همه چیز در مورد شب اول عروسی و حقایق باورنکردنی | جدید 1402

همه چیز در مورد شب اول عروسی و حقایق باورنکردنی | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

شب اول عروسی یکی از مهم ترین و پر خاطره ترین شب های زندگی زوجین است که تا سالهای زیاد در ذهن هر دو باقی خواهد ماند حتی اگر چندین ازدواج را تجربه کنند اما شب زفاف فرق دارد.
پس باید زن و شوهر هر دو در مورد شب اول عروسی مطالعه داشته باشند و یاد بگیریند که بهترین خاطره را بسازند و تا سالها خاطره ی خوشی از ان شب در ذهنشان باقی بماند.

 

شب اول عروسی

 

 

 

ناگفته های شب اول عروسی

شب اول عروسی شبی است که زن و شوهر اولین رابطه ی جنسی خود را به طور جدی تجربه میکنند و شب بسیار پر التهابی برای هر دو است که طرفین یک هیجان خاصی دارند که همیشه این هیجان در ذهنشان باقی خواهد ماند مخصوصا زن ها که در این شب بسیار مظطرب و نگران هستند .
پارچه شدن پرده بکارت اغلب با امدن ذره ای خون همراه است اما صرفا برای خیلی ها به صورت نیست و به همین دلیل هم است که مطالعه در رابطه با این شب  و  نحوه ی رابطه مهم است و برای خانم ها  شب اول عروس ممکن است دردناک و زجر اور باشد و همراه با ضعف جسمانی اما اگر اطلاعات داشته باشید به راحتی این شب را بدون درد و استرس پشت شب میگذارید انهم با ساختن بهترین لحظات.
مهم ترین موضوعی که مرد ها باید بیشتر راجع به انها بدانند اماده کردن همسرشان از لحاظ روحی و روانی است چون این موضوع بسیار میتواند کمک کند در کاهش درد و ساختن رابطه ای عاشقانه پس باید مرد ها تمام نکات را رعایت کنند و این نکات را جدی بگیرند و این احساس امینت باید از طرف همسرتان به خوبی انجام شود.
نکته ی دیگری که خیلی مهم است حمام کردن قبل از شروع رابطه جنسی است در شب اول عروسی و همچنین رعایت نکات بهداشتی نیز اهمیت زیادی دارد.

  • بدون دیدگاه
  • 2019-04-02
https://www.rahafun.com/?p=88275
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا