اسامی بازیگران سریال بچه مهندس همراه عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال بچه مهندس همراه عکس بازیگران
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

معرفی بازیگران سریال بچه مهندس

 

مرکز سیمافیلم برای شبکه پنج، ساخت سریالی را سفارش داده که فعلا بچه مهندس نام دارد و سعید سعدی، تهیهکنندگی و علی غفاری، کارگردانی آن را بهعهده دارند.

اسامی بازیگران سریال بچه مهندس :

بهاره رهنما، برزو ارجمند، ساناز سعیدی، بهناز جعفری، سوگل طهماسبی، مریم خدارحمی، عباس جمشیدی و هاله گرجی بازیگران این سریال هستند. همچنین بازیگر نقش اصلی سریال نوجوانی است که تا به حال تجربه حضور در کارهای تصویری را نداشته است.

خلاصه داستان سریال بچه مهندس :

این سریال به قلم سجاد ابوالحسنی در تاریخ معاصر روایت می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و … این سریال بیشتر مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است. لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکور سازی شده است.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: کارگردان: علی غفاری، تهیه کننده: سعید سعدی، نویسنده: سجاد ابوالحسنی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، چهره پرداز: محسن بابایی، جانشین تولید: جواد سلیمانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سعید نقدزاده، دستیار کارگردان: محمد جواد سعدی، انتخاب باز

  • بدون دیدگاه
  • 2018-02-03
https://www.rahafun.com/?p=79103
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا