برای سال 2018 چه اتفاقاتی توسط پیشگو پیش بینی شده است

برای سال 2018 چه اتفاقاتی توسط پیشگو پیش بینی شده است
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پیشگویی سال 2018

 

 پیش بینی های جدید درباره سال 2018:

به گزارش سایت رهافان و به نقل از ایندیپندنت، مردی که توانسته بود پیروزی باورنکردنی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و همچنین برکسیت (جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا) را پیشگویی کند، هم اکنون پیش بینی های جدیدی درباره سال 2018 کرده است.

 

«کریگ همیلتون پارکر» پیش بینی کرده است که یک حمله تروریستی در بزرگراه انگلیس به وقوع می پیوندد، انقلابی در کره شمالی آغاز می شود که منجر به سرنگونی کیم جونگ اون، رهبر این کشور، خواهد شد و یک حمله با سلاح های شیمیایی بوسیله پهپادها در یک شهر اروپایی اتفاق خواهد افتاد.

 

وی همچنین پیشگویی کرده است که سال 2018 سالی مملو از آشفتگی سیاسی و بحران زیست محیطی خواهد بود. این پیشگو همچنین پیش بینی کرده است که شاهزاده هری، پسر کوچک چارلز، شاهزاده ولز و دایانا، با «مگان مارکل» ازدواج خواهد کرد.

 

پیشگویی هایی که برای سال 2018 انجام شده است :

پارکر که در شهر «ساوت همپتون» انگلیس متولد شده است، دارای یک توانایی بی نظیر برای پیش بینی رویدادهای غیرمنتظره جهان است. وی که پیش از این پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیشگویی کرده بود، گفت که رئیس جمهور آمریکا در آینده استیضاح خواهد شد و همچنین یک کشتی جنگی آمریکایی هم در سال آینده غرق می شود.

 

وی برای اروپا پیش بینی کرد که اختلاف های فرهنگی در آلمان و فرانسه شدیدتر خواهد شد و این می تواند منجر به تشدید مشکلات نژادی شود و در نتیجه شورش ایجاد کند.

 

لیست پیشگویی اتفاقات سال 2018 میلادی:

او همچنین اعلام کرد فاجعه های زیست محیطی از جمله پیشگویی های اصلی وی برای سال آینده میلادی است. پارکر در این باره گفت: من پیشگویی می کنم که در سال 2018 فاجعه های زیست محیطی مثل زلزله، فوران آتشفشان و آب و هوای وحشتناک اتفاق بیفتد. ما پیشتر هم گفته ایم که این حوادث ممکن است اتفاق بیفتند نه به خاطر گرمایش جهانی بلکه به دلیل افزایش فعالیت خورشید. ما همین الان هم شاهد وقوع توفان های وحشتناک بوده ایم؛ اما من احساس می کنم که بدتر از این هم در سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

 

آقای پارکر همچنین پیشگویی کرد که کوه وزوویوس در ایتالیا در سال آینده فوران می کند و ناپل تخلیه خواهد شد. همچنین زمین لرزه هایی بزرگ در نیوزیلند به وقوع خواهد پیوست.

 

 

وی در پایان افزود: بیشتر این پیشگویی ها ناراحت کننده هستند؛ اما من معتقدم که انسانیت در سراسر جهان در حال افزایش است. وقوع نزاع و درگیری و مشکلات فراوان باعث خواهد شد مردم جهان در کنار یکدیگر بایستند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-12-26
https://www.rahafun.com/?p=78719
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا