بیوگرافی فرزانه عطارباشی رن عنکبوتی پر خیابان های مشهد

بیوگرافی فرزانه عطارباشی رن عنکبوتی پر خیابان های مشهد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 

فرزانه عطارباشی  دارنده مدرک بین‌المللی‌ ارتفاع نوردی این روز ها در مشهد کار می کند و شغل جالبش توجه بسیاری از رسانه ها را سو ی خود جلب نموده است .

 

من ١٠ سال مغازه لباس‌فروشی داشتم و آن زمان ماهی ٧،٨‌ میلیون درآمد داشتم؛اما مغازه‌ام را جمع کردم و ۵ سال پیش شغلم را تغییر دادم تا ارتفاع‌نورد شوم، در این شغل اوایل ساعتی به ما پول می‌دادند اما الان که خودم پروژه می‌گیرم و بستگی به نوع کارش دارد، معمولا یک پروژه یک ماهه بین ۶ تا ٢٠‌ میلیون درآمد دارد، من لیسانس تربیت‌بدنی دارم و قبلا هم کوهنوردی می‌کردم و هیچ‌وقت از ارتفاع نترسیدم.

 

وقت‌هایی که از ساختمان برج‌های مسکونی آویزان می‌شوم، خانم‌ها می‌آیند پشت پنجره خانه‌شان و با من عکس سلفی می‌اندازند، چایی و شیرینی می‌آورند و حتی در حین کار با هم گپ می‌زنیم، گاهی هم از روی زمین عده‌ای می‌گویند «داداش خدا قوت» چون از آن فاصله متوجه نمی‌شوند یک زن است که از طناب آویزان شده، شاید هم باور نمی‌کنند.

از لقب دادن ناراحت نمی‌شوم، چون نمی‌فهمم خوب است یا بد، چند وقت پیش برای یک برج درحال ساخت به من زنگ زدند و گفتند در طبقه بیست‌وهشتم مشکلی برای شیشه‌ها به وجود آمده، وقتی رفتم دیدم بلندترین برجی است که تا به حال روی آن کار کردم و حدود ١٨٠ متر ارتفاع داشت.گاهی آن‌قدر در کارم غرق می‌شوم که می‌بینم هوا تاریک شده است. میانگین حدود ٧، ٨ ساعت کار کرده‌ام.

 

  • بدون دیدگاه
  • 2019-01-31
https://www.rahafun.com/?p=86238
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا