از اسپری تاخیری استفاده کنم یا نه؟ | جدید 1402

از اسپری تاخیری استفاده کنم یا نه؟ | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

شاید خیلی از اقایانی که از اسپری تاخیری استفاده میکنند اگر عوارض ناشی از ان را میداستند زود انزالی را ترجیح میدانند . اگر قصد چنین کاری را دارید در ابتدا مطالعه کنید که اصلا نیاز به استفاده دارید یا نه و سپس عوارض ناشی از ان را بخوانید و سر خود از اسپری استفاده نکنید

 

اسپری تاخیری

خطرات استفاده از اسپری و ژل تاخیری برای آقایان و استفاده از کدوم بهتره ، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری ؟

انزال زودرس یکی از مسایلی است که هم برای مرد وهم برای زن میتواند مشکل سازبوده وآنهاراازرسیدن به اوج احساس لذت جنسی محروم سازد.چه بسیارندمردانی که به دلیل انزال زودرس همواره در برابر شریک جنسی خود احساس شرم میکنند وبه همین دلیل ارتباط جنسی آنهابه جای لذت بخش بودن، ناراحت کننده است.بطور طبیعی مدت زمان لازم برای اینکه یک مرد به ارگاسم برسد بین۳تا۱۰دقیقه (بسته به سن وشرایط جسمی فرد)متغیر و بطور متوسط ۵دقیقه برای مردان جوان است.

 

هرچند بیشتر آقایان تمایل دارند مدت زمان بیشتری تارسیدن به ارگاسم داشته باشند ولی زمان ارگاسم اصلا مهم نبوده وکیفیت ارگاسم بویژه همزمانی ارگاسم طرفین ازاهمیت برخوردار است.اگر دوطرف بطورهمزمان به ارگاسم برسند حتی اگرمدت کمی نزدیکی کرده باشند درآن صورت نزدیکی موفقی داشته اند.اکثر مردان به موضوع fore play یا معاشقه قبل از انجام عمل نزدیکی بی توجه بوده لذا شریک جنسی آنها بعد از خودشان به ارگاسم میرسد وهمین موضوع درتماسهای بعدی باعث تنش شده وانزال زودرس راتشدید میکند.

 

 

مهمترین عامل ایجاد وتشدید انزال زود رس درمردان اضطراب است.بیاد داشته باشید که بطور کلی انزال زودرس در جوانان وبویژه در افراد تحصیل کرده شایعتر است.اولین قدم برای رفع این مشکل دوری از استرس است.بایدبه مراحل یک کورس جنسی کاملا توجه کرد.یک fore playخوب میتواند تا حد زیادی فاصله زمانی برای رسیدن به ارگاسم را بین زن و مرد کمتر کرده وخیلی کمک کننده باشد.برای مبارزه با انزال زودرس همکاری زن ومرد هردو لازم است.

 

برای درمان انزال زودرس روشهای متفاوتی وجود داردکه یکی از آنها squeezing techniqu است.دراین روش آلت شما توسط خودتان یاشریک جنسی تان بوسیله دست تحریک میشود ولی به محض اینکه خواستیدبه انزال برسید،سریعا”تحریک را قطع کرده وتوسط دوانگشت شست واشاره زیر‌آلت تناسلی(درست محل ختنه‌ درپایین گلانس)را فشار داده وتا بیست میشمارید.

 

این فشار باعث میشود تاازرسیدن به ارگاسم خارج شده وبتوانید مجددا” به تحریک جنسی ادامه دهید.بعدازچندبار تکرار میتوانید دربارپنجم به تحریک ادامه داده وانزال داشته باشید. به مرور زمان و باتکرار این تمرین دریک دوره حداقل ۲ماهه بدن شما یاد میگیردکه هنگام فعالیت جنسی دیرتر به ارگاسم برسد و مشکل شما بر طرف خواهد شد.

یکی از روشهای موثر برای رهایی از انزال زود رس روش start & stop نام دارد.در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعداز آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و درست پیش از آنکه ارگاسم شوید، دست از فعالیت برداشته وبرای مدت کوتاهی هیچ تحریکی انجام نمی دهید.

 

هر چند در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد ولی به مرور زمان شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد.یکی از بهترین راههای انجام این روش آنست که در ابتدا از روش ۴به ۱ شروع وبعد به تدریج آنرا افزایش داده و به ۹ به ۱ برسانید.یعنی در آمیزش های اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده وبعد مکث کنید ودوباره چهار بار وارد نموده ومجددا چند ثانیه صبرکنید وهمین طور ادامه دهید تا نهایتا به انزال برسید.بسته به وضعیت بدنی خود میتوانید در طول چند هفته یا چند ماه تعداد دفعات تحریک را بتدریج افزایش داده ودر نهایت به بهترین حالت آن یعنی نه بار ورود آلت تناسلی ویکبار توقف(۹به۱) برسانید.

 

لازم به تذکر است که چون بیشترین لذت زن در هنگام ورود آلت تناسلی مرد به واژن میباشد بسیاری از زنها نیز طرفدار این روش بوده واز آن لذت جنسی زیادی میبرند.
علاوه بر این تعدادی از پوزیشن های نزدیکی وجود دارد که چون در آنها تحریک آلت تناسلی مرد به حداقل میرسد میتوانند درطولانی کردن زمان رسیدن به انزال مفید باشند.

یکی دیگر از راههای جلوگیری از انزال زودرس استفاده از کاندوم میباشد.کاندوم یکی از روش های پیشگیری از حاملگی بوده که از انتقال بیماریهای جنسی بویژه ایدز وسوزاک هم جلوگیری میکند.بعلت پوشش پلاستیکی کاندوم آلت تناسلی کمتر تحریک شده و زمان انزال طولانی تر می شود.عده ای حتی ترجیح میدهند برای طولانی ترشدن زمان رسیدن به ارگاسم ازدو کاندوم بروی هم استفاده کنند.اخیرا” نوعی کاندوم توسط شرکت viagra تولید و در ایران نیز توزیع شده که دارای مواد بی حسی وتاخیری است و مانع انزال زود رس میشود.
بهرحال استفاده از کاندوم تا حد زیادی به سلیقه طرفین بستگی دارد.

 

هرچند گروهی از افراد از داروهای گیاهی ویا شیمیایی برای درمان انزال زودرس استفاده میکنند،
ولی اثر هیچکدام ثابت شده نیست وپروتکل درمانی واحدی برای آن وجود ندارد.داروهایی مانند :ویاگرا، یوهیمبین ومانند آن تاثیری در انزال نداشته فقط باعث ایجاد نعوظ بهترآلت به هنگام تحریک جنسی میشوند.

استفاده از قرص تاخیری نیز مورد استفاده برای درمان زود انزالی میباشد.

 

گاهی استفاده از داروی فلوگستین بعلت ایجاد بی حسی در آلت میتواند مفید باشد.اثر ویتامین E هم ثابت شده نیست.در طب سنتی وگیاهی تجربه هایی برای درمان این عارضه وجود دارد که در بعضی افراد خیلی هم مثمر ثمر بوده و باعث بهبودی کامل آنها شده است.

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2019-02-11
https://www.rahafun.com/?p=86744
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا