ماجرای تجاوز جنسی ناظم به شانزده پسر بچه در غرب تهران چه بود ؟ | جدید 1402

ماجرای تجاوز جنسی ناظم به شانزده پسر بچه در غرب تهران چه بود ؟ | جدید 1402
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

تجاوز هولناک در مدرسه ای در غرب تهران

 

از روز گذشته و با انتشار خبر هولناک تجاوز و آزار و اذیت جنسی یک مسئول مدرسه ای در غرب تهران، بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 

 

شاید پرونده ای با این ابعاد سابقه نداشته است، پرونده ای که در آن شواهد حاکی از اذیت و آزار گروهی دانش آموزان پسر یک دبیرستان در غرب تهران است.

بر طبق گفته ها یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه ها شده است.

یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با ما اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.

اینطور که پدر دانش آموز یاد شده اعلام می کند یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می کرده است.

تصاویری که پدر و مادر دانش آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده اند نشان می دهد فرد یاد شده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار می کند او با پخش تصاویر فیلمهای مستهجن، بچه ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

اولیای دانش آموزان می گوید هم اکنون بچه ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده اند.

  • بدون دیدگاه
  • 2018-05-29
https://www.rahafun.com/?p=80675
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا