چگونه برای تبریک تولد در شبکه پویا عکس بفرستیم ؟|آموزش فرستادن عکس برای شبکه پویا

چگونه برای تبریک تولد در شبکه پویا عکس بفرستیم ؟|آموزش فرستادن عکس برای شبکه پویا
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

شبکه پویا که حدود پنج سال است به صورت حرفه ای در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند ؛ در میان خانواده هایی که کودکان کم سن و سال دارند طرفداران زیادی دارد . 

این شبکه هرروز برنامه ی جذابی را به نام تو هدیه خدایی ، برروی آنتن می برد ؛ در این  برنامه عکس کودکان همراه موسیقی دلنشینی پخش می شود و تولد بچه ها تبریک گفته می شود ؛ اگر شما نیز دوست دارید فرزند دلبندتان را با این هدیه در روز تولدش غافلگیر کنید این مطلب را تا انتها بخوانید :

بهترین هدیۀ خداوند به هر خانواده، فرزند دلبندی است که به جمع آن خانواده می‌پیوندد. مجموعه برنامۀ تو هدیۀ خدایی، برنامه‌ای زیبا پر از عکس‌های کوچولوهای دوست داشتنی‌ای است که به مناسبت سالروز تولدشان از شبکه پویا پخش می‌شود.
شرایط شرکت در برنامه تو هدیه خدایی:
همراهان عزیز برنامه تو هدیه خدایی، از اینکه با برنامه متعلق به خردسالان دلبندتان مشارکت می‌کنید سپاسگزاریم. برای این برنامه که به منظور تبریک تولد فرزندان شما در حال تولید است عکس ارسال نمایید. لطفاً برای ارسال تصویر کودک خود به نکات زیر توجه فرمایید تا مراتب نمایش آن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. از همکاری شما کمال تشکر را داریم.
از آنجاییکه هدف برنامه بهانه‌ای برای شاد کردن خردسالان و تبریک تولد آنهاست، در این راستا از پخش تصاویری که موجب ایجاد احساسات منفی مانند حسرت، توقع، چشم و هم چشمی، تجمل‌گرایی و… در دل برخی مخاطبین شود معذوریم. همچنین ترجیحاً عکس‌های آتلیه‌ای ارسال نفرمایید. بهتر است حالت چهرۀ کودک، شاد و خندان باشد.
شرایط تصاویر مطلوب:
۱- کادر عکس ارسالی ترجیحاً افقی بوده و نچرخیده باشد.
۲- لطفاً تصاویر ارسالی از کیفیت مطلوب برخوردار باشند: نور تصویر بیش از حد کم یا زیاد نباشد، تصویر تار یا دارای لرزش نباشد، نور فلاش از گوشی همراه در هنگام عکس گرفتن از تصویر بر روی عکس نباشد، تصویر بیش از حد کوچک و بی‌کیفیت نبوده و یا تصویر فرزند شما در کل عکس بیش از حد کوچک نباشد (بیشتر از ۱ متر به طور تقریبی از دوربین معمولی فاصله نداشته باشد).
۳- سن فرزند شما حداقل ۱ سال و حداکثر تا ۶ سال مورد تأیید می‌باشد و هیچ فردی بزرگتر از فرزند شما (حتی قسمتی از دست او یا در پس‌زمینه عکس) نباید در تصویر باشد.
۴- نوع پوشش خردسالان باید مناسب با فرهنگ و شئونات اسلامی و بدون گریم و آرایش صورت و یا ناخن برای آقا پسرها باشد. (عکس‌هایی با لباس‌ها و پوشش‌هایی مانند کراوات و پاپیون برای آقا پسرها و لباس‌های رکابی و خیلی کوتاه برای دختر خانم‌ها را ارسال نفرمایید.)
۵- در هیچ جای تصویر ارسالی، اعم از روی لباس کودک یا پس‌زمینه یا حاشیۀ عکس، نباید هیچ‌گونه نوشته، آرم و لوگوی خاص حتی از آتلیه وجود داشته و حروف انگلیسی یا تصاویری از شخصیت‌های انیمیشن‌های خارجی که در شبکه پخش نمی‌شود در لباس یا زمینۀ عکس نباشد.
۶- از فرزند خود بخواهید به سمت دوربین نگاه کند تا صورتش تمام‌رخ دیده شود و از ارسال تصاویری که نیمی از سر او در کادر نیست خودداری فرمایید.
۷- اسباب‌بازی یا شیء خاص یا حتی لباس یا فضایی که می‌تواند موجبات حسرت دیگران را فراهم آورد (مانند  عکس‌های آتلیه‌ای، دارای دکور خاص یا تجملی یا استفاده از لباس عروس) در تصویر دیده نشود.
۸- درصورتی که از دو فرزند خود عکس می‌گیرید، حتماً تاریخ تولد فرزند بزرگ‌تر را انتخاب کرده و نام هر دو فرزند خود را در قسمت نام درج نمایید و درصورتی‌که فرزند بزرگ‌تر شما در گروه سنی خردسال نمی‌گنجد نسبت به این موضوع که این برنامه مخصوص خردسالان است او را توجیه نموده و از حضور او در عکس خودداری نمایید.
همان‌طور که می‌دانید حجم عکس‌های ارسالی بسیار زیاد است و گاهی نزدیک به ۵۰۰ عکس در یک روز ارسال می‌شود و این تعداد، خیلی بیش‌تر از ظرفیت مورد نیاز برنامه که ۶۰ عکس در هر روز است، می‌باشد. از آنجایی که تعدادی از تصاویر ارسالی دارای شرایط مطلوب پخش که در بالا ذکر شده نیست، امکان مسدود نمودن ظرفیت برنامه در بخش ارسال تصویر نیز وجود ندارد.
همچنین متأسفانه امکان نمایش تمامی تصاویر دارای شرایط مطلوب هم به دلیل گنجایش برنامه وجود ندارد.
بنابراین عکس‌هایی که دارای شرایط فوق هستند و زودتر بارگذاری شده باشند از اولویت انتخاب برای نمایش برخوردار می‌شوند. پس از شما درخواست می‌کنیم که عکس فرزند خود را با فاصله زمانی دو ماه با رعایت شرایط ذکر شده ارسال نموده و ترجیحاً او را در جریان این فرایند قرار ندهید تا اگر به هر دلیل عکس او برای برنامه انتخاب نشد به لحاظ روحی آسیب نبیند و درصورتی که فرزند شما پیگیر ارسال عکس خود است، حتماً او را درمورد گنجایش برنامه توجیه نمایید تا بداند که امکان انتخاب یا انتخاب نشدن هر عکس وجود دارد.
در صفحه ارسال عکس، پس از بارگذاری، با پیام عکس ارسال شد مواجه می‌شوید، پس از زدن دکمه ارسال عکس که به رنگ نارنجی است در نهایت یک کد رهگیری دریافت می‌کنید.

لطفاً توجه داشته باشید درصورتی که با تلفن همراه اقدام به ارسال عکس کرده‌اید پس از بارگذاری، صفحه را حرکت داده و کلید ارسال عکس را پیدا کنید که اقدام شما تکمیل گردد. دوستان عزیزی که در فرایند ارسال عکس دچار مشکل می‌شوند و یا اطلاعاتی را به اشتباه ارسال می‌کنند می‌توانند از طریق ایمیل شبکه، کد رهگیری و اطلاعات خود را به طور کامل ارسال کنند تا در دست بررسی و اقدام قرار گیرد.لازم به ذکر است که این برنامه در ایام سوگواری پخش نخواهد داشت.

  • بدون دیدگاه
  • 2019-08-11
https://www.rahafun.com/?p=90977
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا