چگونه ماندگاری رنگ مو را افزایش دهیم 

چگونه ماندگاری رنگ مو را افزایش دهیم 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

چگونه ماندگاری رنگ مو را افزایش دهیم 

رنگ مو

 

افزایش ماندگاری رنگ مو
اگر قبل از رنگ کردن ، روشهای زیر را انجام دهید ، رنگ موهایتان بیشتر می ماند.

برای ماندگاری بیشتر رنگ مو چه راهکارهایی توصیه می شود؟

تقویت کردن
۳ یا ۴ روز قبل از رنگ کردن موهایتان در آرایشگاه و یا در خانه ، موهایتان را بخوبی تقویت کنید

. موهایتان را با تقویت کننده های پروتئینی و نرم کننده های تقویتی سیراب کنید و مطمئن باشید که موهای سالم رنگ را بهتر نگه می دارند.

تمیز کردن
آفتاب:دو روز قبل از رنگ کردن موهایتان را بشوئید . در هنگام شستشو از یک شامپو قوی استفاده کنید تا هرگونه ژل ، موس و اسپری مو و یا محصولات حالت دهنده دیگر کاملا” از روی موهایتان پاک شود. هر نوع ماده خارجی که روی موهایتان وجود داشته باشد مانع از جذب شدن رنگ مو می شود و درعملکرد رنگ مو خلل ایجاد می کند. بنا براین تا زمان رنگ کردن از این نوع محصولات حالت دهنده استفاده نکنید و به یاد داشته باشید این کار برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب لازم است و باعث می شود رنگ مویتان به سرعت خراب نشود و از بین نرود.

زمان بندی
زمانی کار رنگ کردن را آغاز کنید که موهایتان کمی کثیف است تقریبا” دو روز بعد از شستشو ، مناسبترین زمان برای رنگ کردن است. در این مدت پوست سرتان چربی طبیعی خود را دوباره بدست می آورد ، این چربی طبیعی از پوست سر شما و موهایتان در مقابل رنگ مو محافظت می کند.

 

رنگ مو

 

برای ماندگاری بیشتر رنگ مو چه راهکارهایی توصیه می شود؟

سوزش و خارشی که گاهی اوقات در هنگام رنگ کردن مو در پوست سرتان ایجاد می شود بخاطر این است که واکنشهای شیمیایی که در هنگام رنگ کردن رخ می دهد ، پوست سر شما را تحریک می کند.کمی چربی طبیعی از این سوزش و خارش جلوگیری می کند و شما می توانید به اندازه کافی رنگ مو را روی سرتان تحمل کنید تا کارش را بطور کامل انجام دهد.

صبر
اجازه بدهید رنگ مو به اندازه کافی روی سرتان بماند. اگر درخانه موهایتان را رنگ می کنید ساعت را کوک کنید تا دقیقا” بعد از مدت زمان تعیین شده در کاتالوگ رنگ مو ، موهایتان را بشوئید .موهای سفید و خاکستری کمتر از موهای رنگی ، رنگ مو را جذب می کنند پس اگر موهای خاکستری هم دارید ، اجازه بدهید رنگ مو مدت بیشتری روی سرتان بماند تا این موها کاملا” پوشیده شود اما حتما” به توصیه های نوشته شده در کاتالوگ رنگ مو نیز توجه کنید و مواظب باشید که رنگ مو بیشتر از حداکثر زمان تعیین شده در کاتالوگ روی سرتان نماند.

داشتن رنگ موی جذاب و زیبا می تواند چهره شما را روشن تر و ماندگارتر کند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-07
https://www.rahafun.com/?p=68837
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا