10 خوراکی که چربی های شکم شما را آب می کنند

10 خوراکی که چربی های شکم شما را آب می کنند
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

۱۰ خوراکی که چربی های شکم شما را آب می کنند

چربی

 

رژیم غذایی همراه با علم از تغذیه می تواند به نتیجه مناسب رسید اما اگر ندانید چه غذاهایی بخورید و چه غذاهایی مناسب نیست می تواند شما را به شکست نزدیک کند تقریبا بیشتر افرادی که رژیم می گیرند میدانند چه غذاهایی را نباید بخورند اما نمی دوانند چه غذاهایی باید بخورند .

این تغذیه که ما به شما معرفی می کنیم معروف به غذای چربی سوز باعث صاف کردن شکم می شود چربی های دور شکم و پهلو را آب می کند .

 

شکم صاف با مصرف کلم ترش
تخمیر شده مانند کلم ترش، ترشی سبزیجات و کیمچی از بهترین منابع پروبیوتیک (شکلی از باکتری‌های مفید هستند که به هضم سالم و کاهش نفخ کمک می‌کنند) برای داشتن شکم صاف هستند. اگر رژیم غذایی شما کم پروبیوتیک باشد، به جای باکتری‌های مفید، باکتری‌های مضر به بدن شما می‌رسند و احتمال خطر بیماری‌های خود ایمنی و چاقی افزایش می‌یابد.

 

کلم

 

پیاز و تره فرنگی
مصرف پروبیوتیک‌ها موجب رشد باکتری‌های خوب می‌شود علاوه بر این، مصرف مواد غذایی
پروبیوتیک مانند پیاز و تره فرنگی، باعث تولید بوتیرات می‌شود. بوتیرات موجب افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه بهبود حساسیت به انسولین و افزایش چربی سوزی می‌شود. به همین دلیل است که پیاز و تره فرنگی دو ماده غذایی شکم صاف کن هستند.

 

کنگر فرنگی و مارچوبه
مثل پیاز و تره فرنگی، این سبزیجات سبز نیز پروبیوتیک هستند که موجب تولید استات می‌شوند. استات اسیدی است که فعالیت چربی سوزی را افزایش می‌دهد و موجب تسکین التهاب در سلول‌ها می‌شود.

آووکادو
انتخاب چربی مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل برای داشتن شکم صاف است. چربی‌های ناسالم موجود در غذاهای فرآوری شده، گوشت و پنیر، حاوی نوعی باکتری هستند که موجب افزایش التهاب و ذخیره چربی می‌شوند. چربی‌های سالمی مانند امگا ۳ که در آووکادو، آجیل، روغن زیتون و ماهی قزل آلا وجود دارد، برعکس سایر چربی‌ها عمل می‌کنند و برای کاهش چربی شکمی و داشتن شکم صاف مفید هستند.

 

سبزیجات برگ‌دار
بوک چوی، اسفناج و کلم پیچ از بهترین سبزیجات هستند که نه تنها سرشار از فیبر هستند
(بهبود هضم)، بلکه تنوع و عملکرد باکتری‌های مفید روده را افزایش می‌دهند و به
همین دلیل به چربی سوزی کمک می‌کنند.

 

شکم صاف در دستان جیکاما
این نوع سبزیجات ریشه‌دار مکزیکی حاوی اینولین هستند، اینولین نوعی فیبر است که سرعت جذب قند خون را کاهش می‌دهد تا مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید و سریع‌تر به تناسب اندام دست می‌یابید. جیکاما سرشار از منیزیم و منگنز می‌باشد و این دو ویتامین برای بهبود عملکرد آنزیم‌های گوارشی مناسب هستند.

 

ماست

ماست یکی از منابع طبیعی پروبیوتیک است که حاوی لاکتوباسیلوس می‌باشد. آخرین مطالعات نشان می‌دهند، افرادی که به طور منظم ماست پروبیوتیک مصرف می‌کنند، دو برابر بیشتر از افراد دیگر، کاهش وزن پیدا می‌کنند. پس برای داشتن شکم صاف، ماست را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

 

ماست

 

سیر
مصرف سیر بعد از بیماری‌های عفونی و التهابی موجب از بین بردن میکروب‌های بیماری‌زا و
به جا ماندن باکتری‌های مفید می‌شود. از طرفی این ماده غذایی حاوی اینولین است و
اینولین نوعی فیبر است که سرعت جذب قند خون را کاهش می‌دهد تا مدت زمان بیشتری
احساس سیری داشته باشید و در نتیجه به رویای داشتن شکم صاف دست پیدا کنید.

 

کیوی
آیا ولع مصرف مواد غذایی شیرین دارید؟ کیوی – همراه با تربچه، گوجه فرنگی و هویج – حاوی آرابینوگالاکتان و فیبر گیاهی است که باکتری‌های مفید بدن را تغذیه می‌کنند و به
سوخت و ساز بدن بهینه بدن کمک می‌کنند. همچنین فیبر موجود در کیوی دو باکتری مضر
بدن (اشریشیا کلی و کلبسیلا) و مرتبط با چاقی را می‌کشد. کیوی میوه شکم صاف کنی
است که به از بین بردن چربی شکمی کمک می‌کند.

 

آب با لیمو
مصرف لیمو به شروع فرایند هضم کمک می‌کند. افزایش هضم و جذب موجب جذب بیشتر مواد مغذی و مفید و حفظ وزن طبیعی بدن می‌شود. مصرف لیمو به از بین بردن چربی شکمی و داشتن شکم صاف کمک می‌کند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-23
https://www.rahafun.com/?p=69403
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا