کدام افراد باید صبح ها آب بنوشند؟

کدام افراد باید صبح ها آب بنوشند؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

کدام افراد باید صبح ها آب بنوشند؟

آب

 

این افراد حتما صبح ها یک لیوان آب بنوشند
نوشیدن یک لیوان آب در حالی‌که صبح ها ناشتا هستیم می‌تواند خواص بسیار زیادی داشته باشد و چه بهتر که اینکار بصورت عادت در زندگی شود. نوشیدن ۵ تا ۶ لیوان آب ممکن هست در اوایل چندان به نظر برسد، اما کم کم ساده و به تبدیل به یک عادت مفید میشود.

هر روز صبح آب بنوشیدحتما شما هم میدانید که به طور متوسط باید هرروز ۷ تا ۸ لیوان آب بنوشید و احتمالا شنیده اید که صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید. اما احتمالا خاطر آن را ندانید و فکر نمیکنم بدانید نوشیدن آب بعد از بیدار شدن از خواب چقدر مهم هست. انجام دادن اینکار مزایا و فواید درمانی زیادی در شرایط گوناگون دارد، مثل کاهش دردهای دوره ای بدن، آسم و حتی سرطان!

مصرف آب برای چه افرادی ضروری هست؟
شما باید در طول روز آب بنوشید، چون ۷۰ درصد بدن شما از آب تشکیل شده هست. همین طور ۷۵ درصد بافت عضلات و ۸۲ درصد خون نیز از آب تشکیل شده هست. با این وصف آب در عملکرد درست بدن نقش مهمی دارد، قبل از این نوشیدن آب قبل از غذا خوردن یا هر چیزی باعث پاک سازی سیستم داخلی بدن شما میشود.

در واقع اینکار می‌تواند به پاک‌سازی روده بزرگ کمک کند، بطوری که مواد مغذی که وارد بدن میشود به خوبی جذب بدن گردد. وقتی که شما صبح زود آب بنوشید اینکار بدن را به خون سازی ترغیب می‌کنید و این یعنی فرآوری خون تازه. این به اصطلاح خون تازه کمک می‌کند تا بدن خود را بازسازی کند و در نهایت به معنی درمان مریضی ها خواهد بود.

ابن افراد صبح‌ها حتماً آب بنوشند
۱- کسانی که کمردرد دارند
۲- کسانی که زود خشمگین می شوند
۳- کسانی که استرس بیش از اندازه دارند
۴- کسانی که مریضی‌های عفونی دارند

چرا باید هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید؟

۱-آب باعث می‌شود پوستی تندرست داشته باشید. چون آب می‌تواند، سموم را از خون حذف کند و این باعث شود، پوستی براق داشته باشید.

۲-آب روی تعادل سیستم لنفاوی اثر دارد. نوشیدن آب هر روز صبح قبل از هر کاری باعث می‌شود سیستم لنفاوی «اکثر» متعادلی داشته باشید. این فایده از این لحاظ قابل اهمیت هست که غدد لنفاوی در سیستم لنفای مسئول مبارزه با عفونت میباشند. اضافه بر این غدد «لنفاوی» به تعادل مایعات بدن نیز کمک میکند.

۳-آب باعث کاهش وزن میشود! مصرف حدود ۱۶ اونس آب خنک میتواند متابولیسم بدن را تا ۲۵ درصد افزایش دهد. اگر هدفتان کاهش وزن باشد، می‌توانید هر روز صبح با نوشیدن آب به کاهش وزن اضافه کمک بیشتری کنید.

۴– آب حتی ممکن هست، برخی از مریضی ها را نیز درمان کند. آب بعنوان یک تصفیه کننده به خوبی شناخته شده هست، بنابراین وقتی که بدن نیز تمیز و تصفیه شده باشد، برخی از مریضی ها بسهولت حذف و مبارزه با مریضی برای بدن آسان تر می‌شود. هم‌چنین نوشیدن آب میتواند

به روند درمان مریضی های مثل: استفراغ درمان، اختلالات قاعدگی، سرطان، مریضی های حلق، مریضی های چشم، مریضی های ادراری، مریضی های کلیه، سل، ورم مفاصل، اسهال و سردرد کمک کند.

در اتمام
پس فراموش نکنید، وقتی که از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن ۵ لیوان آب می‌تواند باعث نتایج فوق العاده برای شما شود. فقط باید این را به یک عادت تبدیل کنید تا کم کم از فواید آن بهره مند شوید.

نوشیدن ۵ تا ۶ لیوان آب ممکن هست در اوایل چندان به نظر برسد، اما کم کم ساده و به تبدیل به یک عادت مفید میشود. به یاد داشته باشید باید آب را قبل از خوردن یا نوشیدن هر چیز دیگری مصرف کنید. پیشنهاد می‌شود یک ساعت قبل از خوردن صبحانه آب بنوشید.

این موارد فقط بخشی از فواید آب برای جسم ما بود، اگر آب نباشد، نه زندگی هست و نه سلامتی، پس کوشش کنیم نسبت به مصرف آب در شرایط فعلی چالش کمبود آب، با خبر باشیم و صرفه جویی کنیم.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-11-16
https://www.rahafun.com/?p=69990
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا