دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی!

دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی!
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی!|www.rahafun.com|

دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی! 

کاربران شبکه های اجتماعی از دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی در آینده نزدیک در کشور آلمان خبر دادند.

برخی فعالان ضد انقلاب فضای مجازی در شبکه های اجتماعی به نقل از یکی از مدیران شبکه های تلویزیونی سلطنت طلب از دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی در آینده نزدیک در کشور آلمان خبر دادند.

دیدار گلشیفته فراهانی با شاهین نجفی!|www.rahafun.com|

براساس این گزارش برخی از کاربران شبکه های اجتماعی که در خارج از کشور به فعالیت علیه نظام مشغول هستند با انتشار کامنت های مختلف از دیدار قریب الوقع شاهین نجفی خواننده هتاک و گشیفته فراهانی خبر دادند.

به نظر میرسد بعد از این دیدار در یک حرکت هماهنگ در ایام ماه مبارک رمضان از طریق رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی شاهد اسلام هراسی با توجه به اظهار نظر این دو شخصیت باشیم.

  • یک دیدگاه
  • 2012-08-11
https://www.rahafun.com/?p=371
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. سلام برادر
    اگر اسلام بخواد با تلنگر این زنا زاده ها به عقب رانده شود و مورد هجوم قرار بگیرد که دیگر اسلام نیست.اسلام خطر ها و هجوم های بسیاری را طی تاریخ پشت سر گذاشته و هم چنان پا برجاست که هیچ ، هر کس با دید باز نگاه کند می بیند که پیش رفته هم داشته و طی این سال های متوالی چقدر در همین کشور های فسق و فجور اروپای به اسلام گرویده اند.به نظر من باید هم وحشت کنند و از جانبی ببینند که هیچ کاری از دستشان بر نمی آید و زبان نحسشان را به توهین و هتک حرمت باز می کنند.خب واضع است اگر چیزی برای گفتن داشتند یا عمل صحیحی می توانستند انجام دهند که اینگونه عمل نمی کردند.اینها در همین یک قدمی خودشان هم مانده اند چه برسد به این که بخواهند به عظمت اسلام و اسلامیان خدشه ای وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا