در قرار اول چگونه برخورد کنم تا به ازدواج ختم شود ؟ | جدید 1402

در قرار اول چگونه برخورد کنم تا به ازدواج ختم شود ؟ | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خیلی از اطرافیان خود را دیده ایم که روابطشان به ازدواج ختم نشده و فقط سبب افسردگی و زخم عمیق روحی شده اند پس باید بسیار محتاط رفتار کنید تا پشیمون نشید و قرار اول اهمیت بالایی در نگاه طرف مقابلتان دارد . در قرار اول خوب فکر کنید و نکات را رعایت کنید !

 

رابطه اول

در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم؟

 

عزت نفس بالایی به نمایش بگذارید

به وی نشان دهید که اعتماد به نفس دارید. اینکه به یک مرد نشان دهید که به خود اطمینان دارید و خود را باور دارید برای او جذاب است. البته ممکن است شما در اولین قرار ملاقات نتوانید احساس راحتی داشته باشید. با آن مواجه شوید، شما عصبی هستید و ممکن است دستان شما و زیربغلتان عرق کند اما اجازه ندهید که او این را ببیند.

 

چگونه این کار را انجام دهید؟ خوب! از دئودورانت های قوی استفاده کنید و وانمود کنید که عرق نکریده اید. به وی نشان دهید که اعتماد به نفس دارید حتی اگر در این لحظات واقعاً اینطور نباشید. مردان عاشق زنان با اعتماد به نفس و غیر متکبر هستند.

 

به عبارت دیگر، به پسر رویایی خود نشان دهید که به خود ایمان دارید. چگونه باید این کار را انجام دهید؟ خوب! با او در مورد رویاهای خود و این که دوست دارید آینده چگونه باشد صحبت کنید.

 

فقط از رویاهای خود برای او حرف نزنید بلکه از برنامه هایی که برای رسیدن به این رویاها دارید نیز صحبت کنید. گام هایی که برای تحقق رویاهای خود برداشته اید را برای او توضیح دهید و از او نیز بخواهید که از رویاهایش و اقداماتی که برای تحقق آنها انجام داده است صحبت کند. بیشتر مردان عاشق زنان بلند پرواز و بابرنامه هستند.

 

به وی نشان دهید که بر خود کنترل داشته و نیازی به مراقبت و توجه ندارید. همچنین با به اشتراک گذاشتن مسائلی که شما را خاص نشان میدهد به وی نشان دهید که فردی منحصر بفرد هستید. این مسائل می تواند شامل استعدادها، تمایلات یا توانایی هایی نظیر نواختن یک آلت موسیقی، مشارکت در ورزش های تفریخی یا انجام کارهای داوطلبانه باشد.

 

صداقت داشته باشید و خودتان باشید

می دانیم که انجام این کار سخت تر از آن است که به نظر می رسد ولی شما می توانید آن را انجام دهید. صادق باشید، مشکل از آنجا شروع می شود که شما سعی میکنید خود را غیر از آنچه هستید نشان دهید. چرا؟ چون به احتمال زیاد وی دوست دارد شما را بشناسد. به جای آن، شما خودتان باشید و حتی اگر او شما را به خاطر آنچه که هستید دوست نداشته باشد، شاید هرگز آن رویا مطابق نظر شما اتفاق نیفتد.

 

در این مواقع سر خود را بالا نگه داشته و به دنبال فردی بهتر باشید. خوب، چگونه می توانید در اولین جلسه ملاقات خودتان باشید؟

 

موضوعاتی را انتخاب کنید که هم برای شما و هم برای مرد رویاییتان جذاب باشد.آیا هر دوی شما به ورزش علافه دارید؟ آیا زمینه های کاری شما مشابه یکدیگر است؟ آیا هر دوی شما از یک نوع موسیقی، فیلم یا کتاب لذت می برید؟ بله؟ درباره این موارد که با هم اشتراک دارید صحبت کنید.

 

اما در مورد خودتان و آن چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید صرفا برای این که او شما را بیشتر دوست داشته باشد دروغ نگویید. صداقت داشته باشید ، مرد رویایی شما از راستگویی شما متاثر نمی شود اما اگر بعدها متوجه شود که به او دروغ گفته اید ناراحت خواهد شد.

 

او را به چالش بکشید

همانطور که ذکر شد برای جذب کردن و تحت تاثیر قرار دادن پسر در قرار ملاقات اول، لازم نیست در همه چیز با او موافق باشید. پس نظر و سلیقه واقعی خودتان را بیان کنید و می توانید در این موارد با شوخی با هم بحث کنید. وی برای این کار احترام قائل می شود زیرا می داند که شما کسی نیستید که به خاطر او عقاید خود را تغییر دهید، مهم نیست که شما چقدر او را دوست داشته باشید .

 

مردان چالش و شوخی های شیطنت آمیز را دوست دارند پس فکر نکنید که باید با هر چیزی که او می گوید موافقت کنید. این کار نیز نشان می دهد که شما زنی هستید که عقاید خاص خود را دارید. فعال باشید و با وی بحث کنید. اگر در اولین ملاققات با یک پسر کمی طناز باشید و محترمانه و با حیا شوخی کنید می توانید بر وی تاثیر بگذارید.

 

اکنون تمرین کنید. همیشه این به طور طبیعی اتفاق نمی افتد. اما، هر چه شما بیشتر تمرین کنید، با پسران بیشتری صحبت و شوخی کنید و در لحظه باشید در این موقعیت ها می توانید راحت تر باشید و لحظات خوبی ایجاد کرده و وی را تحت تاثیر قرار دهید.

 

 

با کمی دلبری، تمایلتان را به طرف مقابل نشان دهید

اگر می خواهید ملاقات های دیگری نیز داشته باشید باید قطعاً این تمایل خود را نشان دهید. پس زمانی که وی در این ملاقات در مورد عادات ، علایق ، ترجیحات و… با شما صحبت می کند به آنها توجه داشته باشید! و سوال بپرسید تا توضیحات بیشتری برای شما بدهد.

 

به عبارت دیگر، ساکت ننیشیند و به وی نگاه کنید و همچنین خنده بیجا نکنید که نشانه عدم توجه شما باشد، کاری انجام دهید که نشان دهد شما هنوز آنجا هستید.

 

دلبری کردن نشان می دهد که شما تمایل دارید رابطه شما فراتر از دوستی معمولی برود. حالات بدن و حرکات وی را تکرار کنید. در هنگام سخن گفتن به سمت او متمایل شوید. ارتباط چشمی را با وی حفظ کنید، گاهی اوقات سر خود را تکان دهید و هر از چندگاهی لبخند بزنید. به علاوه، صحبت های او را قطع نکنید و اجازه بدهید که راحت در مورد شما صحبت کند.

 

همچنین، افکار، عقاید، باورها، تمایلات، عادات و… خود را به او بگویید، تعادل مکالمه را حفظ کنید. علاوه بر این کمی هم دلبری کنید. از ملاقات، خردورزی، ویژگی های شخصییتی و شوخ طبعی او تعریف کنید و با لطافت با “تشکر کردن” تعاریف و تمجیدهای او را بپذیرید.

 

صحبت کنید

هیچ کس اجبار را دوست ندارد. بنابراین اگر پسر مورد علاقه تان در یک رستوران دریایی با شما قرار می گذارد در حالی که شما ماهی دوست ندارید، و یا قرار است در یک کافه ملاقات کنید اما شما قهوه نمی نوشید، این مسئله را عنوان کنید.

 

اگر بعد از نشستن و سفارش دادن این موضوع را بیان کنید کمی عجیب و ناخوشایند به نظر خواهد رسید. اگر از شما پرسید برای دسر، نوشیدنی و یا غذای اصلی چه چیزی دوست دارید، نگویید ” فرقی نمی کنه؛ هر چی تو بخوای!” چراکه رفتار کردن مطابق میل او دیگر واقعا قدیمی شده است.

 

لباس راحت بپوشید

بدون شک دوست دارید در اولین دیدار با فرد پسر علاقه تان به بهترین حالت ممکن به نظر برسید؛ اما از امتحان کردن لباس های جدید و یا بیش از اندازه تنگ بپرهیزید. چراکه قرار اول به اندازه کافی تنش زا است و پوشیدن یک لباس ناراحت، مثلا یک مانتو تنگ یا کفش و شلوار نامناسب، تنها این حالت را تشدید خواهد کرد. علاوه بر این، شما که دوست ندارید کمی پیاده روی دونفره رومانتیک را به خاطر کفش های پاشنه بلند تان از دست بدهید؟

 

وقت شناس باشید

بله، می دانیم که کمی دیر کردن، چاشنی کار به نظر می رسد؛ اما اگر در قرار اول سروقت حضور پیدا کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت. آیا دوست دارید فرد مقابل تان دیر کند؟ احتمالا نه. پس خودتان هم به این موضوع پایبند باشید و به موقع در مکانی که مشخص کرده اید حضور پیدا کنید.

 

یش از حد وسواس نداشته باشید

چه کسی دوست دارد وقت باارزشش را در اولین دیدار عاشقانه برای برس زدن موهایش در دستشویی، تمدید رژ لب و یا هر نیم ساعت یک بار نگاه کردن در آیینه از دست بدهد؟ قبل از قرار تا جایی که می توانید ظاهرتان را درست کنید؛ اما در حین ملاقات، تمرکز خود را به جای ظاهرتان بر روی مکالمه ای که با پسر مورد علاقه تان خواهید داشت بگذارید.

 

 

موبایل را کنار بگذارید

این مورد واقعا مهم است: هر دو دقیقه یک بار چک کردن موبایل تان واقعا می تواند قرار را خراب کند. هیچ چیزی گستاخانه تر از زل زدن به صفحه موبایل، آن هم هنگامی که کسی با شما صحبت می کند وجود ندارد. قطعا اینستاگرام می تواند منتظر بماند تا شما از دیدارتان برگردید!

 

هنگام قرار، شرح حالی در مورد قرارتان یا چیزهایی که می خورید آپلود نکنید و بدتر از آن، برای نظر خواهی از دوست تان تان، بدون آنکه فرد مقابل متوجه شود از او عکس نگیرید. این کارها کمی دور از ادب است و ممکن است نظر او را در مورد شما تغییر دهد.

 

سوال بپرسید

یک راه مطمئن وآسان برای ادامه گفت و گو، سوال پرسیدن است. سوال های معمول و کلی ( در مورد خانواده، شغل و یا سرگرمی های او) بپرسید. طبیعی است که در دیدار اول تمام جنبه های زندگی او را نشناسید؛ این سوال ها را ادامه دهید تا زمانی که هردوی شما برای مسائل مهم تری مانند سیاست، مذهب و غیره آماده شوید.

 

پیشنهاد پرداخت صورت حساب را بدهید

راه حل مناسب این است که بعد از آوردن صورت حساب، قصد برداشتن آن را بکنید. اگر فرد مقابل تان اصرار کرد، پیشنهاد بدهید که پرداخت آن را تقسیم کنید. اگر این پیشنهاد را می دهید، باید واقعا برای پرداخت آن آماده باشید! البته توجه داشته باشید که افراد باهم تفاوت دارند؛ بعضی از آقایان این حرکت شما را تحسین کرده و بعضی دیگر، توهین به خود تلقی می کنند. پس اگر احساس کردید خیلی از این کار خوشش نیامد، پافشاری نکنید.

 


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

  • بدون دیدگاه
  • 2019-02-17
https://www.rahafun.com/?p=87734
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا