عکس و بیوگرافی سحر قریشی – Sahar Ghoreyshi

عکس و بیوگرافی سحر قریشی – Sahar Ghoreyshi
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکس و بیوگرافی سحر قریشی 

عکس و بیوگرافی سحر قریشی – Sahar Ghoreyshi/www.rahafun.com

عکس و بیوگرافی سحر قریشی – Sahar Ghoreyshi

سحر قریشی از بازیگران زن زیبا و معروف ایرانی می باشد که با سریال دلنوازان بسیار معروف شد،او متولد سال ۱۳۶۶ میباشد،برای دیدن عکس های سحر قریشی و همچنین خواندن بیوگرافی سحر قریشی به ادامه مطلب بروید
بیوگرافی سحر قریشی:
سحر قریشی (متولد ۱۳۶۶) بازیگر زن اهل ایران است که بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری وی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود…


سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب می آید. همسر او مهران اخوان ذاکری است و ۲۵ سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.
سحر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.
وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود.
وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.
وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند.
قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.
بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.
وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.
…………………………………
سحر قریشی: خودم را نمی‌گیرم
سریال دلنوازان هم مثل خیلی از کارهای دیگر، برای بینندگانش سورپرایز داشت. سحر قریشی در این سریال چهره شد و یک شبه ره صدساله رفت…
سعید سهیلی‌زاده، همیشه عادت دارد در‌سریال‌هایش، بازیگران تازه‌ای را به جامعه معرفی‌ ‌کند؛ او این‌بار هم، باحضور سحر قریشی این‌کار را انجام داده. دختری که نقش اصلی سریال است و باید منتظر ماند و دید‌‌ چقدر، می‌تواند در‌این عرصه موفق باشد و کارش را به درستی انجام دهد! سریال دلنوازان، بسیار پرطرفدار‌ شده و حتما شما هم دوست دارید با بازیگر اصلی آن از نزدیک آشنا شوید. یلدا یا سحر، دختر خوش‌چهره‌ای است که با سریال دلنوازان، مهمان خانه‌های ما است. سحر قریشی متاهل است، بسیار سینما را دوست دارد و با همین علاقه‌، توانسته به‌ دنیای بازیگری قدم بگذارد. زندگی زناشویی‌اش برایش مهم است، آنقدر که تلفن همراهش را هم، همسرش جواب می‌دهد و همه‌جا با اوست. مهران اخوان ذاکری‌ از پای تلفن، مرد منطقی و روراستی به‌نظر می‌آید. درآینده‌ای نزدیک، حتما با هردوی آنها به گفت‌و‌گو می‌نشینیم. فعلا این شما و این هم سحر قریشی، البته در‌نمایی کوچک‌.

سیاوش خیرابی معرف من بود
وقتی سرکار فیلم سینمایی «لج‌‌ و‌ لجبازی» به کارگردانی آقای برقعی بودم، با آقای خیرابی همکار بودم. ایشان که از قبل برای بازی در‌‌سریال دلنوازان قرارداد داشت، به من گفت‌ آقای سهیلی‌زاده برای سریال‌اش به‌دنبال یک بازیگر می‌گردد، دختر جوانی که نقش اول کار را هم تجربه کند. آقای سهیلی‌زاده ‌تقریبا ۳ ماهی می‌شد‌ که ‌دنبال شخصیت یلدا بود‌ تا این‌که من تست دادم و‌ قبول شدم. می‌توان گفت تقریبا ۸-۷ ماه است که در‌‌دنیای بازیگری حضور دارم. برای نقش سایه در‌فیلم آقای برقعی هم، توسط یکی از دوستان همسرم به‌ این کار ایشان معرفی شدم و تست دادم. نه کلاس بازیگری رفته‌ام و نه تحصیلات این رشته را دارم و هیچ دوره‌ای هم ندیده‌ام. از بچگی به بازیگری علاقه داشتم؛ اما به آن‌صورت که بخواهم کلاس بروم، به بازیگری نگاه نکرد‌م. بیشتر، کار تجربی را ترجیح می‌دهم. این علاقه درمن وجود داشت تا این‌که ازدواج کردم. از وقتی‌ متاهل شدم، به‌طور جدی‌تر این قضیه را‌ دنبال کردم، تا این‌که دورادور و توسط دوستان و آشنایان، به پشت‌صحنه کارهای مختلف سینمایی یا تلویزیونی می‌رفتم، یعنی درجریان اتفاقات بودم؛ اما فکر نمی‌کردم‌ روزی بتوانم به این راحتی وارد این حرفه شوم.

همسرم مشوق و مشاورم
نزدیک ‌3 سال است که‌ ازدواج کرده‌ام‌ و شاید برای همه جالب باشد که من بعد از ازدواج، وارد دنیای بازیگری شدم؛ اما خود مهران هم به این کار علاقه‌مند است و هنر را دوست دارد. دراصل، من به پیشنهاد خودش وارد این کار شدم. بنابراین، از اجازه او متعجب نیستم! الان هم ایشان، علاوه بر‌‌‌‌مشوق‌ بودن برای من، مشاورم هم است. اگر پیشنهادی برای بازی شود یا کاری را بخواهم انجام دهم، اول از همه با او مشورت می‌کنم. او همیشه همراه و همقدم با من است. حتی روزهایی که از او می‌خواهم‌ درکنار من باشد، سرصحنه می‌آید و به من انرژی می‌دهد.

تجربه نقش‌های متفاوت
همه کارهایم را دوست دارم و فکر نکنم که چون از یک کار طنز سینمایی شروع کرده‌ام،‌ باید همین نقش را ادامه دهم. اتفاقا دوست دارم نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.‌ دوست دارم یک کاراکتر طنز بازی کنم، یک نقش منفی و حتی یک نقش تاریخی! برای همراه شدن با این ایده‌های ذهنی‌ام و نزدیک شدن به نقش یلدا، آقای امیر سلیمانی و محمد حاتمی بسیار به من کمک کردند. البته قبلا تجربه کاری‌‌ با آنها نداشتم؛ اما الان‌ از نظر فکری و بازی، خیلی به من راهنمایی می‌کنند.

بیشتر از سنم به نظر می‌رسم
‌متولد سال ‌1366 هستم و می‌دانم‌ سنم خیلی بیشتر به‌نظر می‌آید؛ فکر می‌کنم علتش هم به‌خاطر نقشم دراین سریال است و همچنین‌ از بچگی،‌‌ همه می‌گفتند‌ سنت بیشتر به‌نظر می‌آید، چون نوع نگاهم به زندگی، از همسن‌و‌سال‌های خودم متفاوت‌تر بود.
قبل از این‌که وارد دنیای بازیگری شوم، مدرک بین‌المللی آرایشگری داشتم. ‌‌دنبال کارهای هنری بودم. هرازگاهی هم، به دوستانم به‌صورت تفریحی کمک می‌کردم.‌ با این‌که همسرم هم مدرک بین‌المللی آرایشگری دارد، اما دوست نداشت‌‌ وارد این‌ کار شوم و احتیاج مالی‌اش را هم نداشتم.
درکار آقای زبردست، فیلم سینمایی «لج‌ولجبازی» چهره متفاوت‌تری دارم. شاید چون سن کاراکترم هم، با خودم متفاوت است؛ من درآنجا یک دختر ۱۸ ساله‌ام؛ اما در‌ دلنوازان، یک دختر ۲۵-۲۴ ساله‌ام. پس هم درگریم من تاثیر داشته و هم در‌نحوه بازی‌ام. کاراکتر سایه با یلدا در دلنوازان خیلی فرق دارد. در‌فیلم لج‌ ‌و ‌لجبازی، کمدی موقعیت ایجاد می‌شد؛ اما اینجا همه‌چیز رئال و واقعی است.

زمان مفید فیلم دیدن
کتاب خواندن را دوست دارم و حتما آن را ادامه خواهم داد، چون با این کار، حرفه‌ای‌تر به این قضیه نگاه و فکر خواهم کرد. قبلا هم کتاب می‌خواندم، ولی نه رمان، بلکه همیشه کتاب‌های روانشناسی می‌خواندم و دوباره قصد دارم دایره مطالعاتم را گسترش بدهم؛ اما با تمام این اوصاف، فیلم دیدن را بیشتر از کتاب خواندن دوست دارم. شاید دلم بخواهد هرچقدر‌ زمان دارم‌ را خرج فیلم دیدن ‌کنم، اما برای خواندن کمی تنبلم.
همه بازیگرها، وقتی کارشان را از صفر شروع می‌کنند، آرزوی ****استار شدن دارند، من هم خیلی به این‌کار علاقه دارم. امیدوارم در‌این راهی که خدا برای من باز کرده موفق شوم

نفر آخری که به دلنوازان رسید
من با ۲ گروه بیشتر کار نکردم؛ اما باید بگویم گروه سریال دلنوازان با مدیریت آقای سهیلی‌زاده‌، خیلی صمیمی و گرم بود و من درآن، بسیار‌ احساس آرامش می‌کردم. درضمن‌ همه کارهایی که از ‌آقای سهیلی‌زاده‌ مثل ترانه مادری یا آخرین دعوت‌ دیده بودم، کارهای بسیار موفقی بودند. به‌ همین خاطر‌، با خودم فکر می‌کردم انتخاب‌های ایشان، هیچ‌وقت غلط نیست‌ و ۱۰۰‌درصد درمن یک چیزی دیده‌‌ که‌ برای این نقش انتخابم کرده‌ است‌‌‌. همین فکر، به من اعتماد‌ به‌نفس می‌داد. کار با آقای سهیلی‌زاده خیلی جذاب است و واقعا به این مسئله افتخار می‌کنم. خیلی از او‌ ممنون هستم که به من اعتماد کر‌د‌ تا این نقش، تجربه خوبی برای من درکنار ایشان باشد. اگرچه حتی اگر به موفقیت‌های بزرگتر هم برسم، دلیلی نمی‌بینم خودم را بگیرم.

ارتباطم با دوستانم کم شده
متاسفانه از وقتی سرکار دلنوازان رفتم، ارتباطم با دوستانم کم شده است. البته سعی می‌کنم تا آنجا‌ که می‌توانم، این ارتباط را حفظ کنم؛ اما از نظر زمانی، بسیار زیاد به مشکل خورده‌ام. چون در‌گذشته من درخانه بی‌کار بودم و وقت کافی داشتم‌؛ اما الان دیگر این ارتباط کمرنگ‌تر شده، از نظر زمانی حتی به زندگی خودم هم کمتر می‌توانم برسم. قطعا بعد از پایان فیلمبرداری اگر دیگر سرکار نباشم، همه‌چیز به حالت نرمال گذشته خود برمی‌گردد. ۱۰۰‌درصد اگر دوستانم منطقی باشند، کمی به من حق می‌دهند.

حواس ‌جمع زندگی‌ام
خیلی دوست دارم‌ به خانه و زندگی‌ام برسم. خانه و زندگی هرکسی که آرام باشد، همان آرامش به محیط کارش هم منتقل می‌شود؛ ولی اگر عکس آن باشد، قطعا اتفاقات منفی زیادی می‌افتد. الان که سرکار هستم، سعی می‌کنم بیشتر به زندگی و خانه‌ام اهمیت بدهم، چون بیشتر زمانم را کار می‌گیرد و حالا باید حواسم به زندگی‌ام باشد. هماهنگ‌ کردن زندگی و کار، خیلی سخت است، من هم دارم از لحاظ تجربی‌، از آخر شروع می‌کنم! همسرم و همراهی‌اش هم، خیلی به اوضاع زندگی‌مان کمک می‌کند. خدا را شکر.
یلدا، ۱۰۰‌درصد واقعی است. ما مثل یلدا خیلی زیاد داریم. شاید فقط کمی مدل آن متفاوت باشد‌ یا فقط اتفاقاتی که برای آن می‌افتد،‌ فیلم است! ولی خود شخصیت او‌، بسیار واقعی است و من سعی کرد‌م‌ آن را خیلی واقعی‌ نشان دهم.

سینما
سال نام فیلم نوع فیلم سمت کارگردان تهیه کننده اکران
۱۳۹۰ ساعت شلوغی سینمایی بازیگر آرش معیریان سیدمحسن وزیری –
۱۳۹۰ نار سینمایی بازیگر بهار رضایی سعید شرفی کیا –
۱۳۸۹ همه چی آرومه سینمایی بازیگر مصطفی منصوریار امیر سماواتی –
۱۳۸۹ سیسیلی ها ویدیویی بازیگر روح‌الله حسینی موسسه فرهنگی هنری سینما ۲۴ –
۱۳۸۹ دردسر بزرگ سینمایی بازیگر مهدی گلستانه عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش –
۱۳۸۸ لج و لج‌بازی سینمایی بازیگر سید مهدی برقعی منوچهر زبردست –
تلویزیون
سال نام سریال سمت کارگردان
۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیافتد (اپیزود اتفاق خودش می افتد) بازیگر احمد معظمی
۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیافتد (اپیزود شاهد) بازیگر محمود معظمی
۱۳۸۸ دلنوازان بازیگر حسین سهیلی زاده.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-12-01
https://www.rahafun.com/?p=3409
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا