نتیجه انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری جمعه چه میشود ؟

 

پرتال خبری رهافان، بیست و نهم اردیبهشت سال ۹۶ روزی حماسی سرنوشت ساز است. مردم به پای صندوق های رای می آیند تا علاوه بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، سرنوشت خود و سرزمینمان را تعیین کنند. کاندیداهای باقی مانده هر کدام چشم به راه مردمی هستند تا به پای صندوق های رای بیایند و به کاندیدای اصلح رای دهند.

نتیجه انتخابات ۹۶ هرچه که باشد مهر تاییدی است بر اراده ی ملت و گزافه گویی های دشمنانی که درکنار بیشه امید مردم ایران زمین خوابیده اند تا در فرصتی مناسب آنها را از ای دربیاورند. نتیجه انتخابات دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری می تواند خاری باشد بر چشم یاوه گویان غرب و شرق.

اما طبق آخرین نظر سنجی های معتبر در سطح فضای مجازی دو کاندیدای اصلی در عرصه ی انتخابات که بیشترین رای را دارند حسن روحانی رئیس جمهور ایران و ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی است.

طبق آمارهای رسمی کشور در حدود ۵۶ میلیون نفر در ایران واجد شرایط رای گیری هستند و می توانند رای دهند. بر اساس قانون برای اینکه انتخابات به دور دوم کشیده نشود می بایستی نامزد انتخابات بیش از نیمی از آراء واجد شرایط کشور را کسب نماید. یعنی برای اینکه انتخابات به دور دوم کشیده نشود باید کاندیدای اول بیش از ۲۸ میلیون رای داشته باشد.

۱۴:۰۷: نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.
روحانی: ۲۳٫۵۴۹٫۶۱۶
رئیسی: ۱۵٫۷۸۶٫۴۴۹
میرسلیم: ۴۷۸٫۲۱۵
هاشمی‌طبا: ۲۱۵٫۴۵۰

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری :

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۲۹ اردیبهشت را لحظه به لحظه با پرتال خبری رهافان دنبال کنید .

چه کسی رئیس جمهور ایران میشود ؟

آیا حسن رواحانی رئیس جمهور ایران در سال ۹۶ میشود ؟

آیا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سال ۹۶ میشود ؟

نتیجه انتخابات ریاست جهوری جمعه ۲۹ اردیبهشت چه شد ؟


خبر اول : پنج شنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ساعت ۰۷:۲۵ :

همانطور که میدانید تبلیغات از ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ریاست جمهوری ممنون میباشد , پس هموطن عزیز در این روز و روز انتخابات از همراه داشتن نماد و عکس کاندید مربوطه خودداری کنید ..

.

.

.

.

.

ادامه دارد ( در حال آپدیت میباشد )

 

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-05-18
https://www.rahafun.com/?p=64450
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا