آموزش شب زفاف و شب عروسی و زدن بکارت + فیلم آموزش شب زفاف

آموزش شب زفاف و شب عروسی و زدن بکارت + فیلم آموزش شب زفاف
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

شـب زفاف در میان عموم به شبی میگویند که عروس و داماد برای اولین برای بعد از مراسم عروسی همبستر میشوند ولی در اصل شب زفاف شبی است که دختر بکارت خود را از دست میدهد , تمام مسئله همنجا ختم نمیشود , ترسی که اکثر دختر خانم ها بابت از بین رفتن پرده بکارت دارند , باعث میشود به جای این که این شب برایشان زیبا و به یاد ماندنی باشد , شب زفاف را برایشان به بزرگ ترین کابوس زندگیشان تبدیل میکند .

در مقاله آموزش شب زفاف تلاش میکنیم تا با ارائه نکات آموزنده و مفید ترس شما دوست عزیز را از این شب زیبا از بین ببریم , به این نکته توجه فرمایید که در صورت کسب آگاهی کافی لذت این شب کم از صبح پادشانی نخواهد بود , پس با دقت مطالب این صفحه را مطالعه نمایید و حتما ویدئویی که برایتان آماده کرده ایم را مشاهده کنید .

 

 

فیلم آموزش شب زفاف

 

 

مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است شما هم در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی خود نزدیک شوید؛ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند که چگونه آموزش شب زفاف را ببینیم ؟ آیا همه ی زوج ها شب عروسی با هم ارتباط جنسی برقرار می کنند؟ کسانیکه برای نخستین بار است که یک چنین تجربه ای را کسب می کنند، چگونه می توانند با هیجان وارده روبرو شده و آنرا به درستی کنترل نمایند؟ و هزاران پرسش دیگر. همچنین ممکن است برخی از افراد تصور کنند که آیا باید حتماً رابطه جنسی همان شب انجام پذیرد؟ آیا پس از اتمام کار طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ اینها سوال های رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود و اگر شما هم در ذهنتان یک چنین سوالاتی را دارید، مطمئن باشید که تنها نیستید. 

 

فیلم شب زفاف

فیلم شب زفاف

 

 

در شب زفاف انتظارات غیر واقعی نداشته باشید 

زمانیکه زندگی مشترک خود را شروع می کنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمی تواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند، و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد. 

اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید، یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر حتی اگر شب اول سکس برقرار شد اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید، بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید. در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید. 

سعی کنید به این پاراگراف از مقاله آموزش شب زفاف توجه زیادی داشته باشید , زیرا اجرای صحیح آن ضامن شبی به یاد ماندنی برای شما و همسر عزیزتان خواهد بود .

 

آموزش شب زفاف

بسیاری از زوج ها هستند که مدت های طولانی می نشینند و در مورد جزئی ترین مسائل عروسی با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می کنند، اما هیچ گونه حرفی در مورد آموزش شب زفاف با هم نمی زنند. باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش میکنید، صرف آماده شدن برای شب عروسی کنید. هر چقدر بیشتر زمان داشته باشید، کمتر ناشیانه عمل میکنید و لذت بیشتری می برید. 

بهترین کار این است که زمانی را بگذارید و با هم در مورد این مطلب صحبت کنید، انتظاراتتان را با هم در میان بگذارید و به هم بگویید که از چه چیزی لذت بیشتری خواهید برد. سعی کنید همدیگر را بیشتر بشناسید، به تمایلات یکدیگر احترام بگذارید، و مرز و محدوده را نیز رعایت کنید. حتی می توانید از همسر خود دعوت کنید تا با هم این مقاله را بخوانید تا راه گفتگوهای بیشتر در این زمنیه برای شما باز شود. اگر پیش از اینکه در مرحله انجام قرار بگیرید، در مورد آن مسائل با هم صحبت کنید، هر دو نفر احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد. 

سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید، و اندام خود در یک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا به نظر برسید، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

همچنین باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که می خوابید شب عروسی نباید این کار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیجامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای این شب تهیه کنید، به طوری که به شما بیاید، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمی گوییم چیزی بپوشید که در آن راحت نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و در عین حال به شما بیاید و جذابتان کند. 

 

 

از جمله وسایلی که باید در چمدان خود بگنجانید به شرح زیر می باشند: 

۱- لباس زیر زیبا و جذاب مخصوص آموزش شب زفاف

۲- آهنگ های عاشقانه که به شما آرامش می دهند 

۳- تهیه آب نبات های طعم دار و شمع های خوشبو که فضا را عاشقانه تر کنند 

۴- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه این خدمات به شما خیلی خوشحال خواهند شد) 

۵- عطرهای خوشبو و کرم های ماساژ 

۶- قرص های کنترل بارداردی (مگر اینکه بخواهید از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهید) 

 

 

ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید 

در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و میخواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید. 

لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید. می توانید پلاکارت لطفاً مزاحم نشوید را نیز بر روی درب اتاق خود نصب کنید تا کسی مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنید و بنشینید در کمال آرامش در مورد روزی که گذشت با هم صحبت کنید. نکات جالبی که اتفاق افتاده را با هم در میان بگذارید و بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند. همچنین می توانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید. اگر هم قرار است که صبح به پرواز برسید به یکی از بستگانتان بسپارید تا صبح شما را بیدار کند. 

 

 

حرف و حرف و حرف بزنید 

یکی از مهم ترین مباحث در مقاله آموزش شب زفاف صحبت کردن است , با هم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب، و شمع می توانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمی تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند. حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ می دهند کمتر به آن صمیمیتی می رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید. 

زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی می رسد، ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا می کند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الآن موقع انجام این کار است. هیچ کس نمی تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است. یک گفتگوی کوتاه در این مورد می تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد. 

در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد “چگونه” و “کدام قسمت” هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند. 

 

در شب زفاف عجله ممنوع است 

بزرگترین اشتباهی ک ممکن دختر و پسر ها در این شب مرتکب شوند عجله است , در هیچ کتابی نوشته نشده است که در سکس شب اول عروسی باید پرده بکارت از بین برود , پس با صراحت به شما عزیزان تاکید میکنم که اگر در شب اول عروسی آماده روحی و جسمی کافی را ندارید به هیچ وجه اقدام به برداشتن بکارت نکنید , بلکه این کار را به روز های آینده , همراه با آمادگی کامل موکول کنید , امیدوارم مقاله آموزش شب زفاف برای شما دوست عزیز مفید بوده باشد .

آموزش شب زفاف

شب زفاف

 

منبع : شب زفاف

  • ۶۳ دیدگاه
  • 2020-02-09
https://www.rahafun.com/?p=8429
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. سارینا گفت:

    سلام
    من متاسفانه پارسال خودارض.یی با انگشت زیاد داشتم و در جریان نبودم که باعث اسیب زدگی به بافت هایمن میشه
    میخوام بدونم ایا اسیبی به هایمنم وارد شده یا نه؟

  2. ترانه گفت:

    سلام من سی و دو روز دیگه عروسیم هستش من چند سال پیش ازسر کنجکاوی شیعی وارد واژن خودم کردم پارسال هم یه معاینه از طرف دکتر زنان رفتم اما با چشم گفت نکه با دستگاه گفت یه زدگی کوچیک داری میترسم که شب اول خون نیاد

  3. دریا گفت:

    این حرکات مصنوعی و لوس بازیا چیه حالا همه شدن چشم و گوش بسته

  4. درسا گفت:

    با سلام، منم ترس وحشتناک دارم از رابطه، من مجردم ولی خواستگارام رو رد میکنم بخاطر ترس شدید این مسئله، من آسم عصبی دارم و به هیچ عنوان نباید استرس بهم وارد بشه،تمام بدن من میره تو حالت اسپاسم،حالت خفگی پیدا میکنم، چرا انقدر اصرارمیکنن به کاری که دوست نداریم، این چه دوست داشتنیه، خود خانواده مقصرن، وقتی مذهب دخیل باشه تو همه چیز، نذارن جایی بری، حتی باپسری حرف بزنی، چجور توقع دارن همه چی خوب پیش بره، فقط محکومیم به اینکه زندگی کنیم که فقط آینده‌تضمیمن‌ بشه،

    • سعید گفت:

      با سلام
      با توجه به توضیحاتی که دادید ترس شما به خاطر شرایطی که در آن بزرگ شدید و اصلی ترین دلیل آن ناآگاهی و اطلاعات غلط
      پیشنهاد میکنم حتما به یک مشاور باتجربه خانوم مراجعه کنید تا این فوبیا براتون برطرف بشه

  5. مریم گفت:

    سلام ببخشید میخاستم بدونم ایا پرده بکارت با انگشت پاره میشه یا ن؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      پرده بکارت با هرجسم خارجی امکان اسیب و پاره شدن دارد ولی تشخیص این مورد با پزشک

  6. Hadis گفت:

    سلام خسته نباشید
    راستش من توی۱۰-۱۱سالگی بنا ب ی سری کنجکاوی ها و ناخواسته با ی شیعی پرده بکارتم پاره شده الانم۸-۹ساله ک از اون جریان میگذره. درخواست پسری ک عاشقانه میپرستیدمش رو رد کردم با اینگه دیگه نیست هنوزم ب اون واینکه اگ دختر میبودم بهش میرسیدم فکر میکنم و خواب و خوراک ندارم الانم برادر دوستم ازم خواستگاری کرده همه چیز جوره غیر از من. کسی نمیدونه فقط خودم میدونم.
    میخام بدونم چیکار باید بکنم دارم دیوونه میشم ک ب خاطر همچین چیزی بهترینا رو هم دارم پس میزنم دیگه نمیدونم جواب مادرو پدرمو چی بدم.
    ممنون میشم جوابمو بدید.

    • سعید گفت:

      سلام و عرض ادب
      اول این که شما خدایی ناکرده رابطه نامشروعی نداشتید که بخواهید از چیزی هراس داشته باشید
      دوما خیلی از دختر خانوم ها مادرزادی پرده بکارت ندارند و یا در ورزش و حتی زمین خوردن پرده اسیب میبینه
      سوما پزشکی قانونی خیلی راحت میتونه متوجه بشه که شما رابطه جنسی نداشتید
      چهارما از کجا مطمئنید پرده از بین رفته ؟ شاید یک اسیب جزیی داشته که هنگام شب زفاف هم مشکل نخواهید داشت
      و پنجم از همه مهم تر این که دیگه دوران این که خانواده عروس پشت در باایستند و دستمال خونی بگیرند گذشته ؛ اگر قرار باشه در سال ۱۳۹۸ هنوز کسی افکار پوسیده داشته باشه همان بهتر که ازدواج صورت نگیره
      خلاصه اعتماد به نفس داشته باشید و برای این که بتوانید با این مشکل کنار بیایید به یک مشاور خانم ( تاکید میکنم خانم ) مراجعه کنید .
      شجاع باشید و بر خدا توکل کنید ؛ خدا قادر تواناست خواهرم

  7. Zz گفت:

    سلام خسته نباشید. من ۱۶سالمه و شوهرم ۲۳وهشت ماه هست ک از ازدواجمون میگذرع ،من شدیدا از پاره شدن پرده بکارت میترسم، توروخدا ی راهنمایی چیزی کنید تا بتونم به این ترسو استرس غلبه کنم،

    • سعید گفت:

      با سلام
      برای رفع ترس به یک مشاور مراجعه کنید .
      بنده فقط در یک جمله باید خدمتتون عرض کنم که در صورت معاشقه کافی زن و مرد ؛ زن هیچ دردی حس نخواهد کرد .
      این فوبیا و ترس زیادی که از شب زفاف در ذهن زن ها نهادینه شده به دلیل عدم مهارت مرد های زمان قدیم بوده .

  8. شادی❤ گفت:

    وای منم خیلی میترسم مخصوصا از دردش لطفا کمک کنید ممنون میشم

  9. zhino گفت:

    مرسی واقعا مطالبتون مفید بود ارزوی موفقیت♥

    • سعید گفت:

      با سلام
      خوشحالیم که مطالب مورد تایید و استفاده شما کاربر محترم بوده است .
      از دیگر مطالب سایت , بخصوص مطالب تنظیم خانواده استفاده نمایید .
      با تشکر

  10. ظاهرصدر گفت:

    خیلی مطالب جذاب ودیدنی

  11. حامد گفت:

    با سلام و عرض و ادب من موندم شب اول عروسی چگونه به عروس بگم لطفا کمک کنید

    • omidadmin گفت:

      با سلام
      در دوران نامزدی هستید ؟
      از مقالات سایت استفاده کنید و اگر سوال خاصی داشتید بپرسید

  12. گوش کن گفت:

    خوب بنظر من خیلی بزرگش میکنید و خانم هایی که به سایت مراجعه میکنن
    بیشتر از حد معمول نگران میشن،♀️♂️

  13. Abdulfayaz گفت:

    با عرض سلام و ادب:
    عبدالفیاض هستم واقعا این مطالب بسیار جالب و به درد بخوری است.منم اینو یاد داشت کردم تا بفرستمش ب نلمزادم
    ممنون از شما

  14. Ali گفت:

    ببخشید سوال میکنم میگم توی شب زفاف که رابطه جنسی انجام میشه باید مایع منی هم داخل واژن همسر ریخته شه یا نه لطفا راهنمایی کنید من زیاد چیزی نمیدونم و ۳ماه دیگه عروسیمه ممنون میشم راهنمایییم کنید.

    • سعید گفت:

      با سلام
      دوست عزیز با توجه به سوال شما مشخص هیچ اطلاعاتی در مورد رابطه زناشویی ندارید که البته عیب نیست ولی اگر اطلاعات خود را کامل نکنید ممکن شدیدا به مشکل بخورید
      نکته اول این که ریختن مایع منی داخل واژن باعث بارداری میشه پس به هیچ وجه تا زمانی که تصمیم برای بچه دار شدن ندارید چنین کاری نکنید و همیشه از کاندوم استفاده کنید
      نکته دوم این که درست است روز اول عروسی را شب زفاف مینامند ولی لزوم بر این نیست که حتما برداشتن بکارت در همان شب انجام شود بلکه توصیه میکنیم برداشتن بکارت را بگذارید برای فردای شب عروسی و یا حتی روز های بعد و حتما سعی کنید در این کار حوصله بسیار به خرج دهید , زیرا این کار برای خانم ها دردناک است و اگر مرد عجولانه این کار را انجام دهد میتواند یک خاطره بسیار بد در ذهن زن باقی بگذارد که تا اخر عمرش در ذهن او باقی بماند .

  15. دینیز گفت:

    بلی
    از شب زفاف بسیار زیاد میترسم

  16. دینیز گفت:

    سلام
    من یک سه چهار هفته است که نامزد شدیم اما بسیار زیاد از شب اول عروسی میترسم بسیار زیاد

  17. faezeh گفت:

    عاالی، مرسی♥

  18. Farzaneh گفت:

    خیلی خوب بود من ک احساس میکنم برای رابطه وزندگی با همسرم اماده تر شدم.لطفا از این مطالبتون بازمـ بزارید تو سایت ممنون

  19. سامی گفت:

    سه ماه دیگه عروسیمه من زفاف رو تجریه کردم با دوست دخترام ولی خیلی سوال راجب زنها تو زهنمه و میترسم که چیزهایی که قراره بیافته رخ نده چیکار کنم استرس دارم و خیلی عجله دارم زودتر رابطه برقرار کنم تحمل ندارم صبر کنم چیکار کنم ؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      آیا معنی شب زفاف را میدانید ؟
      رابطه ای که منجر به از بین رفتن بکارت همسر شود را شب زفاف مینامند !
      ضمنا دوست عزیز برای شب زفاف اصلا نباید عجله کنید و باید همسرتون را کامل کامل برای این موضوع آماده کنید
      چون اگر در این مورد اذیت بشوند هیچ وقت از ذهنشون پاک نمیشه

  20. fa گفت:

    خوب بود

  21. mahshid گفت:

    Alibod

  22. تنها گفت:

    از اینکه به همه سوالات با دقت پاسخ دادید ممنونم.
    خیلی عالی هستین

  23. الهام گفت:

    سلام اگه شب زناف خون نیادچی؟؟؟؟؟

    • saeid گفت:

      با سلام
      این مورد طبیعی است و ممکن است اصلا خونی نیاید , بهترین راه گرفتن برگه بکارت قبل از شروع رابطه جنسی با همسر است

  24. Sh گفت:

    میشه همون شب عروسی این کارو انجام نداد ?

    • سعید گفت:

      با سلام
      طبق نظر روانشناسان بهتر این است که زدن بکارت شب عروسی نباشد و در روز های بعد و با رضایت عروس و ارامش کامل انجام شود

  25. kimia گفت:

    من دوس ندارم شب زفاف لخت شم آخه هم ترسو هم خجالتیم چه کنم ؟

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      سعی کنید قبل از هر اقدامی روابط عاشقانه با همسرتون بسیار شدید کنید مابقی موارد خود به خود حل میشود

  26. مهدی گفت:

    من در شب زفاف به بهونه گرم بودن هوالخت میشم

  27. ed گفت:

    با سلام.کسی که توانایی ازدواج از نظر جنسی نداره چیکار کنه؟ خدایی در این مورد هست؟ خواهشاً کمکم کنید.ممنون.

    • سعید گفت:

      با سلام برای بررسی دقیق باید به متخصص مراجعه نماید
      اگر زن هستید به ماما و اگر مرد هستید به ارولوژیست

  28. طاها گفت:

    س. من چند وقت دیگه عروسیمه دوران عقد نامزدم ازم خواست که پرده بکارتشو باز کنم…!!! اما اینجا رسمه که یکی شب عروسی پشت در وایسه تا دستمال خونی را ازم بگیره!!! شما رو ب خداااا کمکم نمیدونم چطور

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز و گرامی این که به رسومات و عقیده های ابا اجدادمون پایبند باشیم بسیار عالی ! ولی برخی موارد هنجار و باعث تخریب روحیه نو عروس میشود !
      زفاف مسئله ای نیست که یک نفر پشت در بیاستد و شما و نو عروستون با استرس تمام عمل زفاف رو انجام دهید تا یک رسم بسیار غیر منطقی انجام شود
      برای اثبات دوشیزگی راه بهتری هم وجود دارد و ان برگه سلامت است ، برادرانه به شما پیشنهاد میکنم با مراجعه به یک پزشک ماما خانمتون برگه سلامت
      و یا همان دوشیزگی را دریافت کند و سپس هر زمان مایل بودید عمل زفاف رو انجام دهید ، چه بسا حتی این عمل بعد عروسی باشد ولی ازتون خواشمندم
      شما این رسم رو انجام ندهید چون باعث تخریب روحیه همسرتون شاید برای همیشه شود !!! شک نکنید علت درخواست ایشان هم این استرس است نه چیز دیگر
      پس عاقلانه رفتار کنید و به ایشان اطمینان دهید که این رسم رو انجام نمیدهید البته برای این که مشکلی در این خصوص به وجود نیاید میتوانید در شب عروسی به
      کسی که پشت در میباشد برگه سلامت خانم رو بدهید ….

  29. عرفان گفت:

    خوب بود

  30. سینگل گفت:

    منم موخوام خوووو

  31. تنها گفت:

    اگر لدت بخش ترین نعمت خدا روی زمینه پس چرا بعضیا از این نعمت محروم میشن

    • admin گفت:

      علت های بسیار زیادی دارد !
      البته لذت بخش ترین نعمت مادی میباشد نه معنوی زیرا لذت بخش ترین لذت رضای خدا و دوستی با خداست که همه بندگان میتوانند از ان به اندازه کافی داشته باشند
      لذت رابطه جنسی حتی اگر کسی در دنیا از ان بی بهره باشد شک نکنید در بهشت خدا برای وی جبران خواهد کرد و این مایه امتحان وی بوده است

  32. Mobina گفت:

    با سلام من اگه شده به خاطر ترس از اون شب ازدواج نمیکنم و ترشیده موندنو ترجیح میدم

    • admin گفت:

      شما به خاطر ترس افراطی از چیزی فرار میکنید
      که لذت بخش ترین نعمت خدا در روی زمین و بهشت است !!!
      تفکراتتون رو بروز و طبق روایات و معصومین کنید

  33. عاشق گفت:

    خوب بود

  34. هادی گفت:

    خوب بود

  35. زیبا گفت:

    سلام . من یه ده روز دیگه عروسیم میترسم از شب عروسی اضطراب دارم کمکم کنید . همسرم خیلی کمکم میکنه حرفای ارامش کننده میزنه اما میترسم همسرم میگه چون سنت کمه بخاطر اینه من ۱۷سالمه یعنی بخاطر سنمه

  36. مهسا گفت:

    خوب بود واقعا

  37. نرگس گفت:

    راستش من يك سال است كه نامزدم !
    اما از شب عروسي بسيار ميترسم
    وميدانم شايد بخاطريكه سن من خورد است يا أين واقعته
    لطفن به من بگويد كه چطور أين ترسم را از بين ببرم

    • admin گفت:

      با سلام
      این یک نعمت الهی است
      توکل بر خدا کنید و به هیچ وجه نگران نباشید

    • دینیز گفت:

      من هم بسیار زیاد میترسم من هم خورد هستم فامیلیم به رضای خودیم ندادن رضای من بریشان هیچ مهم نبود

  38. اMARYAM گفت:

    خيلی خوب بود مرسی لطفا از چيزای ديگه هم بگيد مثلا از پاره شدن پرده بکارت ممنون

  39. محمد گفت:

    مرسي جالب بود

  40. hasti00113 گفت:

    ممنون

  41. سناوجاسم گفت:

    سلام مطالبی ک اینجانوشتید خیلی برام جالب بودوفورااونوبرای نامزدم یادداشت کردم ماتاچندماه دیگه ازدواج خواهیم کرد واین مطالب نکات بسیارخوب وب دردبخوری بودندممنون ازشماوامیدوارم بازازاین مطالب درسایتتون بزارید.):snicker)

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا