی قصر به باکجه می رود .

  • بدون دیدگاه
  • 2019-08-11
https://www.rahafun.com/?p=90994
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا