خبرهایی از شروع فعالیت همکاران تولید Xbox 720

خبرهایی از شروع فعالیت همکاران تولید Xbox 720
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 

شایعات ایکس باکسی : خبرهایی از شروع فعالیت همکاران تولید Xbox 720

ظاهرا شرکت Flextronics در حال کار بر روی پروژه جدیدی از مایکروسافت است و برخی نشانه ها خبر از آن می دهد که این پروژه متعلق به نسل بعدی کنسول بازی Xbox است.

مایکروسافت رسما اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۲ منتظر ایکس باکس بعدی نباشید ، اما برخی گزارش های رسانه ای می گویند که شرکت Flextronics یک تیم تست جدید را برای ماموریت ویژه ای راه اندازی کرده است. و کارکنان این تیم در پشت درهای بسته و محیطی کاملا جدا از بقیه قسمت های شرکت، مشغول کار هستند…

به دلایل بیشتری نیاز دارید؟ Flextronics یکی از بخش های کلیدی در روند تولید ایکس باکس اصلی و ایکس باکس ۳۶۰ بوده است. همه این موضوعات برای اطمینان از اینکه چنین محصولی در دست تولید است، کافی به نظر می رسند. البته نباید فراموش کرد که نزدیک به یک ماه تا برگزاری کنفرانس جهانی E3 زمان داریم.

هرچند که با توجه به تاکید مایکروسافت بر عدم ارائه کنسول بازی جدیدی در این نمایشگاه بزرگ دنیای گیم، شاید فعالیت های تازه Flextronics مربوط به کار بر روی کنسولی است که هنوز مراحل اولیه تولید را می گذراند. در این صورت، می توان امیدوار بود که طرح و نمونه های اولیه این کنسول بازی را در کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت مشاهده کنیم.

البته شایعات ایکس باکسی به همین جا ختم نشده و این تنها آخرین آنها است. هم اکنون، طبق شنیده ها حدس می زنیم که ایکس باکس جدید مایکروسافت از دو کارت گرافیک بهره خواهد برد که بر پایه ATI Radeon HD 6670 یا Radeon HD 7000 هستند. دارای چندین خروجی نمایشگر است. مجهز به درایو بلو ری خواهد بود (هرچند که برخی منابع از حضور SSD به جای درایو نوری خبر می دهند). احتمالا از فناوری سه بعدی پشتیبانی می کند. در خصوص پردازنده آن روایات فراوانی نقل شده که از احتمال به کار بردن سی پی یو ۴، ۶ و ۱۶ هسته ای صحبت می کنند. گفته می شود یک هسته به صورت اختصاصی در اختیار کینکت خواهد بود. البته برای پردازنده ۱۶ هسته ای، تعداد هسته اختصاصی کینکت چهار عدد ذکر شده.

خبر بد هم اینکه احتمالا ایکس باکس جدید، برای بهره بردن از تکنولوژی جدید جلوگیری از کاربرد کپی های غیر قانونی، باید دائما به اینترنت وصل باشد. برخی از شایعات همچنین از شروع همکاری مایکروسافت با چند شرکت نرم افزاری و عرضه Xbox 720 در کریسمس ۲۰۱۳ خبر می دهند.

به نظر شما این شایعات تا چه حد می توانند درست باشند و کنسول جدید مایکروسافت چه شگفتی هایی را رقم خواهد زد؟

» کامپیوتر

  • بدون دیدگاه
  • 2013-02-04
https://www.rahafun.com/?p=4273
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا