امکانات آیپد پرو های ۲۰۱۸ اپل | عکس iPad apple 2018

امکانات آیپد پرو های ۲۰۱۸ اپل | عکس iPad apple 2018
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

امکانات آیپد پرو های ۲۰۱۸ اپل

 

امکانات آیپد پرو های ۲۰۱۸ اپل :

بلومبرگ جزئیات جدیدی از آیپد پروهای سال آینده منتشر کرده است. پیش از این KGI از وجود قابلیت فیس آی‌دی در آیپد پروهای سال ۲۰۱۸ خبر داده بود و خبر امروز از جزئیات بیشتری در مورد آیپد پرو سال ۲۰۱۸ از جمله تغییرات ظاهری پرده برمی‌دارد.

طبق گزارش بلومبرگ اپل در حال کار روی آیپدهای جدیدش با قابلیت فیس آی‌دی (قابلیت تشخیص چهره جدید اپل که در آیفون ۱۰ معرفی شد) است که این امر به حذف دکمه هوم منجر خواهد شد. در حال حاضر به لطف IOS 11، آیپدهای اپل به ٰژست‌های حرکتی متکی هستند و قابلیت تشخیص چهره نیز در ادامه جایگزین حسگر اثر انگشت می‌شود.

طبق این گزارش، احتمالا قرار نیست که در آیپد پروهای سال آینده شاهد استفاده از نمایشگرهای اولد باشیم. آیفون ۱۰ به نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد مجهز است ولی نمایشگرهای ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی آیپد پروها به‌مراتب بزرگ‌تر از نمایشگر آیفون ۱۰ هستند و از قابلیت‌هایی مثل ProMotion و Apple Pencil پشتیبانی می‌کنند که در آیفون نیست؛ از این رو احتمالا هنوز استفاده از نمایشگرهای گران‌قیمت اولد برای آیپد به‌صرفه نیست و هزینه عامل مهمی در استفاده از قطعات است.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار روی نسل جدید قلم‌های دیجیتال خود است که اولین تغییر از زمان معرفی آیپد پرو اوریجینال محسوب می‌شود.

 

همه چیز در باره ipad pro apple 2018 :

از سوی دیگر طبق گزارش‌ها، در طراحی جدید آیپد پروهای سال ۲۰۱۸ حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر کاهش خواهد یافت و در آن از پردازنده جدید گرافیکی اپل که پیش از این در آیفون ۱۰ شاهد بودیم، استفاده خواهد شد.

در شرایطی که اپل قلم خود را هنوز به‌روزرسانی نکرده است، IOS 11 به قابلیت‌های متعددی نظیر باز شدن Notes تنها با تَپ کردن لاک اسکرین و ویژگی‌های مخصوص تشخیص دست‌خط مجهز شده است. همچنین آیپد پروها به رفرش ریت بالاتر برای دستیابی به کمترین تأخیر در هنگام استفاده از قلم مجهز شده‌اند.

اگر اپل موفق شود حاشیه نمایشگر آیپدهای جدید را بدون تغییر سایز نمایشگر کاهش دهد، این امر به کوچک‌تر شدن فرم‌فکتور کلی آیپد پرو و البته کاهش وزن این دستگاه در مقایسه با مدل‌های فعلی منجر خواهد شد. این امر به‌خصوص کمک بزرگی برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خواهد بود که طراحی آن از سال ۲۰۱۵ بدون تغییر بوده است.

اپل آیپد پروهای ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی فعلی را ژوئن ۲۰۱۷ (خردادماه) در جریان WWDC معرفی کرد و به نظر می‌رسد مدل‌های بعدی، سال ۲۰۱۸ و در  زمان مشابه معرفی خواهند شد.

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-11-21
https://www.rahafun.com/?p=70043
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا