عواملی که باعث بروز سکته قلبی می شوند 

عواملی که باعث بروز سکته قلبی می شوند 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عواملی که باعث بروز سکته قلبی می شوند

سکته قلبی

 

قلبتان را در مقابل سکته بیمه کنید
بیماری های قلبی از شایع ترین بیماری هایی است که افراد با ان مواجه هستند و یکی از شایع ترین عوامل مرگ و میر در دنیا مسوب می شود
هر چند با پیشرفت علم و مکانیزه شدن زندگی بسیاری از مشکلات افراد با سرع و به راحتی حل می شود امار جهانی نشان می دهد طی چند سال اخیر تعدا افرادی که دچار مرگ های ناگهانی ناشی از سکته قلبی شده اند به مراتب بیشتر از سال های قبل بوده و اینامار با شدت در حال پیشرفت است پس اگر شما هم دنبال راهی برای بیمه کردن قلبتان در مقابل سکته و انواع بیماری های قلبی هستید با ما همراه شوید.

 

چه عواملب یاعث بروز سکته قلبی می شود؟
عوامل زیادی در بروز سکته قلبی موثر است در راس ان می توان به الودگی هوا سترس و اضطراب زندگی عدم رعایت بهداشت غذایی کیفت نمرغوب روغن های مصرفی مواد غذایی و استفاده بیش از حد دخانیات و مواد مخدر اشاره کرد.

 

ابتلا به بیاری قلبی ناگهانی است؟
ابتلا به بیماری فلبی لزوما سابقه قبلی نمی خواهد یعنی ممکن است یک فرد سالم که هیچ گونه سابقه بیماری قلبی ندارد دچار سکته یا مرگ ناگهانی شود.

 

چگونگی بروز و ظاهر شدن این علائم
این علائم در ابتدا بروزشان خود را به صورت های مختلفی نشان می دهند که در صدی از افراد ممکن است به صورت ناگهانی باشد و یا خود را به صورت انفکتوس قلبی ناگهانی و یا علائم بیماری عروقی نشان دهد مورد دیگری که می توان به ان اشاره کرد زمانی است که یک فرد به دلیل بیماری دیگر به پزشک مراجعه می کند و پزشک با انجام تعدادی ازمایش و تست بیماری قلبی را نیز در ان تشخیص می دهد.

 

سکته قلبی

 

افراد زیر ۴۰ سال موظب قلبشان باشند
در حال حاضر در جوامع امروزی بیماری های قلبی افراد رادر سنین فعالیت های اجتماعی درگیر می کند و ان فرد را در اینده کاری شغلی و خانوادگی اش دچار مشکل می کند وقلب ا از کار می اندازد تا جایی که ممکن است فرد دچار از کار افتادگی شود همان طور که می دانیم سن فعالیت های اجتماعی طبیعتا زیر ۴۰ سال تعریف می شود در واقع به همین علت است که بیماری های قلبی در نین زیر ۴۰ سال بیشتر شده است.

 

چرا مرد ها بیشتر از زن ها سکته می کنند
علت این که سکته قلبی در اقایان بیشتر از خانم ها دیده می شود تا حدودی به مسائل محیطی و هورمونال ان ها باز می گردد در کنار ان مرد ها چون بیشتر در معرض مسائل محیطی و استرس قرار دارند البته رژیم غذایی نا مناسب و استعمال دخانیات نیز موثر می باشد.

 

فشار و چربی خون را کنترل کنید
هر فرد می تواند چند ماه یک بار با انجام ازمایش های چربی خون خود را کنترل کند کنترل تری گلیسیرید خون استفاده از غذاهای سالم استفاده کم از چربی ها و کنترل فشار خون و کنترل دیابت عواملی هستند که هر فرد می تواند با انها از ابتلا به بیماری و سکته قلبی مصون بماند.

 

بیماری های قلبی تا حدی موروثی است
یکی دیگر از مسائلی که می توانید در بروز بیماری های قلبی موثر باشد مسائل ژنتیکی و موروثی است افرادی که در خانواد هایشان سابقه بیماری قلبی در سنین پایین وجود دارد باید بیشتر تحت مرقبت قرار گیرند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-16
https://www.rahafun.com/?p=69220
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا