اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی لکه + خلاصه داستان | جدید 1402

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال ترکی لکه + خلاصه داستان | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سریال ترکی لکه که با نام های آشیانه دلم و خانه دلم نیز شناخته می شود محصول سال ۲۰۱۹ ترکیه می باشد. این سریال روزهای سه شنبه از از کانال D این کشور پخش می شود.

اسامی بازیگران سریال ترکی لکه

اسامی بازیگران سریال ترکی لکه

عمروم‌نور در کارکتر عایشه، رضا در کارکتر هامزا، بدیا در کارکتر حاجی‌ مامان، مونیره در کارکتر آیتول، سیمگه در کارکتر ملیس، نیهان در کارکتر فریال، بورجو در کارکتر الوان، ازگی در کارکتر موژگان، اراس در کارکتر عمر و بیران داملا در کارکتر جیلان ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

خلاصه داستان سریال ترکی لکه

داستان سریال ترکی لکه ماجرای عشق دختر و پسری یتیم به نام جیلان و عمر را روایت می کند. جیلان و عمر قصد دارند کار کنند و پول به دست آورند و با هم ازدواج کنند .

عمر برای کرای کار به کارس می رود و جیلان نیز به نظافت خانه ها می پردازد.

جیلان در یکی از کارهای نظافتی توسط جوانی ثروتمند و لوس به نام تایلان مورد سوء استفاده قرار می گیرد و….

عمر پسری راستگو، شجاع و درستکار است. وی در سریال به افرادی وابسته است که دوستشان دارد و خوشبختی و سلامتی این افراد برای او خیلی مهم است. وی با مادر بزرگش زندگی می کندوی در کارش بسیار حرفه ای است، وجود و عشق جیلان به عمر قدرت می دهد. هر چقدر که مرگ پدر و مادرش او را به چاه تاریک برده باشد عشق جیلان برای او باعث شده که نور امید در قلبش بتابد.

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2019-07-31
https://www.rahafun.com/?p=90642
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا