خواص پوست لیمو که شما را شوکه می کند 

خواص پوست لیمو که شما را شوکه می کند 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خواص پوست لیمو که شما را شوکه می کند

پوست لیمو

 

پوست لیمو را دور نریزید

به گزارش رها فان : درست است که احتمال نفوذ سموم شیمیایی به پوست لیمو وجود دارد و باید در مصرف کردنش احتیاط کنید، اما اگر از باغی آشنا که می دانید لیموهایش را سمپاشی نمی کند این محصول را می خرید، پوستش را دور نریزید. حتما می دانید که لیمو سرشار از ویتامین C است اما جالب است بدانید که میزان این ویتامین در پوست لیمو بیشتر از خود آن است. به همین دلیل با مصرف کردن پوست این میوه، می توانید سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید و به خاطر کلسیم فراوانی که دارد، مانع مبتلا شدنتان به بیماری های استخوانی و مفصلی شوید.

 

پوست لیمو

پوست لیمو یک ضد سرطان طبیعی است که به بهبود وضعیت گردش خون در بدن کمک می کند و می توانید وظیفه پیشگیری از مبتلا شدنتان به بیماری های قلبی را هم به آن بسپارید. پوست لیمو مثل خود این میوه، نوعی چربی سوز طبیعی به شمار می آید و می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. گذشته از این، اگر پوستی کدر و آسیب دیده دارید، با مصرف پوست لیمو می توانید طراوت را به پوستتان برگردانید و آن را شفاف کنید. در صورتی که می خواهید بدنتان را پاکسازی کنید، باز هم می توانید سراغ آن بروید و با مصرف کردنش، سموم را از کبدتان بیرون کنید. اگر نگران وجود سموم و آفتکش ها در پوست این میوه نیستید، آن را خوب بشویید و به عنوان یک چاشنی در غذاها و نوشیدنی هایتان رنده کنید تا از فایده های بسیارش بهره مند شوید.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-23
https://www.rahafun.com/?p=69421
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا