درمان اختلالات جنسی با استفاده از طب سنتی

درمان اختلالات جنسی با استفاده از طب سنتی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

درمان اختلالات جنسی با استفاده از طب سنتی

درمان اختلالات جنسی با استفاده از طب سنتی

طب سنتی و درمان اختلالات جنسی
به گفته بسیاری از متخصصان و کارشناسان پزشکی هیپوتالاموس مرکز کنترل هورمون‌های بدن است و می‌تواند با کنترل و تنظیم آنها میزان انرژی، حالات روحی- روانی، خلق و خو، روابط زناشویی و چگونگی و کیفیت آن را تحت تاثیر خود قرار ‌دهد. این غده یکی از مهم‌ترین بخش‌های مغز است که می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روابط زناشویی و کیفیت آن داشته باشد بنابراین تناسب و تنظیم میزان ترشح هورمون‌هایی که از هیپوتالاموس ترشح می‌شود می‌تواند سلامت روابط زناشویی بسیاری از زوج‌ها را در هر سن و سالی تضمین کند.

 

در مکتب طب سنتی هند شیوه‌ای وجود دارد که از آن با نام آروماتراپی یاد می‌شود، در این شیوه درمانگران با استفاده از انواع و اقسام عطرهای گیاهی و طبیعی به تنظیم عملکرد هیپوتالاموس کمک می‌کنند و به این ترتیب عملکرد دستگاه‌های جنسی بدن و کیفیت روابط زناشویی را بهبود می‌بخشند.
– همسرتان سرد مزاج است
صندل هندی را امتحان کنید
روغن و اسانس تهیه شده از گیاه صندل و چوب آن عطری شیرین، گرم و بسیار تسکین‌دهنده دارد. به اعتقاد هندی‌ها بوییدن این روغن علاوه بر آنکه می‌تواند به آرامش زوج‌ها و بهبود روابط زناشویی آنها کمک کند به عنوان شیوه‌ای درمانی برای بهبود سردمزاجی و کاهش میل جنسی در مردان و زنان مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این اسانس یا روغن گیاهی بهترین روش آن است که آن را روی یک قطعه پنبه اسپری کنید و روی میز پاتختی در اتاق خواب‌تان قرار دهید یا ۴ تا ۵ قطره از این اسانس را با یک فنجان متوسط آب ترکیب کنید و آن را با کمک افشانه در فضای خانه و اتاق خواب بپاشید. بوییدن عطر چوب صندل به‌ویژه نوع هندی آن می‌‌تواند روشی کمکی برای درمان سردمزاجی همسرتان باشد.

 

– می‌خواهید همسرتان را عاشق‌تر کنید
این عطر را به خودتان بزنید
در همه داستان‌های رمانتیک و فیلم‌های عاشقانه‌ای که در سراسر جهان تولید می‌شود کمتر شوهر عاشقی را می‌توانید پیدا کنید که در ملاقات‌ها و زمان بازگشتش به منزل گل سرخی را به همسرش هدیه نکند. راز ماندگاری گل سرخ چیست؟ چرا تمامی عاشقان عالم این گل را به یکدیگر هدیه می‌کنند و چرا از عطر و اسانس این گل به عنوان عصاره عشق در جهان یاد می‌شود.

 

قطعا یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق خاصیت معجزه‌‌آسای عطر گل سرخ است که مصرف خوراکی و موضعی آن می‌تواند در درمان برخی از اختلالات جنسی و مشکلات زناشویی موثر باشد ضمن آنکه زن و شوهر‌هایی که دچار افسردگی یا اضطراب ناشی از بروز اختلال‌های جنسی در رابطه خود هستند با مصرف اسانس گل سرخ می‌توانند علاوه بر آنکه از یک شیوه درمان کمکی برای بهبود اختلال‌های‌شان استفاده می‌کنند تا حد زیادی بر افسردگی و اضطراب خود نیز غلبه کنند.

– می‌خواهید روابط زناشویی سلامت داشته باشید
از اندونزی‌ها این عطر را بخرید
مردم اندونزی عطر تهیه شده از گل‌های ریز و زردرنگ یلانگ یلانگ را نسل به نسل به خانواده‌ها و فرزندان بعد از خود هدیه می‌‌دهند و بر این باورند که این عطر می‌تواند موجب افزایش باروری و بهبود کیفیت روابط زناشویی زوج‌های جوان ‌شود. به همین دلیل بزرگ خانواده‌ها بعد از مراسم ازدواج عطر گل یلانگ یلانگ را به زوج جوان هدیه کرده و اتاق خواب آنها را با انبوهی از گل‌های ریز و مینیاتوری یلانگ یلانگ تزئین می‌کردند. اما چرا یلانگ یلانگ؟ درمانگران سنتی در اندونزی بر این باورند که بوییدن این عطر علاوه بر افزایش میل به روابط زناشویی بین زوج‌ها و مردان و زنانی که به تازگی خانواده تشکیل داده‌اند به پایداری و سلامت رابطه آنها کمک می‌کند.
– نگران بحران میانسالی هستید
با این نسخه انرژی‌های‌تان را حفظ کنید
بسیاری از زنان با رسیدن به دوران میانسالی نگران بحران‌هایی می‌شوند که با کاهش میل جنسی و بی‌نظمی در روابط زناشویی خود را نشان می‌دهد. هندی‌ها و بسیاری از مردمان آسیای شرقی از عصاره‌ای مخلوط از اسانس گیاه گل‌سرخ، چوب صندل و گل یلانگ‌یلانگ برای درمان بحران‌های میانسالی استفاده می‌کنند.

 

آنها به میزان مساوی از این سه اسانس گیاهی را درون یک ظرف بلوری تیره‌رنگ می‌ریزند و آن را به خوبی تکان می‌دهند تا این روغن‌ها و اسانس‌ها به خوبی یک‌دست ترکیب شوند سپس هر شب چند قطره از این اسانس‌ها را روی یک دستمال یا پنبه می‌ریزند و آن را زیر بالش خود قرار می‌دهند. بوییدن این ترکیب به آنها در تعادل هورمونی بدن‌شان کمک می‌کند تا انرژی‌های‌شان را برای داشتن رابطه زناشویی تنظیم کنند.

– بی‌میلی سراغ شوهرتان آمده
این عطر طبیعی را به او هدیه کنید
یکی دیگر از نسخه‌های عطردرمانی در کشورهای آسیای شرقی استفاده از عطری است که از آن با نام «اغواگر بزرگ» یاد می‌شود. این عطر که مجموعه‌ای از عصاره‌ها و اسانس‌های گیاهی است می‌تواند علاوه بر تقویت نیروی جوانی به بهبود بی‌میلی‌های جنسی و کاهش میل جنسی که در میانسالی سراغ مردان می‌آید، کمک کند. این ترکیب که از عصاره گل‌های شمعدانی، چوب صندل هندی، گل مریم، چوب بلسان و اسانس یلانگ‌یلانگ تهیه می‌شود به مردان کمک می‌کند تا با بو کردن این عصاره به تقویت قوای جنسی خود کمک کنند. در حقیقت بوییدن و استشمام این نسخه گیاهی به افزایش انرژی جنسی و حتی بهبود ناتوانی جنسی کمک می‌کند.

 

این اسانس‌ها را فراموش نکنید
برای داشتن روابط زناشویی امن و آرام که اضطراب و استرس در آن نباشد و شما بتوانید با خاطری جمع یک رابطه جنسی با کیفیت و مناسب را تجربه کنید بهتر است از شیوه‌های آروماتراپی بهره بگیرید و از این عطر‌ها و اسانس‌ها استفاده کنید.
اسانس زنجبیل نیز یکی دیگر از نسخه‌های طبیعی برای افزایش میل جنسی است. برای استفاده از این اسانس می‌توانید از عطرهایی که در پایه آن زنجبیل دارد، استفاده کنید یا از میوه زنجبیل در وعده‌های غذایی‌تان استفاده کنید.

عصاره شمعدانی هم از جمله مواد طبیعی است که به بازسازی انرژی از دست رفته زنان  به‌ویژه آنها که در آستانه یائسگی قرار دارند کمک می‌کند.

 

اسانس اسطوخودوس نیز یکی دیگر از عطرهای طبیعی است که بوییدن آن می‌تواند به تعادل هورمونی زوج‌ها قبل از رابطه زناشویی کمک کند و میزان انرژی آنها را افزایش دهد.
چوب سدر نیز یکی از مواد گیاهی است که استشمام عطر آن به از بین رفتن ترس‌ و اضطراب ناشی از روابط زناشویی که برخی از زوج‌ها آن را تجربه می‌کنند، کمک می‌کند. می‌توانید علاوه بر آنکه از اسانس چوب سدر استفاده می‌کنید چوب‌های این گیاه را درون یک کیسه‌توری بریزید و آن را به عنوان خوشبو کننده درون اتاق بگذارید.
افرادی که اعتماد به نفس کافی ندارند و این حس را به دلیل مسئله زودانزالی تجربه می‌کنند می‌توانند از عصاره یاس استفاده کنند. این افراد این عصاره را روی پنبه اسپری کنند و آن را درون خانه یا اتاق‌شان بگذارند.

  • بدون دیدگاه
  • 2016-05-16
https://www.rahafun.com/?p=55018
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا