اطلاعاتی کامل درباره لیفت ابرو

اطلاعاتی کامل درباره لیفت ابرو
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

اطلاعاتی کامل درباره لیفت ابرو

ar4-4056

واژه «لیفت» در فارسی به اشتباه به کشش پوست ترجمه شده است.متاسفانه در بسیاری از مواقع شاهدیم افرادی که در ناحیه ابرو و پلک تاتو می‌کنند، به دنبال آن دچار کاهش موی ابرو یا مژه می‌شوند. این افراد برای پرپشت نشان دادن این نواحی سراغ تاتو می‌روند اما همان مقدار مویی که داشتند نیز بعد از تاتو می‌ریزد، زیرا خون‌رسانی به مو کاهش پیدا می‌کند. برای تاتو ابرو از سوزن‌های مخصوصی استفاده می‌شود که در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی ممکن است موجب انتقال بیماری‌هایی مانند هپاتیت A و B و C شود .تاتوی ابرو قابل پاک شدن نیست و در صورتی که فرد پشیمان شود با انجام لیزر تنها می‌توان آن را کم‌رنگ کرد که این امر نیز بستگی به عمق تاتو دارد؛ با کم‌رنگ شدن تاتو ابرو خط بریدگی در محل باقی می‌ماند.

بعضی از افراد به علت اینکه پشت پلک‌هایشان با افزایش سن پر می‌شود و این امر چهره را مسن نشان می‌دهد اقدام به تاتو ابرو برای مخفی کردن پیری می‌کنند. معمولا از ۴۰ سالگی به بعد شاهد نشانه‌های پیری در پلک هستیم. در بیشتر موارد علت پر شدن پشت پلک افتادگی پیشانی به سمت پایین است و درمان افتادگی پیشانی کشش آن به سمت بالای صورت است، اما متاسفانه برخی برای رفع این مشکل به سمت تاتوی ابرو می‌روند. در صورتی که فردی در سنین میانسالی و برای از بین بردن آثار پیری ابروهای خود را تاتو کند، دیگر امکان کشیدن پیشانی به سمت بالا وجود ندارد، زیرا تاتو موجب بالا رفتن ابروها می‌شود و با کشیدن پیشانی ممکن است چهره فرد نامتناسب شود.

اگرچه قبل از تاتو باید با جراح پلاستیک نیز مشورت شود اما در حال حاضر و در برخی از موارد مشاهده می‌شود که افرادی بدون تخصص با انجام جراحی اقدام به برداشتن کامل ابروهای فرد می‌کنند. متاسفانه این اقدام در حال شایع شدن است و پس از انجام آن فقط یک خط بریدگی در محل ابروهای فرد باقی می‌ماند. همچنین تعدادی از افراد فاقد تخصص قسمتی از پوست بالای پیشانی و پایین یا بالای مو را برداشته و مدعی هستند که «کشش پوست» انجام داده‌اند. در صورتی که پوست را با کشیدن نمی‌توان نگاه داشت. به همین دلیل پس از مدت کوتاهی پیشانی به حالت قبلی بازگشته و تنها یک خط برش در صورت فرد باقی می‌گذارد.

واژه «لیفت» در فارسی به اشتباه به کشش پوست ترجمه شده است در صورتی که پوست را با کشش نمی‌توان نگاه داشت زیرا پوست خاصیت ترمیم دارد و پس از مدت کوتاهی که کشیده باقی بماند مجددا به حالت قبلی خود بازمی‌گردد. عمل «لیفت» از جمله جراحی‌های پلاستیک است که در اتاق عمل و با استفاده از تجهیزات و روش خاصی انجام می‌شود، ارتباط چندانی با پوست ندارد و جراح برای انجام آن روی عصب کار می‌کند.

همچنان که گفته شد برداشتن ابروهای فرد با جراحی و به اصطلاح «کشیدن پوست» در حال شایع شدن است و به دلیل اینکه این اقدامات توسط افراد بدون تخصص انجام می‌گیرد، توصیه اکید می‌شود افراد قبل از انجام هر اقدام زیبایی به پزشک متخصص مراجعه کنند.

منبع:aftabir.com

 

  • بدون دیدگاه
  • 2015-03-10
https://www.rahafun.com/?p=49159
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا