ادامه فساد در بی بی سی فارسی

ادامه فساد در بی بی سی فارسی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

ادامه فساد در بی بی سی فارسی 

بی‌بی‌سی فارسی در حالی که ۵ سال هم از عمر فعالیتش نمی‌گذرد با پرونده‌های متعدد فساد جنسی روبرو بوده است؛ از ماجرای تجاوز مدیر این شبکه به مجری زن جوان گرفته تا افشاگری کارکنان بی‌بی‌سی فارسی علیه یکدیگر.

بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی در تاریخ ۲۵ دی ماه سال ۸۷ و در فاصله کمتر از شش ماه مانده به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تاسیس شد؛ شبکه‌ای که به زعم کارشناسان نمی‌توان نقش آن را در طرح ‌ریزی اغتشاشات سال ۸۸ بی‌تاثیر دانست…

این شبکه وابسته به دربار ملکه انگلیس با گذشت تنها ۴ سال از آغاز راه‌ اندازی‌اش با حواشی زیادی همراه بوده است؛ یکی از این حواشی که روز به روز ابعاد جدیدتری از آن در رسانه‌ها فاش می‌شود، فساد و ابتذال در روابط جنسی و غیراخلاقی کارکنان بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی است.
انتشار خبر تجاوز مدیر بخش فارسی بی‌بی‌سی به یکی از مجریان این شبکه، افشاگری بی سابقه یکی دیگر از مجریان از وجود روابط غیراخلاقی در بین کارکنان این شبکه و دعوت از افرادی که دستی بر آتش فساد جنسی دارند، هویت پنهان این شبکه را فاش کرد.

البته می‌توان به این موارد ابتذال جنسی، فاحشه‌گری فکری- اخلاقی، تایید همجنس‌بازی و حتی تن دادن به آن، بی قیدی و گرایش به فرقه بهایت را اضافه کرد.

* صادق صبا

خبر تجاوز صادق صبا مدیر بخش فارسی بی‌بی‌سی به یکی از مجریان زن این شبکه به نام پونه قدوسی اولین خبری بود که به صورت علنی فساد داخلی این شبکه را برملا کرد. وسعت این خبر آن قدر بود که حتی رسانه های ضدانقلاب مجبور به انتشار این موضوع شدند و خبر دادند که این مجری زن از شبکه بی‌بی‌سی حذف شده است.

عدم پاسخویی صبا و دستوری که به کارمندان شبکه بی‌بی‌سی داده شد تا همه آثار خود با محتوای مبتذل و فساد جنسی را از فضای مجازی و صفحات اینترنت پاک کنند! صحت خبر تجاوز صادق صبا مدیر این شبکه فارسی زبان به قدوسی را قوت بخشید.

همچنین چندی پیش نیز شهرام همایون مدیر یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای در سایت شخصی‌اش نوشت: شبکه‌ای (بی‌بی‌سی) که در آن دختران ایرانی طعمه هوسرانی صادق صبا می‌شوند، بویی از انسانیت نبرده است.

همایون خطاب به مدیر بی‌بی‌سی فارسی توصیه کرد که تحلیلگر بین‌المللی شدن ارزش آن را ندارد که آدم به حراجکده‌های شرف و ناموس برود و بهائی شود و نان به نرخ روز شود.

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

* پونه قدوسی

شاید آن چیزی که بیش از مجری‌گری در یک شبکه فارسی زبان، نام پونه قدوسی را به سر زبان‌ها انداخت،‌ خبر تجاوز صادق صبا به این مجری زن بود؛ به طوری که رسانه‌های ضد انقلاب هم از انتشار این خبر ناگریز بودند.

انتشار عکسی از این مجری بی‌بی‌سی با حالتی عصبانی و با نشانه‌هایی از آثار ضرب و جرح در صفحه فیس بوکش و همچنین قطع تماس یکی از مخاطبان برنامه «نوبت شما» (که در حال بیان ماجرای این تجاوز بود) از سوی مسئولان شبکه بی‌بی‌سی و تاکید سیاوش اردلان مجری برنامه نوبت شما مبنی بر این که مجبوریم «به خاطر رعایت حال آن مجری (پونه قدوسی)» چنین تماس‌هایی را قطع کنیم، مهر تاییدی بر این عمل غیراخلاقی مدیر بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی فارسی زد.

سکوت این مجری زن بی‌بی‌سی در ادامه و همچنین غیبت غیرمنتظره در برنامه‌ای که اکثر کارکنان این شبکه به عنوان میهمان در آن حاضر بودند از دیگر نشانه‌های صحت این تجاوز بود.

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

* زهرا امیر ابراهیمی

زهرا امیر ابراهیمی، بازیگر فراری که چند سال پیش در پی رسوایی اخلاقی به صورت غیرقانونی به کشور خارج گریخت، چند ماهی است که به عنوان خبرنگار رسمی شبکه بی‌بی‌سی فارسی در این شبکه فعالیت می‌کند.

تنها چند هفته پس از فعالیت او در بی‌بی‌سی فارسی خبری مبنی بر رابطه پنهانی وی با یکی از مجریان این شبکه امیرابراهیمی را نیز وارد ضربدری و رابطه جنسی بی‌بی‌سی شد.

اخیرا نیز انتشار تصویری از زهره امیرابراهیمی و نفیسه کوهنورد در یک پارتی شبانه، پرده از فساد اخلاقی خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی برداشت.

زهره امیر ابراهیمی در صفحه فیس بوکش مدعی شد که این تصویر مدتی پیش و در یک مهمانی دوستانه گرفته شده است و نمی‌دانم که کدام یک از همکارانم این تصویر را منتشر کرده است!

مصاحبه پیش از استخدام فرناز قاضی زاده مجری معلوم الحال بی‌بی‌سی با امیر ابراهیمی و بازگو کردن علت فرارش از ایران و در ادامه استخدامش در بی‌بی‌سی فارسی نشان داد مسئولان این رسانه دروغ پرداز غربی استعداد خوبی برای جذب نیروهای مفسده دارند.

* علی همدانی

علی همدانی یکی از مجریان مرد شبکه بی‌بی‌سی فارسی است که از افشای رفتارهای زننده و روابط نامشروعش با کارمندان زن این شبکه ابایی ندارد.

این مجری برنامه نوبت شما، چند وقت پیش در یکی از صفحات شبکه اجتماعی‌اش با وقاحت تمام روابط غیراخلاقی بین کارمندان شبکه بی‌بی‌سی فارسی را عادی دانست و مردم ایران را عقب مانده و «ندید بدید» خطاب کرد.

البته این مجری لندن نشین که ارادت زیادی به دربار ملکه انگلیس و به خصوص شاهزاده هری ولز (که چندی پیش افشای روابط برهنگی‌اش در رسانه‌ها خبرساز شده بود) دارد در یکی از جدیدترین خودشیرینی‌هایش رنگ کراواتش را با این شاهزاده انگلیسی همسان کرد!

همچنین همدانی در یکی از جدیدترین اظهاراتش در جواب به منتقدان ابتذال و بی‌بند و باری جنسی گفته که ما همینیم که هستیم، تغییر نمی‌کنیم و تازه مانده رقص اصلی ما…

 

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

* ناجیه غلامی

یکی از جدیدترین اخباری که از رسوایی‌های اعضای شبکه بی‌بی‌سی فارسی منتشر شد، خبر جدایی همسر ناجیه غلامی، مجری زن افغانی این شبکه از وی است؛ منابع خبری علت این جدایی را افراط در روابط ناسالم و غیر اخلاقی ناجیه با شماری از کارکنان شبکه بی‌بی‌سی فارسی اعلام کردند.

همچنین یک منبع افغانی چندی پیش فاش کرد که فساد اخلاقی ناجیه طی سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ میلادی که دوره‌های آموزشی را تحت نظر بی‌بی‌سی در کابل، ‌ترکیه و لندن می‌گذراند به شدت بالا گرفت و با افرادی به نام‌های مهرداد، حسین مزاری و بهروز آفاق (عنصر بهایی که تعدادی از کارکنان بی بی سی فارسی را بهایی کرد) روابط غیراخلاقی برقرار کرد.

این منبع آگاه نقطه آغاز روابط ناجیه و آصف (که با دراختیار قرار دادن سوالات آزمون زمینه استخدام غلامی را فراهم کرد) را بیتوته شبانه آن‌ها عنوان کرد.

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

* نفیسه کوهنورد

نفیسه کوهنورد یکی دیگر از خبرنگارانی است که این روزها با ورود به بازی ضربدری روابط جنسی شبکه بی‌بی‌سی فارسی به سوگلی مسئولان بالارتبه این شبکه تبدیل شده است.

مجری برنامه «نوبت شما» و خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی درباره گزارش‌هایی که اخیرا در رابطه با فساد اخلاقی میان پرسنل بی‌بی‌سی فارسی منتشر شده است، آب پاکی را روی دست کسانی ریخت که تا‌کنون تلاش می‌کردند این روابط را انکار کنند.

کوهنورد روابط ضربدری جنسی بین کارکنان این شبکه را عادی تلقی کرد و نوشت که این روابط در اینجا یک امر طبیعی و عادی است و فقط مختص به من نیست!

این مجری زن بی‌بی‌سی به سبک علی همدانی همکار صمیمی‌اش! فرهنگ ایرانی را عقب مانده خواند و از مشروع و نامشروع بودن روابط بین زنان و مردان ابراز انزجار کرد.

ناگفته نماند که نفیسه کوهنورد در مدت اقامتش در استانبول در خانه‌ای با علی همدانی همخانه بود و در حال حاضر در خانه نیما اکبرپور مجری برنامه کلیک زندگی می‌کند.

ستار سعیدی هم در وبگاه شخصی خود درباره نحوه پذیرش نفیسه به عنوان مجری برنامه نوبت شما، نوشت که اگر نیما نبود، نفیسه عمرا مجری برنامه نوبت شما می‌شد.

همچنین کوهنورد جدیدا تصویری از حضورش در یک جشن مختلط را منتشر کرد که از رابطه صمیمی و نامشروعش با یکی از خبرنگاران مرد شبکه سی ان ان ترک پرده برداشت.

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

 

* فرناز قاضی زاده

فرناز قاضی زاده یکی دیگر از مجریان شبکه بی‌بی‌سی فارسی است که رسوایی‌های اخلاقی‌اش، گرویدنش به آئین بهائیت و رفتار زننده‌اش در جشن مختلط شبکه‌های ضدانقلاب او را به چهره فاسد این شبکه مبدل کرده است.

قاضی‌زاده که سابقه فعالیت رسانه‌ای در ایران و همچنین روزنامه اینترنتی روزآنلاین را در کارنامه‌اش دارد چند ماه پیش در وبلاگ شخصی‌اش به سیاه‌نمایی از وضعیت مذهبی کشورمان پرداخت.

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

* نگین شیرآقایی

شیرآقایی یکی از خبرنگاران بی بی سی فارسی است که پس از چندی فعالیت در این شبکه توانست به جمع گویندگان بخش‌های خبری تلویزیون بی‌بی‌سی اضافه شود. این مجری که حضورش از ابتدا با حواشی زیادی همراه بود چند وقتی است در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی به انتشار مطالبی در حمایت از همجنس گرایی پرداخته بود در جدید ترین تحرکش با حضور در فستیوال همجنس گرایان لندن، هم جنس باز بودن خود را به صورت علنی اعلام نموده است.

ادامه فساد در بی بی سی فارسی

 

بنابراین گزارش، فساد جنسی این بنگاه خبرپراکنی مربوط به بخش فارسی بی‌بی‌سی نیست بلکه اخبار رسوایی «دیو لی تراویس» یکی از مجریان سابق بی‌بی‌سی و فساد اخلاقی «جیمی ساویل» (دارنده نشان رسمی شوالیه افسر رتبۀ امپراتوری بریتانیا)ز معروف‌ترین مجری‌های چند دهه اخیر این شبکه و تجاوزهایی که به کودکان کم سن و سال کرده بود، نشان داد که دایره فساد و بی‌بندوباری در تمام بخش‌های مختلف این شبکه رسوخ کرده است.

با این روندی که کارکنان این شبکه وابسته به دربار ملکه انگلیس درپیش گرفته اند باید در روزهای آینده و یا شاید هم در تعطیلات نوروز و بعد از آن منتظر فاش شدن ابعاد جدیدتری از ابتذال و روابط پیچیده جنسی بین مجریان و خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی بود.

گزارش از حمزه ناجیان

  • یک دیدگاه
  • 2013-03-23
https://www.rahafun.com/?p=7304
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. wahedre گفت:

    با این روندی که کارکنان این شبکه وابسته به دربار ملکه انگلیس درپیش گرفته اند باید در روزهای آینده و یا شاید هم در تعطیلات نوروز و بعد از آن منتظر فاش شدن ابعاد جدیدتری از ابتذال و روابط پیچیده جنسی بین مجریان و خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی بود.

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا