نکات کلیدی در مورد بارداری

نکات کلیدی در مورد بارداری
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

نکات کلیدی در مورد بارداری

بارداری

 

قوانین بارداری

بارداری، که یکی از شگفت آورترین موهبت های الهی است، اثراتی در رابطه ی زناشویی شما خواهد داشت. اما آگاهی از این تأثیرات، به شما کمک می کند تا بتوانید با تغییرات فوق به خوبی هماهنگ شوید. در وهله ی اولی، باید زمان مناسبی را برای بچه دار شدن انتخاب کنید.

اگر زندگی و رابطه ی زناشویی تان متزلزل است، هرگز به منظور ثبات بخشیدن به آن، بچه دار نشوید. باید پیش از بچه دار شدن، با همسرتان به اتفاق نظر رسیده باشید. بعد از تولد بچه ها، وقت و انرژی فراوانی صرف آن ها شده و در نتیجه تنش بیشتری بر رابطه ی زناشویی تحمیل می گردد. زن و شوهرهایی که زیر بار مسئولیت سنگین بچه داری خسته و ناتوان می شوند، تحت فشار روحی شدیدی قرارگرفته و برخوردهای غیرمعقول و غیرمحترمانه ای با هم می کنند. فراموش نکنید که فرزند ثمره ی عشق شماست.

از دیگر قوانین بارداری هرگز به منظور پایبند کردن همسرتان به زندگی، بچه دار نشوید. بچه، ابزاری برای تحکیم یا حفظ رابطه ی زناشویی نیست. در حقیقت انگیزه های نامناسب در این راه، نتیجه ی عکس می دهد. بچه دار شدن، تضمینی برای هیچ چیز نیست. پس برای این کار حتما با هم تصمیم بگیرید.

تعیین زمان صحیح باردار شدن اهمیت فراوانی دارد. دستکم یک سال تأمل کنید. در خلال این مدت رابطه ی زناشویی تان را محک زده و سپس بچه دار شدن را در برنامه قرار دهید. این یک سال فرصتی استثنایی است که بعد از بچه دار شدن، دست کم تا هجده سال، نصبب تان نخواهد شد. پس آن را به دوره ای خاطره انگیز تبدیل کنید.

در دوران حاملگی چگونه باید رفتار کنید ؟

می توانید در دوره ی حاملگی با شکایت و غرغر دایمی از دردها و مشکلات تان، همسرتان را نیز در رنج خود شریک کنید. دایم درباره ی سیسمونی و… صحبت کرده، پیژامه ی همسرتان را به تن کرده، لم بدهید و بستنی و چیپسں و……. بخورید و……

از دیگر سو، میتوانید به جای شکنجه و عذاب همسرتان، با حلم و شکیبایی این دوران را سپری کنید. در مورد مشکلات بارداری، با مادر، خواهر و یا دوست تان درددل کنید که خود این مسایل را تجربه کرده و به خوبی قادر به همدردی با شما می باشند. با حفظ فعالیت جسمی و ذهنی در حد امکان، این دوران را بهتر سپری کنید.

اگر وضعیت جسمی تان اجازه می دهد، با انجام نرمشی های خاصی و خوردن غذاهای سالم و مفید، ظاهر زنانه ی خود را در خلال بارداری و بعد از زایمان حفظ کنید. از فروشگاه های مخصوصی، لباس دوران بارداری خریده و یا از دوست، خواهر و… قرضی بگیرید.

اگر همسرتان تمایلی ندارد، او را در جزیی ترین مسایل و مشکلات حاملگی دخالت ندهید. از قوانین بارداری هرگز مردانی را که در لحظه لحظه ی دوران بارداری با همسرشان همراهی می کنند، به رخ وی نکشید.

بهتر است او را در لحظات شیرین این دوران شریک کنید : مثل لگد زدن جنین، تصویر سونوگرافی او، مرور اسامی مختلف و…. عجله نکنید، به زودی به معنای واقعی کلمه پدر خواهد شد.

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-09
https://www.rahafun.com/?p=68885
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا