از کوچکی آلتم رنج میبرم | راه بزرگ کردن آلتم چیست

از کوچکی آلتم رنج میبرم | راه بزرگ کردن آلتم چیست
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

از کوچکی آلت تناسلی رنج می برید؟پس بخوانید

سوال کاربر :

از کوچکی آلتم رنج میبرم

 

پاسخ مدیر : 

بررسیهای مختلفی در جمعیت های مختلف مردان دنیا انجام شده اند که در آن اندازۀ آلت تناسلی اندازه گیری شده است. در این بررسیها طول متوسط آلت تناسلی در حالت شل ۸ سانتیمتر و در حالت نعوظ ۱۲ سانتیمتر بوده است. اعداد ذکر شده متوسط آن در جمعیتهای مردان مختلف می باشند که مورد بررسی علمی قرار گرفته اند.

 از نظر علمی ما موقعی می گوئیم که اندازۀ آلت تناسلی کوچک است که ۵/۲-۲ انحراف معیار کمتر از میزان طبیعی باشد. بسیاری از مردان اندازۀ آلت تناسلی خود را با اطلاعات ناقصی که از محیط پیرامون بدست می آورند می سنجند. باور یک مرد، چه درست و چه نادرست در مورد اندازۀ آلت تناسلی خود، سبب آسیب دیدن روانی وی و روابط زناشوئی با همسرش خواهد شد.

 در یک مطالعه ۹۴ درصد مردانیکه از کوچکی اندازۀ آلت تناسلی خود شاکی بودند، تخمین نادرستی از اندازۀ آلت تناسلی خود داشتند. این علاوه از باورهای نادرست در مورد نقش اندازۀ آلت تناسلی در روابط زناشوئی است. فرایند یک رابطۀ زناشوئی توسط یک چرخۀ جنسی مشخص می شود که در مردان شامل ۵ مرحله می باشد…

.

.

.

.

این مراحل به ترتیب عبارتند از:

مرحلۀ برانگیختگی، مرحلۀ کفه یا همان تداوم تحریک جنسی، مرحلۀ ارضاء، مرحلۀ فروکش و بالاخره مرحلۀ تحریک ناپذیری.

در مرحلۀ تحریک ناپذیری، یک مرد نمی تواند دوباره یک چرخۀ جدید فعالیت جنسی را از صفر شروع نماید. این مرحله ممکن است در افراد مختلف از چند دقیقه تا چند ساعت و حتی چند روز متفاوت باشد. مدت این زمان رابطۀ مستقیم با سن فرد دارد، و هر قدر سن فرد بالا می رود، این مدت زمان نیز طولانی تر می شود. هدف از توضیح این چرخۀ جنسی، بیان تفاوت ما بین زن و مرد می باشد.

.

.

.

.

چرخۀ جنسی در خانمها فقط شامل ۴ مرحلۀ اول می باشد و خانمها فاقد مرحلۀ تحریک ناپذیری هستند.این بدین معنی است که در شرایط مناسب خانمها در فرایند رابطۀ زناشوئی می توانند ارگاسم یا ارضاء جنسی مکرر را تجربه کنند بدون اینکه نیازی به مقاربت جنسی داشته باشند، بنابراین عده ای از مردان که دلیل عدم ارضاء همسر خود را کوچکی اندازۀ آلت تناسلی خود می دانند، از نظر علمی صحیح نمی باشد و قابل توجیه نیست، و از طرف دیگر اندازۀ آلت تناسلی نقشی در فرایند مقاربت مرد ندارد و یک مرد با هر اندازه آلت تناسلی، به ارضاء جنسی دست پیدا خواهد کرد. با بیان مطالب فوق می توان به میزان اهمیت اندازۀ آلت تناسلی در روابط زناشوئی پی برد.
امروزه شبکه های ماهواره ای بسته به نیاز مخاطبین خود در یک منطقۀ بخصوص، تبلیغات وسیع و همه جانبه دارند. همانطور که مستحضر هستید تبلیغات شبکه های فارسی زبان بیشتر بر حول محور محصولات و کالاهای جنسی، ترک اعتیاد، کاهش وزن، افزایش قد و چند موضوع دیگر می چرخد.

 

یکی از شگردهای مهم این رسانۀ نوین رواج فرهنگ بیماریزائی است. بیماری زائی یعنی تولید و ایجاد یک بیماری توسط یک عده افراد خبره که وجود خارجی ندارد. یعنی آنقدر موضوعی را تکرار می کنند که فرد احساس می کند که بیمار است و باید سراغ درمان خود برود. یکی از این موارد هم اندازۀ آلت تناسلی در مردان می باشد.

 

یک مثال بارز تبلیغ کرمی است که مبلغین آن مدعی هستند که سبب افزایش اندازۀ آلت تناسلی در آقایان می شود. اینها برای اینکه محصول خود را به فروش برسانند در ابتدا اقدام به بیان مطالبی کاملا کذب می کنند که به هیچ وجه مبنای علمی ندارد.

 

این نوشته را بنده از تبلیغات آنها خدمت شما ذکر می کنم: “طبق آمارهای کسب شده تقریبا ۷۰ درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن دستگاه تناسلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند (جهت اطلاع بایستی خاطر نشان سازم که هر بیماری تعریف علمی خاص خودش را دارد، و صرف ادعای یک فرد دلیل بیماری وی نیست؛ مسئلۀ بعد این است که یک فرد خارج از فرایندهای فیزیولوژیک طبیعی نمی تواند انتظار خاصی از خودش داشته باشد، و مسئلۀ سوم میزان شیوع کوچک بودن دستگاه تناسلی در جوامع مختلف است، میزان شیوع مرضی این بیماری در جوامع مختلف یک در هزار است نه ۷۰ درصد).

 

آنها در ادامۀ تبلیغشان می نویسند: “آلت کوچک یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط جنسی و نارضایتی شریک جنسی او و…. خواهد بود”. در صورتیکه به هیچ وجه اینگونه نیست.

 

آنها با تبلیغات گسترده به مردان القاء می کنند که دارای مشکل هستند و آلت کوچکی دارند ، و درمان مشکل نیز در نزد خود آنها است. مگر افرادیکه دارای قد ۱۷۵ سانتیمتر می باشند و اگر قد آنها به ۱۹۰ سانتیمتر نرسد باید دچار عدم اعتماد به نفس ، خجالتی، و سرخورده شوند، با یک مختصر آگاهی و دادن اطلاعات به افرادیکه فکر می کنند دارای مشکل هستند، تقریبا اکثر قریب به اتفاق متقاعد می شوند که دارای مشکل نمی باشند.

 

البته باید متذکر شد که متاسفانه تعداد افرادیکه در دام فریبکاریهای تبلیغاتی می افتند نیز کم نمی باشد. کدام عقل سالم قبول می کند که با پوشیدن یک دمپائی به مدت ۴۵ روز ۸ سانتیمتر قدش بلندتر خواهد شد. ولی باز متاسفانه کم نیستند افرادیکه نسبت به خرید و استفاده از این دمپائیها اقدام می نمایند. همین در مورد دستگاهها و داروهائیکه اندازۀ آلت تناسلی را زیاد می کنند نیز صدق می کند.
امروزه علم پزشکی از جمله در کشور عزیزمان ایران پیشرفت زیادی کرده و بسیاری از بیماریها قابل درمان هستند. این درمانها برای افرادیکه دارای کوچکی اندازۀ آلت تناسلی “مرضی” باز هم تاکید می کنم “مرضی” هستند در دسترس می باشند.

 

تشخیص “مرضی” بودن کوچکی آلت تناسلی با پزشک می باشد و صرف ادعای فرد دلیل وجود مشکل در وی نیست. ممکن است که فرد انتظارات خاصی از خود داشته باشد، ولی آن دلیل وجود بیماری نمی باشد.

 

یک مرد با قد ۱۷۰ سانتیمتر که از نظر علم پزشکی طبیعی است، ممکن است بخواهد قدش ۱۹۰ سانتیمتر شود، ولی وی انتظارات نابجائی است که از خودش دارد، و در علم پزشکی هیچ اقدامی برای ادعای وی متصور نمی باشد.
کلاً در مواردیکه فرد دارای کوچکی “مرضی” آلت تناسلی است دو اقدام درمانی می توان انجام داد.

.

.

.

.

اولین آن دارو درمانی است که بیشتر قبل از ۱۴ سالگی مؤثر است. اگر کوچک بودن اندازۀ آلت تناسلی قبل از کامل شدن سن بلوغ تشخیص داده شود، کمک زیادی می توان به بیمار کرد. این را همینجا متذکر شوم که اکثر پسربچه هائی که دارای آلت تناسلی رشد نکرده هستند در آینده از نظر باروری یا همان بچه دار شدن نیز ممکن است مشکل پیدا بکنند. بنابراین تشخیص به موقع و زودرس خیلی کمک کننده خواهد بود.

 

جهت راهنمائی والدین عزیز، هر پسر بچۀ بالای یک سال که طول دستگاه تناسلی وی در حالت کشیده کمتر از ۱/۹ سانتی متر می باشد، باید مورد بررسی قرار گیرد. علاوه از آن با استفاده از داده های زیر می توان بطور واقعی در مورد اندازۀ آلت تناسلی قضاوت کرد که در آن طول متوسط طبیعی آلت تناسلی کشیده شده با دست بر حسب سانتیمتر در سنین مختلف نشان داده می شود.

.

.

.

نوزاد ۳۰ هفته : ۱٫۵ سانتی متر***** کودک ۲ ساله : ۲٫۶ ***** کودک ۷ ساله : ۳٫۹
نوزاد ۳۴ هفته : ۲٫۵ سانتی متر***** کودک ۳ ساله : ۲٫۹ ***** کودک ۸ ساله : ۳٫۷
نوزاد ۳۴ هفته  : ۲٫۵ سانتی متر***** کودک ۴ ساله : ۳٫۳ ***** کودک ۹ ساله : ۳٫۸
کودک ۶ ماهه : ۱٫۹ سانتی متر***** کودک ۵ ساله : ۳٫۵ *****    کودک ۱۰ساله : ۳٫۸
کودک ۱ ساله : ۲٫۳ سانتی متر***** کودک ۶ ساله : ۳٫۸ *****     بالغین ………. : ۹٫۳

.

.

.
.
و اما تکنیکهای جراحی نیز برای افزایش حجم و اندازۀ آلت تناسلی در حالت “مرضی” وجود دارند. یک از مواردیکه بطور شایع در کلینیک با آن مواجه هستیم، در افراد چاق و بویژه کودکان، آلت تناسلی در زیر چربی ناحیۀ عانه مخفی می شود، که اصطلاحاً به آن “آلت تناسلی دفن شده یا مخفی شده” می گویند و این با آلت تناسلی کوچک فرق می کند.

 

در بسیاری از موارد با بزرگ شدن کودک و کاهش وزن وی، این مشکل برطرف می شود، ولی گاهاً خود فرد چاق نیست ولی بعلت حجم زیاد چربی ناحیۀ عانه ۳-۲ سانتیمتر از آلت تناسلی در چربی فوق مدفون می شود، در همچون مواردی می توان با یک عمل جراحی مشکل را به مقدار زیادی حل کرد.

.

.

.

.

تکنیک دوم برای افزایش طول آلت تناسلی در مردانی است که مبتلا به کوچکی مرضی اندازۀ آلت تناسلی هستند. باید متذکر شوم که این تکنیک در بهترین شرایط ۵-۳ سانتیمتر به طول آلت تناسلی اضافه می کند. در حالت طبیعی حدود ۵-۳ سانتیمتر از آلت تناسلی مرد داخل شکم وی قرار دارد .

 

در این روش ابتدا یک برش به شکل Z در بالای آلت تناسلی بر روی شکم داده می شود. بافت چربی ناحیۀ عانه خالی می شود و به قاعدۀ آلت تناسلی در داخل شکم دسترسی پیدا می شود. آلت تناسلی توسط دو رباط به استخوان عانه می چسبد. با بریدن این دو رباط، آلت تناسلی آزاد می شود.

به محل بریده شدن رباطها یک تکه سیلیکون گذاشته می شود که بعداً چسبندگی ایجاد نشود. به این ترتیب ۵-۳ سانتیمتر به طول آلت تناسلی اضافه می شود.

.

.

.

.

تکنیک سوم افزایش دادن حجم به آلت تناسلی در موارد لزوم است. مثلاً بندرت ممکن است اندازه و قطر آلت تناسلی یک مرد در حالت کشیده حدوداً به اندازۀ یک خرما باشد. اینگونه افراد هستند که از نظر پزشکی بیمار محسوب شده و نیاز به اقدام اصلاحی دارند. در این افراد علاوه از اینکه طول آلت تناسلی باید زیاد شود باید به آن حجم نیز داده شود.

 

برای افزایش حجم آلت تناسلی تکنیکهای مختلفی وجود دارد. در یکی از این تکنیکها یک فلاپ (آویخته، یک تکه ای از پوست که توسط پایه اش هنوز به بدن متصل است) بیضی شکل از پوست تهیه کرده و آنرا در زیر پوست آلت تناسلی به دور آن می پیچیم.

 

در تکنیک دوم با سوزنهای مخصوصی درزیر پوست آلت تناسلی مواد حجم دهنده تزریق می شود. برای اینکار مواد گوناگون مثل سیلیکون بکار می رود . بیاد داشته باشیم که اعمال جراحی فوق بدون عارضه نمی باشند، و انجام آنها در افرادیکه نیازی ندارند غیر اخلاقی است و ممکن است داشته های قبل از عمل فرد را نیز به مخاطره بیندازد.

 

منبع: دکتر محمدرضا صفری نژاد، جراح بیماریهای کلیه و مجاری ادراری

 

  • ۳۶۰ دیدگاه
  • 2018-09-30
https://www.rahafun.com/?p=22481
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. st گفت:

    سلام من خواستگاری دارم که به گفته خودش التش ۲۲سانت هستن وخیلی احساس خجالت میکنه و همش ناامیده میگه ممکنه نتونی کنار بیای و الانم به فکر عمل هست که التش رو کوچیک تر کنه و منم یکم ترسیدم از بس گفت بزرگه واینکه با کوچکترین حرکتی التش تغییر سایز میده هر دومون تقریبا هم قد و لاغر اندام هستیماز دکتر رفتن خجالت میکشه نمیدونم چیکار کنم

    • سعید گفت:

      با سلام
      تمامی صحبت های این آقا پسر و شما نشان دهنده عدم آگاهی از کوچکترین مسائل روابط جنسی و زناشویی است
      سایز آلت اگر ۱۰ سانت باشد یا ۲۲ سانت هیچ تفاوتی ندارد و این مهارت طرفین است که یک رابطه را لذت بخش یا عذاب آور میکند
      ایشان به هیچ وجه نیاز به عمل ندارند بلکه نیاز به یادگیری مهارت های زندگی زناشویی و تنظیم خانواده دارند
      این که یک فردی آلتی بزرگی دارد دلیل بر این نمیشود که که نتواند از آن استفاده کند یا مجبور باشد از تمام آن استفاده کند !
      این کاملا بستگی به پارتنر او (همسرش) دارد که چه ژنتیکی داشته باشد و به چه میزان پذیرای مرد باشد و تمام
      پیشنهاد میکنم به شما به یک مشاور خانم مراجعه کنید و در این مورد از ایشان مشورت بخواهید

  2. aaaaaaaaaaa گفت:

    سلام من ۱۶سالمه و اندازه التم ۱۵سانته.بنظرتون الت من بزرگ خواهد شد.

  3. علی گفت:

    ببخشید سلام من ۲۵ سالم وزنم ۸۵وقدم ۱۷۵ است اما آلت تناسلی من ۴ سانت چکار بکنم بزرگ شه دستگاه وکیوم بخرم یانه

  4. Mohammad گفت:

    سلام دکتر عزیز . ۱۶ ساله هستم و آلت من در حالت معمولی (خوابیده) ۳ سانت و در حالت غیر معمولی . به ۶ اینا میرسه . بنظرتون عادیه ؟ و رشد میکنه ؟ و تقریبا ۱۵ سالگی منی ازم اومد . و بلوغم شروع شد . لطفا جواب بدید خیلی ناراحتم از این موضوع

    • سعید گفت:

      با سلام
      حدود ۴ سال زمان میبرد تا دوره بلوغ تکمیل شود ؛ پس جای نگرانی نیست

  5. سلامتی خوبه گفت:

    سلام خسته نباشید ۱۷ سالمه سر التم کوچیکه و حالت عادی التم ۴ سانت ولی ولی در حالت نعوذ تقریبا ۱۰ .۱۱ سانت هست بنظرتون چه خاکی بریزم تو سرم ک من از این ناحیه از زندگی هم شانس نیاوردم

    • سعید گفت:

      با سلام
      دوست عزیز , سایز آلت شما طبیعی و نرمال , پس از این بابت نگران نباشید و خود را با هیچ شخصی به خصوص بازیگران فیلم های پورنو مقایسه نکنید .

  6. بهزاد گفت:

    سلام.آلت زیر ۱۵ سانت نباید ازدواج کنن .آقای دکتر مردمو با طبیعی بود آلتشون و دستور به ازدواج بدبخت نکن.یه دقیقه بیا دادگاه خانواده تا ببینی چقدبخاطر مشاوره های اشتباه پزشکا زندگی مردم به طلاق کشیده.

    • سعید گفت:

      با سلام
      میگه منع علمی این حرفتون بگید ؟ حرف بدون سند از هیچ کسی پذیرفته نیست

  7. هادی گفت:

    سلام علت کوچکی سر آلت چیست خود من هم از کوچکی سر الت تناسلی مواجه هستم

    • سعید گفت:

      با سلام
      این مورد نیاز به معاینه دارد لطفا به ارولوژیست مراجعه کنید

  8. امیر گفت:

    سلام دکتر من خیلی نگران این موضوع هستم ۱۶ سالمه و آلتم حدودا ۹/۵ میخوام بدونم حداکثر تا چقدر دیگه رشد میکنه لطفا جواب بدید اعصابم خورده

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز آلت شما حداقل سایز نرمال برای یک مرد ایرانی است
      دقیقا در چه تاریخی بلوغ شدید ؟ یعنی منی از شما خارج شد ؟

  9. ابراهیم گفت:

    سلام و هسته نباشید میخواستم بگم الت من در حالت عادی ۳الی۴ سانته ولی در حالت نعوظ ۱۷ سانته میخواستم بدونم کوچیکه

  10. EBI گفت:

    سلام دکتر جووووون

    من ۱۶ سالمه و آلتم در هنگام تحریک ۱۰ سانت میشه انقدر رفیقام گفتن که ما ۱۶و۱۴ سانت داریم که جدیدا احساس ضعف پیدا کردم

    • سعید گفت:

      با سلام
      توجه کنید سایز آلت در هر فرد متفاوت است و مقایسه کردن واقعا کار اشتباهی است , توجه کنید حداقل سایز نرمال الت ۹٫۳ است پس نگران نباشید.

  11. امید گفت:

    خیلی مفید بود تشکر لطفا علت رشد نکردن الت هم صحبت کنید علتش چیت

  12. محمد گفت:

    سلام دکتر من ۲۸ سالمه متاهلم یه بچه هم دارم الاتم درحال خواب پنج سانته بلند که میشه دوازده سانته خانمم بعضی موقع میگه کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه تورخدا کمکم کن

    • سعید گفت:

      با سلام
      حداقل نرمال سایز طبیعی در جهان 9.3 است , در ضمن میانگین سایز الت در مردان ایرانی 13 سانت پس سایز آلت شما کاملا طبیعی , برای حل شدن این مشکلتون سعی کنید رابطه جنسی رو برای ایشان جذاب تر کنید , قبل از دخول بیشتر به ایشان توجه کنید و معاشقه را طولانی کنید , با یک ماساژ و یا حرف های عاشقانه رابطه را براشون جذاب کنید , در ضمن حتما اطمینان حاصل کنید در رابطه ارضا میشوند , مطمئن باشید اگر یک پارتنر خوب برای همسرتون باشید دیگر این حرف را به شما نخواهند زد .

  13. باقری گفت:

    سلام من پسرم ۱۱سالش هست التش خیلی کوچک هست ۴ساله پیش عمل کردن گفتنن درسن ۱۰سال درست میشه ولی هیچ اتفاقی نیوفتاد

    • سعید گفت:

      با سلام
      اگر هنوز بلوغ ایشان شروع نشده سایز نرمال 3.8 میباشد و اگر در همین حد هست طبیعی ولی اگر کمتر از این مقدار است پیشنهاد میکنم حتما برای بررسی دقیق به یک متخصص ارولوژیست مراجعه کنید

  14. ..... گفت:

    سلام .میشه سایز نرمال آلت یه فرد بالغ رو هم در حالت نعوذ و هم در حالت شل بگین ….

  15. N.m گفت:

    با سلام و خسته نباشید من ۱۶سالمه کمی اضافه وزن دارم اندازه التم ۱۳سانته میخواستم بدونم نرماله ودیگه اینکه تا چند سالگی رشد داره ،سپاس

    • سعید گفت:

      با سلام بله کاملا طبیعی برای این که دقیق بهتون بگم تا کی رشد داره سن دقیق بلوغ بفرمایید

  16. اگرین گفت:

    سلام 44 سالمه متاهلم دچارزود انزالی هستم ناچار تریاک میکشم التم درحالت شق دوازده سانته چکار کنم برای بزرگ شدن التم وزود انزالی درمان کنم. ممنونم منوراهنمایی کن جناب دکتر

    • سعید گفت:

      با سلام
      اول این که دوست عزیز سایز 12 سانت نرمال و طبیعی مورد بعد این که شما با کشیدن تریاک فقط زندگیتون رو از بین میبرید و راه حل موقتی است نه دائمی
      زودانزالی درمان دارد و برای درمان باید به متخصص ارولوژیست مراجعه کنید , ,ورزش کگل و ایجاد فاصله استراحت 5 دقیقه ای در زمان رابطه میتواند زمان انزال شمارا افزایش دهد
      این تکنیک بسیار موثر بوده و تست شده به این صورت که اگر زمان انزال شما 5 دقیقه است شما میتوانید پس از 3 دقیقه رابطه 5 دقیق دراز بکشید و نفس عمیق بکشید پس مجدد رابطه بر قرار کنید
      سپس بعد از 3 دقیقه مجدد 5 دقیقه استراحت کنید و نفس عمیق بکشید این کار را به میزان دلخواه میتوانید انجام دهید و پس از مدتی مشاهده میکنید که زمان انزالتون چند برابر شده است

  17. ..... گفت:

    سلام دکتر یکی از دوستان گفته بود که التش کوچیکه و شما هم در جواب گفتین با کاندوم و اسپری مخصوص میتونه این کمبود رو جبران کنه ..
    میشه اسم اسپری رو بگین؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      در این خصوص متاسفانه نمیتوانیم هیچ توصیه پزشکی برای شما داشته باشیم لطفا به ارولوژیست مراجعه نمایید

  18. ..... گفت:

    سلام آقای دکتر .التم در حالت نعوذ بین ۱۳ تا ۱۴ سانت میشه وطبق گفته خوتون طبیعیع ولی من مشکلم فیلم پورنو و غیره نیست .بنده التم در حالت شل خیلی کوچیک میشه .و این منو خلی اذیت میکته نمیدونم چرا این مشکلو دارم ..باور کنین به خاطر این مشکل من حتی با دوستام نمیتونم برم استخر چون ..اصلا وقتی شل میشه فک میکنی انداز آلت یه بچه است و این باعث تمسخر میشه ..این واقعا دیوونم کرده ..نمیدونم چکار کنم
    یعنی بعداز سن بلوغ الت از لحاظ قطر هم رشد نمیکنه…

    • سعید گفت:

      با سلام
      پیشنهاد میکنم برای بررسی و حل مشکل به یک متخصص ارولوژیست مراجعه کنید .
      با تشکر

  19. ؟!؟!؟! گفت:

    سلام دکتر روغن خراطین در قطر آلت تناسلی تاثیر دارد؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      ما در این سایت صلاحیت تایید و یا رد دارو ها سنتی و شیمیایی را نداریم لطفا به متخصص مراجعه نمایید

  20. محمدرضا گفت:

    سلام.من 20سالمه وسایزالتم در حالت نعوظ8سانتی متر هست.ایا طبیعی هست یا غیر طبیعی؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      پیشنهاد میکنم برای بررسی به متخصص ارولوژیست مراجعه نمایید

  21. !!!! گفت:

    سلام دکتر من همونی هستم که گفتم بیضه سمت چپم درد میکنه. رفتم دکتر گفت که به خاطر تحریک بدون انزال هست. راستش من استمنا نمیکنم برای همین بعضی اوقات که تحریک میشوم و انزال صورت نمیگیری. فقط گاهی اوقات در خواب جنوب میشم.و بهم قرص .
    .کلومیپرامین 10 داد
    خیلی خیلی از شما ممنونم

    • سعید گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر خودارضایی نمیکنید و علت درد به خاطر فشار جنسی شما باید سریعا ازدواج کنید و اگر شرایط ازدواج ندارد باید سعی کنید از دیدن صحنه های تحریک آمیز دوری کنید و لباس تنگ نپوشید و از همه مهم تر در تغذیه بشدت دقت کنید
      چون اگر تغذیه درست داشته باشید کمتر فشار جنسی به شما وارد میشود , و برای توصیه آخر هر زمان که تحریک شدید به دسشویی رفته و آلت و بیضه های خود را با آب سرد بشویید تا هم فشار جنسی از بین برود و هم آسیبی به شما وارد نشود .

  22. رضا گفت:

    سلام آقای دکتر .خیلی ممنون که وقت میذارین و جواب سوالام رو میدین .من یه سوال دگه داشتم ….تو یه سایت خوندم و نوشته بود که افرادی که سایز آلتشون کوچیکه باید همسری انتخاب کنند که ازلحا ظ جثه ای ریز باشه .خواستم بدونم که این حقیقت داره یا نه ودلیلش چیه؟
    ۲_سوال بعدی اینه که شما که میگین اندازه الت ۱۳۰۵ طبیعیه برای ازدواج مشکلی نداره یعنی مهم نیست همسری که انتخاب میکنیم جثه اش ریز باشه یادرشت؟
    ود آخر خواستم بگم که اگه مقاله ای در این مورد این مسائل دارین ممنون میشم برام بذارین

    • سعید گفت:

      با سلام
      عرض کردم خدمتتون در یک رابطه جنسی مهارت مهم ترین موضوع است چه بسا مردی بتواند بدون حتی دخول همسرش را ارضا کند
      در مورد جثه نظری نمیتوانم ارائه کنم خدمتتون

  23. رضا گفت:

    سلام دکتر من تا حالا چند بار سوالمو پرسیدم و شما جوابمو ندادین تو رو خدا یه جواب کامل بهم بدین ..من پسری هستم ۲۳ ساله میخوام ازدواج کنم ولی مشکل کوچیکیه آلتم باعث شده به مرز افسردگی برسم و خیلی استرس دارم ..آلتم درحالت نعوظ ۱۳،۵و قطرشم 10,5است ..میگن این اندازه نرماله ولی بنظرم نسبت به هم سن و سالی هام خیلی کوچیکه واقعا استرس زیادی دارم میترسم طرف مقابلمو نتونم ارضا کنم ..درضمن یه سوال خیلی مهم تر دارم.اندازه التم در حالت شل ۴ یا ۵ سانتره بنظرتون این غیر طبیعی نبست

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز کاملا نرمال و طبیعی
      سعی نکنید سایز خودتون رو با پورن استار ها و یا کسی مقایسه کنید
      در رابطه زناشویی مهارت بسیار مهم است تا سایز آلت
      پس سعی کنید با مطالعه مقالات و دیدن کلیپ های آموزشی مهارت کافی را بیاموزید و با روانشناسی جنس مخالف آشنا شوید
      شک نکنید سایز آلت بزرگ برای اکثر خانم ها ازار دهنده است و چه بسا علت درصدی از طلاق ها همین مورد است
      با تشکر

  24. ص گفت:

    سلام
    من ۱۵سال دارم قدم۱۶۰وزن۵۲ صول التم در حالت راست ۱۳سانتی متر است ایا رشد داره یا نه لطفاً جواب بدید

  25. ramtin گفت:

    سلام و ممنون بابت مطالب مفیدتون دکتر من پسری ۱۵ ساله هستم قدم ۲۰۶ سانتی متره و دچار خود ارضایی هم هستم میخواستم بدونم سایز ۱۶ برا التم طبیعیه؟

  26. Salar گفت:

    دکتر این بار سومه پیام میدم جواب بدید
    سلام من سالار هستم ۲۱سالمه چاقم التم از سن ۱۶ سالگی در حالت شق ۹ سانت بوده تا الان فکر میکنم تغییری نکرده ایا برای ازدواج میاز ب معاینه هست یا نه ؟
    من در سن کودکی خوابهای سکسی زیاد میدیدم و در ان موقع مایه ای از من خارج نمیشد اما بعد از اون دوران تاحالا هیچ خوابی ندیدم و مایه ای هم خارج نشده در خواب از من در این باره ام توضیح بدید ممنونم.
    البته پیش دکتر غدد رفتم گفت در سن ۲۴ سالگی درست میشه درست گفته؟

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      قطعا نظر دکتر متخصص کامل تر و دقیق تر از نظر کارشناس سایت میباشد .
      ولی دوست عزیز به این نکته توجه نمایید که حداقل سایز آلت نرمان برای یک مرد 9.3 میباشد و مابقی موارد مهارت یک مرد در برقراری یک رابطه کامل برای همسرش میباشد .
      برای مشکل خارج نشدن منی از شما و سایز حتما به یک متخصص ارولوژیست مراجعه کنید تا پس از ازدواج با مشکلی روبرو نشوید .
      با تشکر

  27. !!!! گفت:

    سلام دکتر.من چند وقتی هست که بیضه سمت چپم یه درد خفیف داره مخصوصا در مدرسه گاهی اوقات هم که میرم دستشویی ادرارم کامل خارج نمیشه و وقتی از دستشویی میام بیرون آلتم جمع شده و ممکن است که با یک حرکتی چند قطره ادرار خارج بشه.ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سعید گفت:

      با سلام
      این مواردی که گفتید ممکن است به علت بیماری های مختلفی مثل واریکوسل و یا تنگی مجاری باشد که البته هر کدام در حد یک فرضیه است و ممکن است شما سالم سالم باشید .
      برای بررسی دقیق به متخصص ارولوژیست مراجعه کنید , سعی کنید در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنید و در این زمان از پوشین شلوار تنگ و نگه داشتن ادرار دوری کنید .
      با تشکر

  28. ؟!؟!؟! گفت:

    سلام دکتر گفتید که تاریخ بلوغ رو بگم یک سالی میشه بلوغم و قدم هم هنوز رشد دارد

    • سعید گفت:

      با سلام
      پس تا سه سال دیگر رشدتون به صورت قابل توجه و آلتتون نیز رشد خوبی رو خواهد داشت .

  29. ؟!؟!؟! گفت:

    سلام دکتر تو رو خدا راهنماییم کنید من نزدیک به ۱۷ سال دارم و قدم نزدیک ۱۷۰ و وزنم ۴۷ کیلوگرم است اندازه آلتم در حالت نعوظ ۹ سانته آیا طبیعیه یا نه؟ چیکار کنم

    • سعید گفت:

      با سلام
      تاریخ دقیق بلوغ رو یادتون ؟
      آیا هنوز قد شما رشد دارد ؟
      برای پاسخ کوتاه باید عرض کنم شما حداقل سایز نرمال الت رو دارید و کمتر از این غیر طبیعی است

  30. Alireza8030 گفت:

    سلام

    طول آلت من در شل ۵ سانت و در حالت نعوظ ۱۰.۵ هستش

    ۱۶ سالمه و بلوغ دیررس هم دارم

    به نظرتون تا ۲۰ سالگی به چند سانت میرسه؟ خواهشا امید الکی هم ندید.

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز کاملا طبیعی و اصولا ۴ سال زمان میبره تا بلوغ کامل بشه پس نگران نباشید

  31. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و التم کوچیکه همونطور که تو پست بالا گفتین الت تناسلی دفن شده گفته بودین منم همین مشکلو دارم میخواستم ببینم طبیعیه یا نه الته چاق هم هستم

  32. Ervin گفت:

    سلام خواستم بدونم قطر ۱۰ سانت برای آلت یه مرد بالغ طبیعی هسش یا نه

    • saeid گفت:

      با سلام
      این سایز حداقل سایز طبیعی برای یک مرد بالغ است
      البته میانگین سایز آلت در مردان ایرانی ۱۳٫۵ است

  33. ARSALAN گفت:

    سلام ببخشید راهی برای کوچک کردن الت تناسلی هم هست؟

  34. Mahdi گفت:

    سلام دکتر سایز کیر تا چن سالگی رشد میکنه؟؟

    • saeid گفت:

      التت است تا ۱۷سالگی رشد سریع واز۱۷تا۲۵ سالگی رشد کند می شود وبعد از ان متوقف می شود

  35. محسن گفت:

    سلام من محسنم ۱۸سالمه ببخشید التم حدود ۷سانته میخاستم ببینم الان بازهم جای روشت داره یانه …..منون

    • سعید گفت:

      با سلام
      برای مشاوره حتما به متخصص ارولوژیست مراجعه نمایید تا در زندگی زناشویی به مشکل نخورید

  36. مهدی گفت:

    دکتر من ۱۵ سالمه و التم در نعوظ ۸ سانت میشه
    طبیعیه ایا؟

  37. محمد گفت:

    سلام دکتر من ۱۴ سالمه هنوز به سن بلوغ نرسیدم ایا طبیعیه من الاتم کوچیکه خیلی

    • سعید گفت:

      با سلام
      بله هنوز طبیعی است مورد دوم نیز طبیعی چون بعد از بلوغ رشد زیاد الت شروع میشود

  38. آرین گفت:

    سلام دکتر من از کوچکی آلتم رنج میبرم من ۲۰ساله هستم گیرم در حالت شل۲سانتی دور حالت شخص سانتی لطفا راهی برآیم نشان دهید

  39. مصطفی گفت:

    اقای دکتر من همون مصطفی هستم شما میگید ایرانی ها التشون ۱۳هست ولی نژاد من ترکمن هستش و التم در حالت نعوظ چهاده سانته ولی مال دوستام هجده به چاقی ربط داره همشونو جواب بدید ممنون پونزده سالمه

    • سعید گفت:

      دوست عزیز من نگفتم ایرانی ها ۱۳ هست عرض کردم میانگین سایز الت در مردان ایرانی ۱۳٫۵ است که نژاد ترکمن هم جزو مردان ایرانی محاسبه شده است !!!

  40. سعيد گفت:

    سلام بهترین دکتر ارولوژیست رو در شیراز همراه با آدرس
    معرفئ کنید ممنون

  41. h@mid d@lton گفت:

    سلام من ۱۴سالمه قد۱۷۰ و وزنم۶۵ ب نظر خودم التی کوچکی دارم نمیدونم چرا ولی در اصل خیلی بزرگه حسم میکنم اگر با دختری رابطه جنسی داشته باشم از کوچکی التم خوشش نیاد در حالت شل۱۳سانتی متر و در حال بزرگ یا همون راست ۱۷ سانتی متر بنظرتون بزرگ ترین میشین من ۳۰ خوشم میاد البته وقتی خودارضایی میکنم میشود۱۸یا۱۹سانتی متر توروخدا کمک کنید بزرگتر بشه

    • سعید گفت:

      سلام دوست عزیز
      میانگین سایز الت برای مردان ایرانی ۱۳٫۵ میباشد
      در نتیجه این طرز فکر شما اشتباه است که باید طرز فکرتون رو کاملا تغییر بدید

  42. سروش گفت:

    سلام دکتر من ۱۳سالمه و کیرم۳.۵سانته ترو خدا چی کار کنم خوبه از استرس ۱۳ساله تحمل کردم ولی دیگه نمی تونم امید وارم کمکم کنی ولی عمل این چیزا نه

  43. Parsa گفت:

    سلام دکتر.
    اقا من ۱۵ سالمه و طول التم در حالت نعوظ به ۱۲ سانت میرسه. نظر شما چیه ایا طبیعیه؟

  44. ابوالفضل گفت:

    سلام و عرض ادب من نوجوانی ۱۳ ساله هستم.الت تناسلی من وقتی که خوابه ۲سانته و وقتی که شق میشه ۷ سانت میشه.چگونه میتونانم الت تناسلی خود را بزرگ کنم.جواب سریع لطفا

    • سعید گفت:

      با سلام
      در این از افکار جنسی دوری کنید و الی سختی زیادی میکشید
      سایز کاملا طبیعی و تا ۱۷ سالگی به خود طبیعی رشد میکند

  45. سالار گفت:

    سلام اقای دکتراندازه طبیعی بیضه چقدر است

    • سعید گفت:

      با سلام
      اندازه آلت و بیضه از دوران نوزادی تا بزرگسالی

      تا دو سالگی:

      طول آلت : ۲٫۷±۰٫۵ cm

      قطر بیضه : ۱٫۴±۰٫۴ cm

      دو الی چهار سالگی :

      طول آلت: ۳٫۳±۰٫۴ cm

      قطر بیضه: ۱٫۲±۰٫۴ cm

      چهار الی شش سالگی :

      طول آلت: ۳٫۹±۰٫۹ cm

      قطربیضه: ۱٫۵±۰٫۶ cm

      شش الی هشت سالگی:

      طول آلت: ۴٫۲±۰٫۸ cm

      قطر بیضه: ۱٫۸±۰٫۳ cm

      هشت تا ده سالگی:

      طول آلت: ۴٫۹±۱٫۰ cm

      قطر بیضه: ۲٫۰±۰٫۵ cm

      ده تا چهارده سالگی :

      طول آلت: ۶٫۲±۲٫۰ cm

      قطر بیضه: ۳٫۴±۰٫۸ cm

      چهارده تا شانزده سالگی :

      طول آلت: ۸٫۶±۲٫۴ cm

      قطر بیضه: ۴٫۱±۱٫۰ cm

      شانزده تا هجده سالگی :

      طول آلت: ۹٫۹±۱٫۷ cm

      قطر بیضه: ۵٫۰±۰٫۵ cm

      هجده تا بیست سالگی :

      طول آلت: ۱۱٫۰±۱٫۱ cm

      قطر بیضه: ۵٫۰±۰٫۳ cm

      بیست تا بیست و پنج سالگی:

      طول آلت: ۱۲٫۴±۱٫۶ cm

      قطر بیضه: ۵٫۲±۰٫۶ cm

  46. رضا گفت:

    سلام دکترجان رضا هستم ۱۸ساله قدم۱۷۵وزن۸۳ من التم کوچیکه موقع خوابه التم ۲سانت هست بعضی وقتا تا ۳.۴سانت میرسه و موقع شق میشه ۱۳سانت هست من میترسم واسه ازدواج که زنم جدا شه بنظر شما نیاز به درمان دارم برم پیش متخصص یا خوبه، بزرگ ترم میشه ایا
    ممنون میشم جوابم سریع بدی عزیزی دکتر

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز کاملا طبیعی , و بخواهم خیالتون راحت کنم باید عرض کنم که حد اقل سایز نرمال الت مردانه ۹ سانت و میانگین ان در مردان ایران حدود همین ۱۳ سانت است پس به هیچ وجه نگران نباشید و سایز التتون رو با هیچ کس مخصوصا بازیگران فیلم های پورنو مقایسه نکنید

  47. امیرمحمد گفت:

    سلام.من پسری به سن۱۳سال و۱۰ماهه هستم.التم۱۵سانته.وازنظرم خیلی بزرگه واصلادوست ندارم.یه سوالی دارم .فقط درجوابش بگوییداره یانه.ممنون میشم جواب بدید.ایاباعمل کردن یاهرچیزدیگرمیشه الت روکوچک کرد؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      با جراحی هرکاری ممکن است تقریبا ولی این کار عاقلانه نیست و سایز کاملا طبیعی

  48. رضا گفت:

    سلام…عرضم به حضورتون اینکه من آلتم مانند نوزاد کوچک است در حالت خوابیده و در صورت بلند بودن به اندازه انگشت سبابه میباشد.
    دستور العمل شما چیست؟
    با تشکر

  49. hasan گفت:

    دکتر احساس میکنم بیشتر التم تو شکمم مخفی شده چیکار کنم بیرون بیاد؟؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      برای معاینه دقیق به متخصص ارولوژیست مراجعه نمایید
      سعی کنید تاخیر نیاندازید در این کار

  50. پیر گفت:

    سلام خدمت شما. من ۱۵ سال سن دارم و حالت شل التم معمولا ۶ سانت و حالت نعوظ ۱۲ سانت. میخوام بدونم طبیعیه ؟ رشد میکنه باز هم ؟

  51. مرتضی گفت:

    باسلام من مرتضی۱۷سالمه من ایا میتونم الت تناسلی خود را خودم بزرگ کنم من خجالت میکشم بخدا این این موضوع را به خانواده ام در میان بگذارمطول الت من در حالت شق ده سانته اما در حالت شل پنج سانتهایا سانته تاچند سالگی رشد الت تناسلی ادامه داره چکا. کنم ایا اگه من خود انزالی نکنم بزرگتر میشه یا نه ممنون میشم راهنمایی کنیدازدواج نکردم هنوز گناه دارم بخدا

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز ۱۰ سانت طبیعی
      شما باید برای ازدواج مهارت رابطه جنسی صحیح را یاد بگیرید
      سایز طبیعی

  52. مرتضی ش گفت:

    با سلام من۱۷هفده سالمه من نمیدونم چرا الت تناسری من انقدر کوچک هست مثلا به حالت طبیعی شاید ۵سانت باشد ولی در حالت شق شاید ده سانت باشد منو راهنمایی کنید من خیلی دارم رنج میبرم ممنون

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز ده سانت نرمال میباشد و غیر طبیعی است
      درست میانگین سایز الت مردان ایرانی حدود ۱۳ سانت است ولی ۱۰ سانت طبیعی
      شما سعی کنید مهارت در یک رابطه صحیح را اموزش ببینید سایز طبیعی

  53. Mohsen گفت:

    سلام اقای دکتر
    جواب سوال ما چی شد یه ماهی میشه فرستادم

  54. مرتضی گفت:

    باسلام
    ببخشید دکتر من نوزده ساله تا به حال خودارضایی نکردم طول کیرم در حالت شق ده ساخته آیا بدلیل خود ارضایی نکرده ممنون از راهنماییتون

  55. Mohsen گفت:

    سلام اقای دکتر واقعا دمتون گرم خسته نباشید.
    اقای دکتر من۱۸ سالمه وچاق هستم اندازه التم۱۲ سانت یه کم نگرانم فکر میکنم کوچکه.
    اگه وزنم کم کنم احتمال بزرگتر شدن الت هست یانه؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز کاملا طبیعی
      البته شما چون چاق هستید قاعدتا الت کوچک تر به نظر میرسد ولی برای یک رابطه جنسی کامل کافی !
      سعی کنید وزنتون کم کنید هم از نظر اعتماد به نفس روی شما تاثیر داره هم الت بزرگتر نشان داده میشود

  56. مرتضی گفت:

    سلام من عبدولله ۱۹ساله
    قد۱۸۰ وزن ۷۰
    التم در حالت شل۸/۵تا۹و در حالت راست۱۶ایا خوب هست

  57. biname گفت:

    با سلام من پ.نزده سالمه و اندازه التم در حالت طبیعی چهار سانت ولیدرحالت نعوذ نه سانته گه گاهی خود ارضایی میکنم به دوستم گفتم که میشه از خودارضایی باشه گفت نه گفتم دیگه این عمل انجام ندم بزرگتر میشه ؟گفت اگه انجام ندی کوچک تر هم میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نظر شما چیه ایا ممکن بزرگتر بشه؟؟؟?

    • سعید گفت:

      با سلام
      سن رو نگفتید که خیلی مهم !
      سایز حداقل نرم جهانی رو داره ..

      و در مورد خودارضایی بدانید که باعث بیماری های بسیاری همچون واریکوسل و حتی ناتوانی جنسی میشود سعی کنید به شدت کاهش کنید و در نهایت ترک کنید

  58. Arshiya گفت:

    سلام من پسری ١٣ ساله هستم در حالت شل ٣س و در حالت کشیده ٧ عادیه؟ لطفا سریع جواب بدید یا باید دارو بخورم

    • سعید گفت:

      با سلام
      با توجه به سن و عدم تکمیل دوره بلوغ طبیعی
      توجه کنید دوره بلوغ ۴ سال

  59. حجت گفت:

    سلام آقا دکتر ببخشید من آلت تناسلی در حالت طبیعی ۴ودر حالت نعوظ ۸ و قطرش کمه و سن ۲۵ وقد ۱۷۰ وزن ۵۰ مشکل من چیه دکتر همه فکر می‌کنند من ۱۵ سال بیشتر ندارم چون قیافه اصلا عوض نشده بیضه هام خیلی ریزن هستن لطفا راهنمایی کنید

  60. Mehdi گفت:

    اقای دکتر ممنون که جواب دادین ولی قانه نشدم:راستش من دختری رو دوست دارم اونم خیلی دوسم داره بهش قول ازدواج دادم ولی به این خاطر کوچکی الت هی سر میدوونمش اونم دیگه صداش در اومده میگه دروغ میگی دوسم داری و دفعه اخر که دیدمش گریه کرد میگه هی امروز فردا پس کی میای راستش ترس من از اینه که التم کوچیکه گفته بودم پست قبلی ولی بازم میگم : طول ۱۴ و قطرش ۱۲ اندازشم دقیق ولی میترسم دفعه اول نزدیکی ببینه التمو و بهم بگه کوچیگه:( خدا وکیلی از این شب اول خیلی میترسم 🙁 چی کار کنم خدا خیرت بده لطفا جواب قانع کننده بدین و زود ممنونم منتظرم راستی ۲۳ سالمه

    • سعید گفت:

      با سلام
      دوست عزیز نرمال جهانی حد اقل ۹٫۳ است و میانگین مردان ایرانی ۱۴ است نه این که حد اقل دقت کنید گفتم میانگین پس سایز کاملا طبیعی و جای هیچ نگرانی نیست
      اگر باز هم قانع نشدید باید به روانشناس مراجعه کنید برای مشاوره .

      نکته مهم : سعی کنید با مطالعه کتاب های اموزشی مهارت های جنسی رو فرا بگیرید و نگران نباشید

  61. Mahdi گفت:

    اخه با این الت کوچیک چطو میتونم ازدواج کنم الت من طول ۱۴ سانت و قطرش ۱۲ اقای دکتر ایا ارضا میشه طرف ؟

  62. ناشناس گفت:

    سلام
    من۱۹سالمه والت من درحالت شل ۳یا۴سانته ودرحال نعوذ ۹سانت!
    توروخداچیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  63. سالار گفت:

    سلام دکتر جان خسته نباشید
    من ۲۱ سالمه قدم ۱۷۵، وزنم ۱۱۰ طول التم در حالت شل ب ۳٫۴ میرسه و در حالت نعوظ کامل به ۱۱٫۱۲ ب نظر شما مشکلی واسم بوجود نمیاره؟! با تشکر

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز طبیعی و مشکلی وجود نداد , ولی به خاطر اضافه وزن ممکن سایز به ذهنیت شما کوچک به نظر بیاید در صورت امکان برای کاهش وزن اقدام نمایید
      مخصوصا چربی دور شکم

  64. یوسف گفت:

    پ کی جواب منو میدی آقای دکتر

  65. رضا گفت:

    سلام آقای دکتر
    من متولد ۷۸ هستم و سایز آلتم در حالت صفت ۱۲ سانت میشه ولی خب چون زیاد قطر نداره راضی کننده نیست به نظرم
    آیا هنوز جای رشد داره یا نه؟
    عواملی هست که من رعایت کنم که بیشتر رشد کنه؟

  66. عرفان گفت:

    سلام,اقای دکتر خدا ازتون راضی باشه که بدون چشم داشت مادی ب سوالات ملت پاسخ میدین!ببخشید من ۲۵سالمه و التم ۱۱سانت,نگرانم,میخاستم بدونم استفاده از لایجر باکس برای افزایش طول الت تاثیری داره؟عوارض خطرناک داره؟بنظرتون استفاده کنم؟میخام یه ۲سانت بزرگترشه نگرانم

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      سایز کاملا طبیعی و فقط شما نیاز به یادگیری مهارت صحیح در رابطه جنسی هستید سعی کنید اعتماد به نفستون بالا ببرید و از این فکر ها بیرون بیایید چون فقط استرس زاست

  67. ناشناس گفت:

    سلام آقای دکتر طول آلت من درحالت شل ۳ودرحالت نعوظ ۸سانتی متره ۳۵سال هم سن دارم توروخداراهنماییم کن

    • سعید گفت:

      با سلام
      سایز الت شما حد اقل سایز نرمال را دارد , برای این که شریک جنسیتونم رضایت کامل داشته باشد باید در رابطه جنسی مهارت بالایی داشته باشید و همچنین از خود گذشتگی
      در ضمن تا شریک جنسی ارضا نشده به هیچ وجه ارضا نشوید

  68. Sina گفت:

    با سلام.بنده ۱۷سال دارم و طول التم در صورت نعوذ۱۰سانتی متراست.قدم ۱۷۰و وزنم ۵۶است.و این موضوع حسابی باعث افسردگیم شده اخه وقتی این موضوع رو با دوستام در میون میزارم میبینم واقعا کوچیکه. ببخشید دکتر،ایا چاره ای برای افزایش طول التم هست ؟ ایا این اندازه عادیه یاخیر؟ با تشکر

    • سعید گفت:

      با سلام
      حد اقل سایز طبیعی ۸٫۳ است جای هیچ نگرانی نیست
      این افکار از خود دور کنید و سعی کنید با موارد دیگر همچون مهارت اموزشی در رابطه جنسی اعتماد به نفس داشته باشید

  69. ناشناس گفت:

    با سلام,دکتر شما فرمودید با الت ۱۱سانت میتوان کنار اومد یعنی طبیعی هست,ولی میگن بکارت خانم ها ۸سانت داخل التشونه,فکر میکنم نمیرسه,ترس از ازدواج دارم,یعنی مشکلی پیش نمیاد؟

    • admin گفت:

      با سلام
      دوست عزیز طول واژن ۸ سانت و الی بکارت در ابتدای واژن قرار دارد !!!

  70. رامین گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم,اقای دکتر من ۲۳سالمه والتم در حالت نعوظ ۱۲سانت میشه,یعنی من مشکل دارم؟همش میترسم فردای ازدواج زنم ازم طلاق بگیره:-(

  71. محمد گفت:

    سلام من ۱۳ سال دارم قدم ۱۶۳ و وزنم ۷۵ کیلو وطول التم درحالت نعوظ ۸ سانت این طبیعیه؟

  72. MOHAMMAD گفت:

    من ۱۴سالمه اندازه التم در زمان انزال ۶ سانتی متر و تا حالا بالغ نشدم ضمنا قبلا خود ارضایی می کردم ایا من مشکلی دارم چطور حلش کنم

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر موهای زیر بغلتون د امد بالغ شده اید
      در ضمن اگر بالغ هم نشده باشید ، هنوز سنتون برای بلوغ دیر نشده است

  73. Fashist گفت:

    سلام من ۱۸سال سن دارم و اندازه التم درحالت سفت شدن۱۱سانته و قدم ۱.۷۶وزن۵۲کیلو هستم ایا این طبیعیه

  74. Mohammad گفت:

    باسلام خدمت دکتر لطف میکنید جواب سوال منوندادین بدین لطفا mohammad هستم درحالت نعوظ به ۲۳و قطر ۱۴ وسنمم ۳۰ وهنوز مجردم بنظر شما ازدواج کنم ب مشکل نمیخورم

  75. asnz گفت:

    جناب دکتر من سنم پانزده است آندره آلت ام در حالت نغوظ ۱۰سانت هست آیا این طبیعیه؟

  76. نگران گفت:

    ضمن عرض خسته نباشید یه سوال داشتم
    من آلتم در حالت لش ۵سانته و در حالت نعوظ ۱۰سانته
    خواستم بدونم طبیعیه؟

  77. احمد گفت:

    سلام آقای دکت من آلتم کوچک هستش باید پیش چه متخصصین برم

  78. Mohammad گفت:

    سلام چـــــــــرا کسی،جواب سوال من رو نمیــــــــده لطفا

  79. Mohammad گفت:

    سلام دکترجان ایام عید من سوال کردم ولی جواب داده نشد سوالم این بودکه من شاید برعکس بقییه دوستان مشکل بزرگی الت دارم یعنی در حالت خوابیده ۱۷س ودرنعوظ۲۳باقطر۱۴سنم هم ۳۱ واین مشکلم رو از دوستانم ک متاهل بودن پرسیدم حقیقتش اونا من رو از ازدواج منصرف کردن چندسالی هست که دوست دارم ازدواج کنم ولی هروقت که به نظر دوستام فکر میکنم ی ترسی بهم دست میده و منصرف میشم گفتن که کسی ک میخاد با شرایط سکس داشته باشه صددرصد اذیت میشه و به مشکل میخوری لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شم

    • admin گفت:

      با سلام
      مشکلی وجود نداره ، با نژاد خودتون ازدواج کنید مشکلی به وججود نمیاید
      ضمنا آموزش صحیح روابط زناشوی اموزش ببینید

  80. علیرضا گفت:

    سلام اقای دکتر من سنم ۱۶سال است التم ۱۲سانت است قدم ۱۶۰ وزنم ۵۱است ایا التم کو چک است یا نه لطفا پاسخ بدید

  81. xx گفت:

    سلام من این مشکل دارم اصلا نمیدانم به چه دکتری مراجعه کنم
    در شهر اصفهان هستم اگه معرفی کنید ممنون میشم

  82. رضا گفت:

    سلام.بی ادبی میشه ولی این خیلی وقته داره عذابم میده و استرس کل وجودم رو گرفته این چند سال.من ۳۳سالمه و التم در حالت ایستاده ۱۲سانت.مجرد هستم.کسی بود که با من بود و مشکلی از لحاظ سکس نداشتیم و بدون کاندوم سکس میکردیم و هر دفعه داخل تخلیه میکردم و اصلا هیچ وقت حامله نشد و در پایان کار میدیم که منی من از داخل واژن به بیرون ریخته و انگار هیچی به داخل نرفته و در خیلی از حالت ها این کارو انجام دادم ولی طرف حامله نشد و همین امر باعث شد سرد بشیم و کارمون به ازدواج نکشه.و جالب اینجاست که در اولین ماه ازدواجش حامله شد.درضمن بنده از خود ارضایی خیلی متنفرم و هر دفعه که تحت تاثیر قرار میگیرم که منجر به سکس نمیکشه کلی درد بیضه میگیرم و وجدانم قبول نمیکنه خودارضایی کنم که درد نکشم و بعدشم کلی از کمپرس یخ و آب سرد استفاده میکنم.بنظرتون این کارم به بدنم آسیب نمیزنه؟؟؟
    ممنون میشم جواب هر سوالم رو کامل بفرمایید و واقعا دارم مبینم که با حوصله جواب همه رو میدید.
    تشکر دکتر جان.

    • admin گفت:

      با سلام
      برای تشخیص صحیح به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید و ازمایش کیفیت اسپرم بدهید !
      در ضمن فشار جنسی باعث اسیب به سیستم تناسلی میگردد،

  83. سلطان غم ، مادر گفت:

    باعرض سلام .
    پس راه چاره چی است .
    کسای که آلت شان کوچیکه چیکار کنه بزرگ بشه ؟

  84. ...... گفت:

    ???????????????

  85. تنها گفت:

    سلام وخسته نباشید ببخشید من جوانی هستم ۲۳ساله واندازه التم ۱۱سانته واین خیلی رو اعصابم تاثیر گذاشته ومنو کلا داره نابود میکنه میخواستم اگه راهی چیزی هست راهنماییم کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      بهترین راه مشاوره است
      زیرا سایز الت شما صددرصد طبیعی و برای یک رابطه جنسی صحیح فقط باید مهارت یاد بگیرید
      علت این نارضایتی نیز میتواند دیدن عکس ها و فیلم های پورنو باشد ، زیرا تمامی این فیلم ها فانتزی و دور از واقعیت هستند و فقط جنبه رویاهای فانتزی دارد
      برای مثال سکس مقعدی باعث بیماری های روده ای غیر قابل درمان میشود ، و یا سایز سینه بزرگ برای یک هیکل متوسط به پایین ناهنجاری محسوب میشود
      و حتی سایز الت های بزرگ مخصوص نژاد ما نیست و…

      سعی کنید از چیزی که دارید راضی باشید و شاکر خدا باشید

  86. ******* گفت:

    سلام دکتر جان چرا جواب منو ندادی
    من نوزده سالمه طول التم تو حالت خواب دو سانته ک بعضی وقتا ب داخل جمع میشه و ب یه سانتم نمیرسه
    و تو حالت ایستاده نهایتا نه سانت
    وزنم۱۰۵

    قدم۱۸۰~۱۹۰
    بعدشم عادت خود ارضایی هفته ای دوبارو دارم
    تروخدا راهنماییم کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      حالا نعوظ اگر کمتر از ۹ سانت به متخصص ارولوژیست جهت بررسی دقیق مراجعه کنید

  87. امیر گفت:

    سلام اقای دکتر یه بارازتون سوال کردم ج ندادید من متولد سال هشتادم وهنوز منی ازمن خارج نشده والتم هم بسیار کوچیکه وچاق هم هستم ایا چاقی باعث کوچک ماندن الت میشود؟؟؟چیکار کنم کمکم کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      نگران نباشید ، اگر تا لآن بلوغ نشده اید به متخصص مراجعه کنید اگر هم که بلوغ شده اید جای هیچ نگرانی نیست چون ۴ سال زمان میبرد دوره بلوغ کامل بشود
      ا

  88. ALIRRZA گفت:

    سلام دکتر من متولد سال هشتادم و هنوز منی از من خارج نشده ایا بلوغ دیررس ایا طبیعیه ایا امکان داره رشد کنه بیضه هام با التم زیرا هنوز کوچیکن و همه دوستام به سن بلوغ رسیدن توروخدا جواب

    • admin گفت:

      با سلام
      تا سن ۱۶ سالگی نیز بلوغ نشید طبیعی ، اصلا نگران نباشید ، بلکه خوشحال نیز باشید ، زیرا بلوغ زود رس فقط و فقط باعث عوارض و مشکلات زیادیست

  89. ali گفت:

    ینی دکتر شما میگین مردایی که پورنو بازی میکنن با عمل جراحی التشون بزرگ شده؟ ؟؟؟

    • admin گفت:

      با سلام
      خیر دوست عزیز ، نژاد ، ژنتیک ، اب هوا ، تغزیه ، زمان بلوغ و ده ها علت دیگر در شکل گیری و فرم اعضای بدن ما تاثیر دارد ، این خوب است که ما از چیزی که هستیم و خدا به ما عطا کرده راضی باشیم و شکر گذار باشیم خوب این که سایز الت است ، حتما با این الگو برداری شما سایز سینه خوب را ۸۵ میدانید ! درحالی که این موضوع فقط فقط جنبه روانی داره و در رابطه جنسی هیچ اهمیتی نداره و برای خیلی خانم ها اصلا چنین سایزی ناهنجاری به حساب میاید، افرادی که فیلم پورنو بازی میکنند به صورت طبیعی این سایز رو دارند که طبق حرف های بالا متناسب با شرایطشون بوده است …

      برای مثال الت نژاد عرب و یا افریقایی بسیار بسیار بزرگ است و این افراد با یک نژاد مثلا فارس به هیچ وجه نمیتونند رابطه خوبی داشته باشند در حالت عالی و یا زن بسیار بسیار ازار و اذیت میشود زیرا سایز الت ان نژاد
      با سایز و طول واژن ان نژاد همخوانی دارد …

      سعی کنید از چیزی که هستید راضی باشید و شاکر خداوند باشید زیرا دنیا کوتاه است و زود گذر و شیطان فقط کمر همت گمارده ما انسان هارو درگیر مسائل پوچ و بی اهمیت کنه و از اخر و مسائل مهم دور کند

  90. ali گفت:

    دکتر چرا جواب نمیدی. واقعا من یه سوال پرسیدم پنج شیش بار شما به سوال بقیه جواب میدی به سوال من جواب نمیدیa

  91. حسین گفت:

    سلام دکتر …خسته نباشید…من ۲۷ سالمه و طول التم در حالت عادی ۵ سانته و در حالت بزرگ ۱۳ سانت..میخواستم بدونم چکار باید بکنم یا پیش چه متخصصی باید مراجعه کنم…ممنون

  92. ماردین گفت:

    طول التم در حالت عادی ۷سانتی متر.درحالت کشیدعه۱۱ساننی منر .گفتم ببینم عادیه

  93. ali گفت:

    دکتر سلام اگه واقعا نمیشه سایز الت رو افزایش داد پس چه جور این بازیگرای پورنو این آلت های بزرگ رو دارن. در نتیجه قطعا یه راهی هست. بینی رو کوچیک میکنن با عمل. بازو رو با دارو بزرگ میکنن.باسن رو بزرگ میکنن با عمل و روش های دیگه. سایز سینه رو بزرگ میکنن.طرف سیاه پوست بوده عمل کرده با عمل شده سفید پوست و هزار تا چیز دیگه. ینی فقط سایز آلت هست که نمیشه افزایش داد.لطفا جواب قانع کننده بدید جناب دکتر نه این که نرم جهانی ۹ سانت هس #!

    • admin گفت:

      با سلام
      علت بیشتر از طلاق ها نیز همین الگوبرداری های غلط از فیلم های پورنو میباشد ، توجه کنید در صورت ادامه دادن الگو برداری در زندگی زناشویی به شدت به مشکل برمیخورید ،
      فیلم های پورنو غیر واقعی میباشد و برای مثال رابطه مقعدی باعث بیماری های روده غیر قابل درمان میشود مثل از دست دادن اختیار مدفوع و… پس سعی کنید الگو را این فیلم ها قرار ندهید …
      و مورد بعدی بله جراجی برای افزایش سایز الت وجود دارد ولی به علت ضرر و عوارض بسیار زیاد به هیچ وجه توصیه نمیشود

  94. اسی گفت:

    به نظرمن بایدکم کماین کارراترک کردمثلا اگرکسی روزی سه باراین کاررامیکندبایدتایک ماه روزی دوباربعدتایک ماه روزی یکباربعدازان تایکماه هفته ای دوباربعدتایکماه هفته ای یکباربعدازان ترک ان بسیارراحت است وسلام

  95. ali گفت:

    دکتر سلام. خسته نباشید آلتت کوچیکه،هنوز وارد سن ۱۹سالگی نشدم، واقعا دارم از این مساله رنج میبرم،این مساله روشنه که خانوما الت بزرگ دوست دارن.من واقعا دنبال یه راهکار جدی هستم برای حل مشکلم.وقتی بهم بگن التت کوچیکه خب ادم دنیا رو سرش خراب میشه احساس
    حقارت میکنه. دکتر نا سلامتی منم سوال پرسیدما چرا جواب نمیدی الوووئ دکتر کجایی چرا جواب نمیدی

    • admin گفت:

      با سلام
      در یک کلاه الت بالای ۹٫۳ طبیعی اگر کمتر از این به متخصص مراجعه کنید

  96. گفت:

    سلام دکی جون.من اتفاقی این سایتو دیدم.
    خخخ خیلی باحاله سوالای بعضی ها
    من ۴ ماه دیگه میشه ۱۸ سالم.آلتم ۱۷ سانته
    میخاستم بدونم بزرگترم میشه؟؟؟

  97. جلالی گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم کوچکی بیضه هم باعث ناباروری میشه طول آلت هم در حالت عادی ۴ الی ۵ سانت و در حالت نعوظ ۱۳ سانت هست.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر بیش از حد کوچک شوند کیفیت اسپرم از بین میرود
      میتوانید در مورد سایز طبیعی تحقیق کنید

  98. بیمار گفت:

    با سلام اقای دکتر الت من در حالت خواب یک سانت میباشد ولی در حالت شق ب ۱۰ سانت میرسد ایا طبیعی است
    و در بالای الاتم زیر شکم چربی زیاد هست چکار باید کرد؟

    • admin گفت:

      با سلام
      این تفاوت سایز کمی عجیب است
      بهتر برای معاینه به متخصص ارولوژیست مراجعه نمایید

  99. سهراب گفت:

    با سلام خدمت شما
    من مشکلات زیادی دارم لطفا راهنماییم کنید
    آلت من در حالت معمولی خیلی کوتاهه و به داخل جمع میشه طوری که به ٢ سانت میرسه و در حالت نعوظ هم به ١٠ سانت میرسه
    چون در زمان نوجوانی بسیار خودارضایی کردم الان مشکل زودانزالی دارم و اگه یک هفته خودارضایی نکنم خودبخود ارضا میشم و بسیار زود هم با کوچکترین تحریکی آلتم راست میشه
    مشکلات دیگه ای هم دارم مثل تکرر ادرار و اینکه اگه یک هفته خودارضایی نکنم مایعی کرم رنگ لزج که بوی منی رو نداره و خیلی هم چسبنده هستش خودبخود از آلتم خارج میشه
    لطفا راهنمایی کنید من ٢٧ سالمه و مجرد
    ممنون میشم جوابتون رو به ایمیلم بفرستید

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      سایت ۱۰ سانت کاملا طبیعی !
      ومورد بعد احتلام در خواب نیز طبیعی است
      و حتی نعوظ نیز طبیعی و باید ازدواج کنید …

      در مورد باقی موارد به پزشک متخصص مراجعه نمایید

  100. امیرحافظ گفت:

    سلام خسته نباشیید/من التم درحالت خوابیده ۹ سانت هست/اما درحالت نعوظ میشه ۱۱ تا ۱۲ ؟اخه چرا؟ممنون میشم خیلی ازتون اگه بگید دلیلش چیه که تفاوتی کوچیک بین حالت خوابیده ونعوظ هست؟

    • admin گفت:

      با سلام
      در حالت نعوظ تمام رگ ها و مویرگ های آلت پر از خون میشوند و فشار خون این ناحیه بالا رفت و باعث حجیم شدن آن میشود

  101. آرش گفت:

    با سلام ۲۵ساله هستم و آلت تناسلی من به شدت به داخل میرود و موجب کوچک شدن آن میشود به خصوص در زمستان باید چه کنم?

  102. محراب گفت:

    سلام من۱۸سالمه التم درحالت شق۷ سانت هستش راه بزرگ کردنش چیه؟تورو خدا کمکم کنید من خیلی نگرانم

    • admin گفت:

      با سلام
      به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید
      در ضمن درست است نرم جهانی ۹ سانت میباشد ولی با استفاده از کاندوم های مخصوص و اسپری و همچنین مهارت در رابطه جنسی میتوانید این کمبود را حل کنید
      کافی توکل بر خدا کنید و به هیچ وجه استرس نداشته باشید که سمی بیش نیست ..

  103. مجید گفت:

    سلام اقای دکتر چطوری میشه خدمت شما رسید برای معابنه و بررسی بیماری بنده از نظر اسپرم

  104. ali گفت:

    سلام دکتریک بارازتون سوال پرسیدم اماجواب ندادید.من التم درحال شل کمترازدوسانته ودرحال شق ۴سانته به نظرتون خیلی کوچک نیست یک راه حل به من بگیدبی زحمت ممنون

    • admin گفت:

      با سلام
      برای تشخیص کوچک یا بزرگ بودن باید ۴ سال از بلوغ گذشته باشد
      با توجه به سن کوچک نیست البته در صورتی که بلوغ نشده باشید و یا تازه بلوغ شده باشید

  105. ع گفت:

    سلام من ۲۶ سالمه طول الت تناسلیم ۱۰ سانته و باعث افسردگیم شده ایا راهی هست که بتونم کمی به طول التم افزایش بدم

    • admin گفت:

      با سلام
      سایز نرمال
      سعی کنید مهارت رابطه صحیح فرا بگیرید و شاکر خدا باشید

  106. امیر گفت:

    سلام من التم ۱۵ ثانته دوس دارم بزرگ تر بشه باید چیکار کنم

  107. mohammad گفت:

    با سلام پسری ۲۶ساله هستم و اندازه الت بنده در حالت خوابیده ۷سانت در حالت شق ۱۴سانت میخواسنم بدونم ایا الت بنده طبیعی یا باید به پزشک مراجعه کنم

  108. علی گفت:

    سلام من ۱۴سال دارم و التم در نعوظ ۱۶ سانته میخواستم بدونم زیاد بزرگ نیست

  109. Anyone گفت:

    سلام من التم در حالت نعوظ بدنیست ۱۷٫۱۸هست ولی در حالت خواب بسیار کوچیک میشه علتش چیست

  110. g گفت:

    با سلام برای حامله کردن همسر خود طول الت چقدر باشه حامله میشه؟؟؟

    • modir گفت:

      با سلام
      برای حامله شدن کیفیت اسپرم اهمیت بالایی دارد نه طول آلت تناسلی

  111. ایمان گفت:

    بازم ی سوال غیر مرتبط چون فعال هستین و جواب میدین میپرسم.. ممنون
    تو خیلی از سایتا تمرینی اموزش داده شده به نام ورزش کگل که تقویت ماهیچه pc هست و گفته شده لذت ارگاسم و جهش منی رو افزایش میده… اما من هیجا ندیدم کسی گفته باشه این کارو انجام دادم و نتیجه گرفتم منبعی هست معرفی کنید که کسانی که این عملو انجام دادن نتایجش رو ذکر کرده باشن… یا تحقیقی انجام شده باشه و نتایج این ورزش گزارش شده باشه؟

    • admin گفت:

      با سلام
      این عمل کاملا علمی بوده و برای زن و مرد تفاوتی نمیکند دارای اهمیت و تاثیر گذاری بالایی میباشد

  112. ایمان گفت:

    سلام من سوالم شاید مربوط نباشه ولی ممنون میشم جواب بدین
    من تو دوران نوجوانی و کمتر میزان برد ادرارم زیاد بود و با شدت مثلا ۳۰-۴۰ سانت برد مایع ادرار بود ولی الان که ۲۶ سالمه این برد به حدود ۱۵ سانت کاهش پیدا کرده و از طرفی میزان جهش مایع منی هم زیاد نیس نهایتا ۱ سانتی متر… اینا به هم ربط داره؟ میزان جهش منی من طبیعیه؟ یا به دکتر مراجعه کنم؟

    • admin گفت:

      با سلام
      بله به یکدیگر مربوط میشود
      همان ورزش کگل بسیار مناسب میباشد ولی باید طولانی مدت انجام شود

    • admin گفت:

      با سلام
      بله به یکدیگر مربوط میشود
      همان ورزش کگل بسیار مناسب میباشد ولی باید طولانی مدت انجام شود

  113. امیر گفت:

    سلام ببخشید من ۲۰ سالمه و التم در حالت عادی ۲ سانت و در حالت غیر عادی ۱۱ال۱۲ می شود ایا عادیه مشکلی در مسایل زنا شویی پیش نمیاد

  114. حسین گفت:

    با سلام.
    من مشکل خودارزایی دارم چه طور این مشکل رفع کنم؟

    ممنون میشم جواب بدید.

  115. محسن گفت:

    با سلام و خسته نباشید . بنده ۲۰ سال دارم و التم در حالت خوابیده ۸ سانته و در حالت راست حدود ۱۴ سانته ایا به نظر شما طبیعیه .
    شنیدم با روش هوله گرم و کشش میشه طولشو افزایش داد ایا صحت دارد یا نه .
    با کمال تشکر

  116. یکی هستم گفت:

    سلام.ببخشید من پسری ۱۶ ساله هستم قذم ۱۷۴ وزنم۵۶ ب دکتر تغذیه برای رشد قدم مراجعه کردم پس ازمایش دکتر گفت ک در سن ۱۶ سالگی بلوغ دیر رس داری .استخوان بندیم ۱۳/۴ سال ولی سن واقعیم ۱۶ سال است.اندازه التم در حال خواب بسیا بسیار کوچک است ولی در حال کشیده ب ۹/۵ میرسد. خواستم ببینم با این ک بلوغم دیر رس است .التم رشد خواهد کرد یا ن.در ضمن گاهی خود ارضایی هم میکنم

  117. علی گفت:

    سلام من ۱۵ سال دارم طول التم در حال کشیده ۱۴ سانته میخواستم بدونم طبیعیه یا نه؟

  118. میلاد گفت:

    با سلام آیا با ۱۹ سال سن سایز ۱۲ سانت(در حالت شق) بیماری محسوب میشه؟ مشکلی برای ازدواج پیش نمیاد؟ خیلی نگرانم

  119. یکی گفت:

    باسلام.من پسری ۱۴_۱۵ساله وکمی چاق هستم التم در حالت نعوز۴سانت هست راحی بجز مراجعه به بزشک برای درمان هست .ممنون از راهنمایی تون

    • admin گفت:

      با سلام
      ایا راهی غیر از پزشک متخصص هست که ما معرفی کنیم؟
      در ضمن ۴ سال بعد از بلوغ به ۹٫۳ برسد طبیعی است

  120. mma گفت:

    باسلام من۱۵سال دارم وطول التم ۱۳سانته میخاستم بدونم۱باز رشتی میکنه ۲ متناسب هست یا نه ۳وزنم هم ۸۲و قدم۱۷۲ ایا احتیاجی به جراحی دارم یانه

  121. زانیار گفت:

    آقای دکتر جواب من رو ندادی ؟؟؟؟؟؟خواهش من ۱۳ سالمه من وزنم ۶۵ و قدم ۱۶۰ است باید آلت تناسلی من چقدر باشد ؟؟من با لاغر شدن می توانم آلت تناسلی خود را بزرگ کنم ؟؟؟کمک کنید باید چند سانت باشد

    • admin گفت:

      با سلام ، با توجه به سن شما به هیچ وجه نباید در فکر مسائل جنسی باشید
      زیرا در بلوغ و رشد بدن شما اختلال ایجاد میکند ، شما در سن ۱۸ سالگی باید پیگیر این مسائل
      باشید نه الآن

  122. بیمار گفت:

    سلام چند اورولوژیست خوب در اهواز معرفی بفرمایید مشکلم واقعا حاد هست و نیاز به عمل جراحی دارم به گمانم .

    • admin گفت:

      با سلام
      متاسفانه ما بانکی در این مورد نداریم
      از اپراتور بانک شماره شهرتون بگیرید

  123. h گفت:

    سلام,خسته نباشید
    من اندازه آلتم طبیعیه ولی آلتم کاملا سفت نمیشه.درمان داره؟

  124. رضا گفت:

    با سلام.
    پسری هستم۱۹ساله. ۱۷۸قدم و۱۱۰وزنم.
    طول التم درحالت شل۷سانتیمتر و در حالت نعوظ۱۰/۵سانتیمتر است.
    میخواستم ببینم که این وضعیت عادی هستش یا اینکه باید به دکتر متخصص مراجعه کنم؟
    ایا همبستر من با این اندازه ی التم لذت کافی رو میبره یا خیر؟

    • admin گفت:

      با سلام بله نرمال است
      برای به ارگاسم رساندن زن مهارت نیاز است که باید اموزش ببینید

  125. بماند گفت:

    سلام دکترجون.من ۱۶ سالمه.طول کیرم ۱۷سانته.قطرشم نزدیک به ۱۰سانته.تا الان فکر میکردم کوچیکه ولی بازم ازش رازی نیستم.راهی نیست که بدون مراجعه به دکتر و از این کارا سایزشو افزایش بدم؟؟؟؟جواب لطفن.

    • admin گفت:

      با سلام سایز از میانگین مردان ایرانی بیشتر میباشد
      و طبیعی میباشد پس سعی کنید از زندگی لذت ببرید و درگیر مسائل نشوید

  126. xxx گفت:

    باسلام
    ایابالاغرشدن طول الت افزایش پیدامیکند؟؟

  127. زیبا گفت:

    خیلی عالیه عالی عالی!!!!!!!

  128. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید من 19سالمه و اندازه التم در حالت نعوظ 11تا13سانته می خاستم ببینم ایا مشکلی برای بارور کردن همسر در این اندازه وجود داره یا نه و آیا باز هم آلت من رشد میکنه یا نه با تشکر از سایت خوبتون

  129. مهدی گفت:

    با سلام من 30 سال سن و در حالت نعوظ 8 سانت میشه و خیلی باریک لطفا کمک کنید

  130. amir گفت:

    با سلام سایزه الت تناسلی من در حالت نعوظ 10 سانتیمتر میباشذ ایا به نظر شما طبیعی میباشد متشکرم

  131. نرگس گفت:

    خواستگارم یه هفته به عقد بهم گفت آلتش تو نعوظ 12 سانته!!الان قراره بیان برا عقد نمیدونم قبولش کنم یا نه اخه من بدجور گرم مزاجم میترسم کوچیک باشه تو روابط موفق نباشه

    • admin گفت:

      با سلام
      نرم جهانی 9.3 میباشد
      در ضمن میانگین مردان ایرانی 12 الی 14 سانت میباشد
      مهم علاقه و عشق میباشد و از ان جایی که طول واژن نهایت به 11 سانت میرسد بیش از این باعث ایجاد درد میشود

  132. همدرد گفت:

    باسلام من تازگیا به یکی از بهترین دکترهای ارولوژی رفتم و گفتم سایز آلتم 12 سانت آیا خوبه؟ گفت نه خیر و دستگاه افزایش آلت را به من پیشنهاد کرد و گفت که حتما استفاده کن….حالا من موندم کی راست میگه خدایا!!!!

    • admin گفت:

      با سلام
      دوست گرامی التی با سایز 9.3 نرم میباشد و شما باید مهارت رابطه جنسی صحیح را یاد بگیرید ، الت 12 ثانت هیچ مشکلی ندارد و طبیعی است

  133. تنها گفت:

    سلام. من پسری هستم 17 ساله قطر آلتم در حالت راست به 16 سانت میرسه میخوام بدونم طبیعی هستش یا نه؟

    آیا بازم رشد میکنه یا رشد نمیکنه؟
    لطفا راهنمایی کنید

  134. بهزاد گفت:

    همین ?فقط میتونید اینارو بگید که . چندتا روش که تو همه ی سایت ها است .پس علم پزشکی چی بلده .چنتا آمارو عدد از خودتون نوشنین که هیچ پاییه درستی نداره .چون مجبورید اینارو بنویسید وگرنه مرد مومن آلت 10سانتی چیه میگید استاندارد .آلت زیر 15 سانت مشگل داره .برین دادگاه های طلاق رو نگاه کنید که اکثر با مشورت پزشکان نالایق رفتن ازدواج کردن الان دارن طلاق میگیرن . علم پزشکی دیگه فلج شده چون اصلا از رشد آلت تناسلی سر در نمیاره. متاسفانه.پس مردمو گول نزننین لطفا.این آماره شما از سال 1970 تا الان ده بار عوض شده و دایمنا در حال تغییره و اندازهاش داره کم میشه.اگه روش واسه بزرگ کردن آلت تناسلی بدون عمل جاحی بلدین بسم الله اگه نه جمع کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      دوست عزیز وقتی طول واژن یک زن نهایت به 11 سانت میرسد شک نکنید این مهارت در ارضای زن اهمین دارد نه التی بزرگ

  135. habib گفت:

    سلام ببخشید آیا زنان با چی سایز از اندازه آلت راضی هستند

    • admin گفت:

      با سلام
      زنان از مهارت همسرشون برای رساندن به ارگاسم و نهایت ارضا کردنشون راضی هستند نه الت بزرگ

  136. دوست گفت:

    سلام من ۱۶سالمه التم درحالت سفت ۴الی۵سانته ایا درسته یاکوچکه
    ممنون

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر دوره بلوغ کامل شده
      برای مشاوره به متخصصص ارولوژیست برای مشاوره مراجعه کنید

  137. جواد گفت:

    با سلام
    من 23سال سن دارم و اندازه ی آلت من در حالت راست 8سانت میشه این مشکل من جدیه و یا قابل حل شدنه؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

  138. سینا گفت:

    سلام
    اندازه آلت من در حالت نعوظ حدودا به 9 سانت میرسه و کاملا منو نگران کرده لطفا راهنمایی کنید که با این شرایط میتونم ازدواج منم و از رابطه با همسرم لذت ببرم؟؟؟
    با تشکر

  139. سینا گفت:

    با سلام بنده پسری 13-14 ساله ای هستم که چاق هم نیستم ولی الت تناسلی ام در حالت عادی 4 سانت و در حالت نعوظ 8-8/2 سانت هست ایا من مشکلی دارم؟؟؟؟

  140. امیر گفت:

    سلام من پسری ۱۵ ساله هستم میخواستم بفهمم که طول الت چقدر باشد برای سکسی

  141. کسری گفت:

    سلام من پسری 16ساله هستم باقد 180 و با وزن 120کیلو التم در حالت خابیده 3سانت است و درحالت راست شده 10سانته ایا مشکلی دارم؟

  142. محمد رضا گفت:

    خخخخخخ.
    بیچاره دکتر خسته شد انقد گف طبیعیه.

    ممنون از راهنمای هاتون. بسیار سایت خوبیه.

  143. امین گفت:

    سلام من ۱۷ سال دارم آلتم در حالت ۲سانتی متر میباشد ولی وقتی راست میشه ۶ سانتی متر میشود باید چکار کنم که بزرگ تر بشه ؟

  144. علیرضا گفت:

    ولقعا عالی بود واقعا خیلی از فکرای منفی رو ک توی سرم بود بیرون کردم تشکر فراوان

  145. mohamad گفت:

    من17سالم وچاق عست اندازه التم هم خیلی کوچیکه از تون خواهش میکتم بهم جواب بدین

  146. علیرضا گفت:

    با سلام و خسته نباشید – من پسری 19 ساله هستم با قد 184 و وزن 82 کیلو – طول الت من 13 سانته -من مشکل خودارزایی دارم و همینطور زود انزالی هم دارم – اولا میخواستم بدونم خودارزایی جلو رشد الت رو میگیره؟ ودما میخواستم بدونم الت من دیگه رشد میکنه؟ با تشکر

  147. علیرضا گفت:

    با سلام وخسته نباشید پسری هستم 19 ساله قدم 185 و وزنم 82 هستش طول التم 13 سانته من مشکل زود انزالی دارم و به خاطر خود ارزایی اول میخواستم بدونم خود ارزایی جلوی رشد الت رو میگیره؟ دوما الت من دیگه رشد میکنه؟

    • admin گفت:

      با سلام
      خودارضایی جلوی رشد الت نمیگیرد ، و سایز شما کاملا طبیعی
      چون حد اقل نرم جهانی 9.3 میباشد
      در مورد زود انزالی به پزشک ارولوژیست مراجعه نمایید

  148. kamal گفت:

    سلام خسته نباشید گفتید که تغزیه تو رشد آلت تاثیر میزاره میخاستم بدونم چجور تغزیه ای؟

  149. محمد گفت:

    سلام من 22سالمه اندازه آلتم در حالی ایستاد 11سانتی است مشکل داره یا خیر تشکر

  150. محمدرضا گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم راهی برای از بین بردن چربی های باللای الت تناسلی هستد که به اصطلاه میگن الت پنهان
    ممنون

  151. حمید گفت:

    سلام من 16,سالمه آلتم ۴تا۵سانتو در حالت راست شدن ۹یا۸سانت چیکار کنم ولی ۳۰کیلو اضافه وزن دارم لاغر شم بزرگ میشه مرسی

  152. مرتضی گفت:

    سلام علیکم.
    میبخشید
    بنده التم رو در حالت شل بودن باخطکش اندازع گرفتم ینی کشیدم و نزدیک ب ۹سانت شد ن درحالت نعوظ در حالت شل بودن ک خیلی فرق با حالت نعوظ نداره ایا مشکلی برای نازایی هست میبخشید با این الت میتوانم صاحب فرزند بشوم..ممنون میشم ج بدید

    • admin گفت:

      با سلام
      فرزند دار شدن به کیفیت اسپرم بستگی دارد پس نگران نباشید مشکلی نیست

  153. سجاد گفت:

    سلام.من 20سالمه و حدود 6ماهه ازدواج کردم.قبل از ازدواجم التم13 سانت بوده و الان احساس میکنم 2 الی 3 سانت کوچکتر شده لطفا راهنماایی کنید
    باتشکر

    • admin گفت:

      با سلام
      این عملا امکان پذیر نمیباشد !
      در هر صورت نرمال جهانی 9.3 میباشد
      احتمالا لاغر شده اید که همچین فکری میکنید

  154. erfan گفت:

    با سلام الت تناسلی من در اندازه معمولی{کوچک}6 سانتی متر هست و در اندازه نعوذ 10/11 سانتی متر میباشد سن من 15 سال هست ایا این اندازه طبیعی است و ایا استمنا باعت کوچکی میشود ؟ ممنون

  155. mohamad گفت:

    سلام من 17 سالمه التم در حالت خواب 6 بعد اگر به طور کامل راست شه 14 سانته بعد می خواستم بدونم مشکلی نیست خیلی چاقم هستم لاغر شم بزرگ تر میشه

  156. احسان گفت:

    باسلام و عرض ادب واحترام خدمت شما.واقعا از مطالب خوب وآموزنده ایی که گذاشتیدممنونم.من تاحالا ازینکه فکرمیکردم آلتم کوچک هست نمیشه گفت افسرده ولی خوشحال نبودم.با اینکه شریک جنسی ام م.اماشریک جنسی ام همیشه احساس رضایت میکرد.جالبه که بدونید،همیشه و در همه رابطههامونم هردو طرف به ارگاسم میرسیم.دلیلشم عشق بازی ایی هستش که انجام میدیم.رابطه ما درهر مرتبه حداقل دوساعت طول میکشه که یکساعت و نیمش فقط عشق بازیه.من 33سالمه و آلتم درحالت نعوظ 12سانته.باخوندن مطالبتون واقعا الآن با آرامش بیشترواحساس خیلی بهتری رابطه برقرار میکنم.وحالا میفهمم که چرا شریک جنسیه من میگفت من ازسایز آلتت واقعاً راضی ام.همیشه فکرمیکردم چون عاشقمه میخوادناراحتم نکنه.
    بازم خیلی خیلی ممنونم ازت که حالمو بقدری خوب کردی که باورت نمیشه.
    موفق باشید.

  157. امین گفت:

    سلام پسری 15 ساله هستم طول الت من 12 سانت است در حالی که برای دوستانم به واسطه ی پرسشی که از انها در این مورد داشتم بزرگتر بود میخواستم بدانم که اندازه ی التم مناسب است یا خیر

  158. امین گفت:

    سلام من 15 سالمه من مقداری از اندازه ی التم ناراضی هستم چون با دوستام که مقایسه میکنم کوچکتر به نظر می اید اندازه ی الت من12.5 سانته با تشکر

  159. حسین گفت:

    سلام من 17 سال سن دارم طول الت من 13 است و احساس میکنم کوچیکه لطفا بگید تا چند سالگی رشد میکنه و چه عواملی باعث کوچیک ماندن میشه؟؟ با تشکر از شما

    • admin گفت:

      با سلام
      تغذیه مهم ترین عامل میباشد ! و همچنین ژنتیک
      9.3 نرمال جهانی است که میتونید مقایسه کنید

  160. x گفت:

    سلام من 19 سالمه و اندازه آلتم در حالت شل 5 و درحالت نعوظ 9 تا 10 است از لحاظ اندازه میخاستم بپرسم که آیا کوچیکه و باعث نازایی نمیشه و آیا امکانش هست که با قرص یا کرم اندازش بیشتر شه؟

  161. حمید جون گفت:

    سلام
    من با نظر بعضی ها موافقم و 50 تا 60 درصد لذت جنسی خانوم ها به آلت بزرگ هستش
    مث خانوم من ک هر کاری میکنم نمیتونم قشنگ ارضاش کنم
    نگید بلد نیستم و باید برم یاد بگیرم
    چون من تو کارم متخصصم و کار بلد، ولی چون طول آلتم به 11 تا 12 سانت میرسه اون لذت نمیبره

    • admin گفت:

      با سلام
      طول واژن نهایت 8 ثانت میباشد که در حالت لذت جنسی به 10 الی 11 ثانت میرسد
      اگر التی بزرگ تر از این باشد باعث درد وحشت اوری برای زن میشود زیرا به دهانه رحم برخورد میکند
      دوست عزیز بهتر است روش صحیح امیزش جنسی رو فرا بگیرید به جای این حرف ها
      زن موجود لطیفی است و به هیچ وجه با دخول یک الت ارضا نمیشود بلکه باید روح وی را تسخیرکنید تا ارضا شود
      شما باید قبل از دخول انقدر با وی ملاعبه و عشق بازی کنید که وقتی دخول میکنید نهایت با ورود 4 ثانت از الت و پس از 5 دقیقه ارضا شود
      این یعنی هنر واقعی یک مرد جنتلمن برای همسر ،
      نمیخواستم ناراحتتان کنم ولی میخواستم گوش زد کنم پاک کردن صورت مسئله راه درستی برای حل ان نیست

  162. محمدرضا گفت:

    من 16 ساله هست والتين درحالت خواب خرما ودرحال نعوذ 4 بالاست راهنمایی کنین

  163. رها محبی گفت:

    توضیحاتتون واقعا زیاده در صورتی ک میتونین تو جمله های کمتر خلاصه وار بهتر مفهموم برسونین
    هرسری ک چیزی سرچ میکنم و ب سایت شما برمیخورم سریع میبندم صفحه رو چون واقعا توضیحاتون طولانیه!
    !خلاصه و مفید لطفا

    • admin گفت:

      دوست عزیز
      خلاصه به این صورت که سایز نزدیک 9.3 طبیعی چون نرمال جهانی !!!
      روش خاصی برای بزرگ کردن وجود ندارد غیر جراحی که بسیار خطرناک
      و در نهایت رابطه جنسی 90 درصد عشق بازی و ملاعبه است نه اندازه بزرگ الت

  164. shoot گفت:

    سلام
    من 17 سلمه و هنگام نعوظ آلتم 12 سانتر میشود میخواستم بدونم آیا ممکنه آلتم همچنان بزرگ تر شه؟؟؟

  165. حمید گفت:

    با سلام و تشکر از شما
    بنده 34سال دارم و آلت من توسط گوشت اضافه ای به پهنا و طول یک سانتیمتر از سر آلت به بدنه آن اتصال دارد و مانع از بزرگتر شدن آن در حالت نعوذ میشود. و بسیار از کوچکی تا الان باعث نگرانی من بوده است. لطفا بفرمایید مشکل چیست و به چه متخصصی مراجعه کنم؟

    • admin گفت:

      با سلام
      به متخصص ارولوژی
      جای نگرانی نیست با یک جراحی خیلی خیلی ساده مشکل حل میشود

  166. حمیدرضا گفت:

    من 25 سالمه آلت تناسلی من 10 تا 11 سانت هست ولی در هنگام نعوظ آلتم سر بالا است و نزدیک به شکمم، هنگام پایین آوردن هم دجار فشار و کمی درد میشوم چه باید انجام دهم؟ آیا این مشکل میتواند باعث کوچکی آلت شود؟با تشکر

    • admin گفت:

      با سلام مشکل خاصی وجود ندارد
      ولی اگر اذیت میشوید به پزشک متخصص مراجعه فرمایید

  167. محمد گفت:

    برای مشکل کوچکی آلت باید به چه دکتری مراجعه کنم؟

  168. میکاییل گفت:

    سلام
    آهای آقا پسرایی که فکر میکنید اگه طول آلتتون بیشتر باشه بیشتر خوشبحالتون میشه من 33 سالمه طول آلتم در حالت نعوظ 22 سانته اما نه تنها خوب نیست بلکه باعث شد همسرم به خاطر همین موضوع ازم جدا شه کاش مال منم 10 12 سانت بیشتر نبود تا بتونم از زندگیم لذت ببرم

  169. سعید گفت:

    من اندازه آلتم درحالت شل تقریبا 4س ودر حالت سفت حدود 11 س میشه میخوام بدونم طبیعیه ؟!!؟
    آیا ب دکتر مراجعه کنم!؟!؟

  170. علیرضا گفت:

    با سلام . من پسری 20 ساله هستم و اندازه آلت من در حالت عادی 2-3 سانتی متر و در حالت نعوظ 5-6 میخواستم بدونم عادیه؟

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      نرمال جهانی جد اقل 9.3 است بهتر است به پزشک متخصص مراجعه فرمایید برای مشاوره تخصصی

  171. مرتضی گفت:

    الت مگن در حالت شل دو سانته در حالت سفت 12 سانته میخام بزرگتر بشه راهنماییم کنین خواهشن

  172. امیر گفت:

    سلام من 16 سال دارم میخواستم بدونم کسی که التش 3 سانتی متر است و قبلا خود ارضایی میکرده است و اسپرم ان بیرون نمیامده است ایا بعد از عمل دچار مشکل خواهد شد؟

  173. شاداب گفت:

    سلام من ۱۸/۱۷ ساله هستم بسیار رنج میبرم الت تناسلی من ۲ سانتی متر است و بالای پوست الت من رنگ سفید و سیاه تیره ظاهر شده لطفن کمک نماید بسیار به کمک شما ضرورت دارم ممنون

  174. سلمان گفت:

    سلام من 32 سالمه اندازه التم در حالت نعوذ 10 سانتیمتر میباشد و همسرم از این بابت احساس رضایت نمیکنم ومن خیلی خجالت میکشم تو رو خدا چه جوری میشه بزرگترش کرد میترسم نتونم با همسرم زندگی کنم

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      نرمال جهانی 9.3 است و یک مرد با حد اقل داشتن 9.3 میتواند بهترین رابطه جنسی را با همسر خود داشته باشد مهم مهارت رابطه جنسی و… است

  175. amir گفت:

    سلام من 16.5 سالمه وچاق هستم اندازه التم در حالت خوابیده 6cm ودرحالت نعوظ 11cm است میخواستم بدونم عادیه؟

  176. احمد گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشيد من پسری15ساله هستم آلت من در حالت شل 4سانتی متر ولی درحالت نغوظ9.5است سانت است میخواستم بدونم اندازش خوبه یاکوچک است

  177. رضا گفت:

    با سلام .الت تناسلی بنده در حالت نعوذتقریبا 10 تا 11 سانت میباشد ولیکن حس میکنم به علت کافی نبودن طول الت از پوزیشنه ای متنوع در سکس بهره مند نیستم اگر چه در رابطه جنسی مشکل خاصی نداشتم و احب فرزند میباشم ولی گاها حس میکنم که دارای الت کوچکی هستم و اگر امکان رشد داشته باشد اقدام لازم را انجام دهم در ضمن بنده 39 ساله میباشنم

  178. هیژا گفت:

    سلام باعرض پوزش بنده پسری سیزده ساله و چاق هستم و الت تناسلی ام در روال عادی یک تا دو سانت و در روال غیر عادی چهار تا پنج سانت است .
    لطفا جواب دهید

    • admin گفت:

      با سلام
      سن شما هنوز کم است و وقت برای رشد دارید
      ولی اگر نگرانید به پزشک مراجعه کنید

  179. محمد گفت:

    ممنون ازراهنایی شما منطول التم 12سانت است وهمسرم مرتب به من میگه الت من کوچکه لطفا راهنمایی کنید

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      نرمال جهانی برای افراد بالغ حد اقل 9.3 است ، مهم ترین مسئله برای جذب رضایت همسر در رابطه جنسی اطلاعات کافی مرد است !!
      توجه کنید شما با داشتن مهارت هایی مثل ماساژ جنسی ، و تنظیم انزال خودتون خیلی راحت میتونید شریک خود را به ارگاسم برسانید و
      هیچ کدام یک از این حرف ها پیش نخواهد امد …

  180. حمید گفت:

    ممنونم از اطلاعات رسانیتان خیلی جالب بود بازم ممنونم

  181. علی گفت:

    15ساله جاق هستم

  182. mahan گفت:

    سلام خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون.بنده پسری هستم ۲۰ساله و به نظر می آید اندام تناسلی بنده هنوز رشد نکرده است.ممنون میشم اگر دوستان بنده را راهنمایی کنند.

  183. saeed69 گفت:

    سلام واقعا دستت درد نکنه من میزونم حالمم خوبه اندازشم سرسام اوره :mean:

  184. admin گفت:

    خواهش می کنم
    بزم به سایت سر بزنید

  185. ناشناس گفت:

    خیلی عالی بود ممنون دمت گرم :shy:

    • admin گفت:

      خواهش می کنم
      خوشحالم مقاله “از کوچکی الت خود رنج میبرید” مفید بوده
      بازم به سایت سر بزن

      • ناسناس گفت:

        سلام من التم ۱۵سانته نرمال ولی خیلی دوست دارم الت بزرگ باشه نسبت به هیکلم قدام ۱۹۴وزنم۹۵ خواهشن یه راه کار خوبی جلوی پام بذارید دستگاه وکیوم خوبه استفاده کنیم

        • سعید گفت:

          با سلام
          هر خواسته ای منطقی نیست و بها دادن به آن ممکن است آثار تخریبی بسیاری داشته باشد
          دوست عزیز سایز شما کاملا طبیعی و به هیچ وجه توصیه به دست زدن به روش های گوناگون به شما نمیکنیم
          در صورتی که باز قانع نمیشوید به یک متخصص ارولوژیست مراجعه کنید

  186. yahoo گفت:

    سلام. دمت گرم داداش که این مطالب علمی رو گذاشتی و کلی شبه رو از سرم بیرون کردی ایول. من میخواستم برم دکتر ولی الان فهمیدم مال من ازاونی که باید باشه بزرگتر هم هستش . :heh: :smirk: :inlove: :evilgrin: :silly: :lashes:

    • admin گفت:

      سلام خدمت شما
      خوشحالم مفید بوده براتون
      بله خیلی از مسائل ناشی از بی اطلاعی است متاسفانه.

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا