کیفیت رابطه جنسی با ورزش

کیفیت رابطه جنسی با ورزش
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

کیفیت رابطه جنسی با ورزش

jensi 03 azar (4)

ورزشهایی که بر کیفیت رابطه جنسی می افزایند!
بطور کلی، گرم کردن بدن از طریق حرکات ورزشی قبل از رابطه جنسی ، می تواند بسیار مفید باشد.از سویی انجام ورزش اگر بطور مرتب ، صورت گیرد ، کلا توانایی جنسی را بطور چشمگیری افزایش می دهد.
آقای ریچ ویل ، یک متخصص  فیزیولوژی ورزش ، انجام این پنج نوع ورزش را ، در افزایش کیفیت رابطه جنسی ، موثر می داند. گرچه اشاره این متخصص به مردان است، ولی زنان نیز می توانند این ورزش ها را انجام دهند.
1-  شنای سوئدی. از بین ورزش ها این ورزش بسیار مناسب است. اگر شما شکل معمولی آن را نمی توانید انجام دهید، بصورت نیمه ایستاده و به کمک دیوار یا یک صندلی انجام دهید.هر بار در سه نوبت 12 یا 15 تایی انجام دهید.وقتی آمادگی کافی را بدست آوردید ، زانوها را بر زمین گذاشته و این حرکت را انجام دهید در این حالت باید کمرتان صاف بوده و با آرامی تا جایی که نوک دماغتان با زمین تماس پیدا کند ، پایین بیایید.وقتی به اندازه کافی آماده شدید به روش معمولی خود که در تصویر می بینید ،این ورزش را انجام دهید.

2- ورزش های شکمی. در کل اندام شکمی هر کس نقش بسیار مهمی در رابطه جنسی بازی می کند. با انجام نرمش های تقویتی می توان علاوه بر شکمی خوش فرم، می توان ماهیچه های قوی  و اندام سالمتری داشت.شما می توانید هر بار حرکت شکمی را در 3 یا 5 نوبت 15 تا 20 تایی انجام دهید. برای تقویت اندام های شکمی ، آقای ریچ انجام حرکت پل زدن را هم توصیه می کند.

3- هالتر روبرو. برای انجام این تمرین ابتدا با توجه به آمادگی جسمی و با راهنمایی مربی خود، هالتر مناسبی را از نظر وزن انتخاب کنید. این ورزش ماهیچه های پشت و کمر شما و نیز عضلات پا و ران را خوب تقویت می کند.
4- کشش و خمش به چپ و راست. در شکل های زیر چند نوع از این حرکت ها را نشان داده ایم . شما می توانید حرکت های دیگری را هم با راهنمایی مربی خود انجام دهید.

5- تمرین های هل دادن یا کشیدن. در یک سالن ورزشی ، شما می توانید انواع حرکات هل دادنی و یا کشیدنی را به کمک وسایل مخصوص انجام دهید.

بطور کلی، گرم کردن بدن از طریق حرکات ورزشی قبل از رابطه جنسی ، می تواند بسیار مفید باشد.از سویی انجام ورزش اگر بطور مرتب ، صورت گیرد ، کلا توانایی جنسی را بطور چشمگیری افزایش می دهد.ورزش هایی مانند پیاده روی ، شنا، دویدن، پیلاتس، یوگا ، دوچرخه سواری یا هر ورزش دیگری که دوست دارید ، بسیار مفید خواهد بود.
همچنین بر اساس جدید ترین تحقیقات ، ورزش منجر به تقویت نعوظ و پایداری آن می گردد.در حالیکه چاقی عکس این تاثیر را دارد.اگر می خواهید که در میان سالی نیز ، همانند 20 سالگی خود نعوظ داشته باشید، به چیزی جز ورزش مرتب نیاز ندارید. یک تحقیق نشان می دهد که یک شناگر 60 ساله همانند یک فرد 40 ساله توانایی جنسی دارد.از سویی حتی در سنین بالای 55 سال، افرادی که فعالیت جنسی مرتبی دارند، از افراد جوانتر ، خوش اندامتر و سالمترند. پس تا می توانید ورزش کنید و معاشقه؛ معاشقه کنید و ورزش.نوش جانتان باد.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-12-24
https://www.rahafun.com/?p=45069
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا