چگونه میل به رابطه زناشویی را زیاد کنیم

چگونه میل به رابطه زناشویی را زیاد کنیم
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

چگونه میل به رابطه زناشویی را زیاد کنیم

چگونه میل به رابطه زناشویی را زیاد کنیم

کمی تغییرات می تواند همه چیز را در زندگی و رابطه زناشویی دگرگون کند. توصیه هایی که متخصصان بعد از مدتها تحقیق به آن دست یافته اند می تواند با افزایش میل جنسی کیفیت زندگی زناشویی را چند برابر کند.

براساس گزارشی از WebMD داشتن یک رابطه جنسی خوب و موفق تاثیرات مثبت و فوق العاده ای بر روی قلب و سلامتی اعضای داخلی بدن دارد ، همچنین داشتن رابطه زناشویی منظم باعث تنظیم میزان تستسترون و استروژن یا همان هورمورن های اصلی زنانه و مردانه خواهد شد. اینها تنها بخشی از فواید رابطه زناشویی برای مرد و زن است که پیش تر به انها اشاره کرده ایم و در این بخش در ادامه مطالب قبلی خواهیم گفت که چطور با تغییرات کوچک می توانید رابطه جنسی و زناشویی تان را بهبود ببخشید.

۱۰ روش ساده برای بهبود رابطه جنسی در زندگی زناشویی:

۱- فکری به حال ورزش و تغذیه تان بکنید:
اولین و مهمترین گزینه برای تقویت رابطه جنسی دقت و تمرکز بیشتر در تغذیه است . دریافت مواد غذایی مناسب و استراحت کافی بخشی از مهم ترین نیاز های بدن برای داشتن رابطه زناشویی مفید و مناسب است. به گفته ی متخصصان داشتن یک برنامه غذایی سالم و مقوی سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی بدن را به سمت برقراری رابطه جنسی بهتر سوق می دهد . برای آشنایی بهتر با مواد غذایی مفید برای رابطه جنسی و زناشویی می توانید به مطلب ” تغذیه مناسب برای افزایش میل جنسی ” مراجعه کنید . و اما ورزش که نمی توان آن را در هیچ بخشی از زندگی و سلامتی نادیده گرفت . تحقیقات نشان داده است که افرادی که به طور مداوم و منظم ورزش می کنند نسبت به افراد دیگر ۵۶ درصد در رابطه جنسی موفق تر عمل می کنند و ارگاسم در این دسته افراد با کیفیت بیشتری همراه است چرا که ورزش جریان خون در تمام بدن به خصوص در عضو جنسی را بهتر می سازد و همین عاملی برای افزایش میل به رابطه زناشویی می شود.

۲- تلویزیون را خاموش کنید تا رابطه جنسی بهتری داشته باشد:
تحقیقات ثابت کرده است که تماشای تلویزیون بیش از حد نرمال که بسیار کم و کوتاه توصیه می شود منجربه اختلال نعوظ می شود . از لحاظ روانشناسان تماشای تلویزیون یکی از راههای مختل کننده برقراری رابطه زناشویی در بین زوجین است چرا که تماشای بیش از اندازه تلویزیون روی سیستم عصبی و فکر فرد تاثیر گذاشته و به نوعی میل را کاهش می دهد.

۳- جست و خیز کنید:
شاید به نظرتان عجیب باشد اما مطالعات نشان می دهد زمانی که زن و مرد قبل از برقراری رابطه زناشویی شوخی و تحرک بیشتری دارند افزایش ضربان قلب و خون رسانی بهتر به سیتم عصبی در بدن باعث می شود که دستگاه تناسلی به این رابطه پاسخ بهتری بدهد.

۴- وقت و زمان مناسبی برای رابطه انتخاب کنید:
این بدان معنا نیست که زوجین بایستی یک زمان مشخص از روز را به عنوان زمان برای برقراری رابطه زناشویی خود انتخاب کنند بلکه هدف تعیین بهترین زمان برای این رابطه است که بر اساس فاکتورهای گوناگون تعیین می شود . در یک جمله ساده بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی زمانی است که بدن شما آن را بخواهد. تحقیقات نشان می دهد که زنان در روزهای ۶ تا ۱۰ چرخه قاعدگی خود ارگاسم بهتر و مکرر دارند (روز ۱ اولین روز قاعدگی است ) یعنی ۶ الی ۱۰ روز بعد از آغاز قاعدگی .

۵- برای آرامبخش بودن رابطه تان تمرکز کنید:
به شریک زندگی تان آرامش ببخشید تا از برقراری رابطه با شما لذت بیشتری ببرد . لوسیون ها و روغن های گیاهی بسیاری برای این منظور می توانید استفاده کنید که بهترین آنها اسطوخودوس است . روغن این گیاه جادویی آرامش را افزایش می دهد و استرس های روانی را تا حد قابل توجهی کاهش می بخشد.

۶- اشتراک گذاری با شریک زندگی تان را بیشتر کنید:
بله درست است این تنها یک واژه صرف در دنیای مجازی و تکنولوژی نیست و باید از آن بیشتر در زندگی مشترک استفاده کنید . افکار و ایده های خودتان را با همسرتان بازگو کنید تا بدین وسیله قدرت درک شما از یکدیگر بالاتر رفته و به صورت خودکار عصب ها شما را به سمت هم سوق دهند.

۷- نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید:
باور داشته باشید که لذت های زودگذر هیچ یک نمی توانند پایه های عشق واقعی را بسازند ، این یک جمله جامعه شناسانه نیست بلکه پایه های علمی ثابت شده ای دارد چرا که محققان در یک مقاله در وب سایت webmd اعلام کردند که ورود الکل به جریان گردش خون با کاهش توانایی سیستم عصبی مانع از هماهنگی طبیعی اعضای بدن و عملکرد مناسب جنسی می شود.

۸- به جسم و بدن خود بیشتر توجه کنید:
واقعیت انکار ناپذیر در رابطه زناشویی این است که زن و مردی که از لحاظ بهداشتی و سلامتی به جسم خود رسیدگی می کنند میل بیشتری به برقراری رابطه جنسی دارند. دکتر ” جوی دیودسون “ درمانگر جنسی بیمارستان نیویورک می گوید:زنان و مردانی که احساس خوبی نسبت به بدن خود دارند به هر لحاظ ، رابطه زناشویی بهتر و قوی تری با همسر خود خواهند داشت . متاسفانه ۸۰ درصد از زنان نیویورک در مورد اندام و زیبایی جسمی خود منفی نگر هستند و همین یکی از علل اصلی سردمزاجی و بی کیفیت بودن رابطه آنهاست.

۹- روال ها را کمی تغییر دهید:
جالب است بدانید که افراد پر استرس از یک سری روال های یکنواخت در زندگی خود رنج می برند و بایستی تغییراتی برای کاهش تنش ایجاد کنند . تنش روحی و استرس به خصوص در زنان باعث تولید سطح بالایی از اکسی توسین می شود . اکسی توسین یک ماده شیمیایی است که اثرات مثبت هورمون جنسی را خنثی می کند و میل جنسی را نابود می سازد.

۱۰ – مکمل جنسی مصرف کنید:
اشتباه نکنید منظور داروهای شیمیایی فروش آزاد نیستند بلکه استفاده از داروهای موثر در درمان بی میلی و سرد مزاجی البته با تجویز پزشک گزینه ای است که بایستی در شرایط خاص از آن استفاده کرد.

  • بدون دیدگاه
  • 2016-10-29
https://www.rahafun.com/?p=55867
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا