روش جدید کلیه دزدی

روش جدید کلیه دزدی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

روش جدید کلیه دزدی|www.rahafun.com

برای خرید از هر مکان ناشناخته مخصوصا انواع بوتیک ها ،تنها نرید چون ممکنه مشکلاتی برای شما پیش بیاید.
این قضیه در مشهد اتفاق افتاده و احتمال داره در شهرهای بزرگ دیگه هم باشه که بی خبریم.
آقا به همراه خانومش با اتومبیل پراید به این خیابون برای خرید میرن. آقا برای کاری از ماشین پیاده میشه و به خانومش میگه تو مانتو فروشی ها چرخی بزنه تا اگه مورد دلخواهش پیدا شد به آقا تک زنگ بزنه تا بیاد ببینه اما بعد از تمام شدن کار آقا . خبری ازخانم نمیشه آقا نگران میشه و دنبالش میگرده .
یکی دو ساعت طول میکشه و بسیار نگران به ۱۱۰ اطلاع میده و میگه خانوم من اینجا گم شده و موبایلشم جواب نمیده پلیس به این منطقه میرن و میگردن و خیابونا رو هم میبندن اما به نتیجه نمیرسن . بعد دو ساعتی گشتن به یکی از مغازه ها مشکوک میشن .
داخلش میرن و میبینن همه چیز عادیه و فروشنده ها هم دو تا خانم هستند. سربازا مشغول گشتن میشن که ناگهان یکی از سربازا در اتاق پرو باز میکنه میبینه چیزی توش نیست اما وقتی پاشو داخل اتاقک میزاره احساسی غیر عادی زیر پاش میکنه و میبینه روزنه نور کوچیکی ازش پیداست .
دوباره همون فروشگاه رو با دقت بیشتری میگردن تا میبینن ۱ دکمه زیر میز فروشندست . دکمه رو فشارش میدن میبینن بله !! کف اتاق پرو به صورت آسانسوری میره پایین و اینکه کجا میره؟؟
پایین (زیر زمین ) مجهز بوده به تشکیلات پزشکی و …. دکتر و .. که بعد از بیهوشی قربانیان (عموما زنان تنهاو ساده لوح) اقدام به خارج کردن کلیه اونها میکردن!!!!! تمام ماجرا در ضمیمه تپش روزنامه جام جم امده شاید شما شنیده باشین اما اگه کسی نشنیده براش تعریف کنید و هیچ وقت تو اینجور جاها تنها نرین !

  • بدون دیدگاه
  • 2012-10-30
https://www.rahafun.com/?p=2123
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا