پروتز لب با روش های خانگی

پروتز لب با روش های خانگی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پروتز لب با روش های خانگی

پروتز لب با روش های خانگی

برجسته کردن لب ها یکی از بهترین راه ها برای داشتن لب ها و در نهایت صورتی زیبا است. با روش های خانگی زیر از لب های تان مراقبت کرده و آن ها را حجیم و زیبا کنید.

لب هایی زیبا و جذاب با چند روش خانگی 

– هر سه روز یک بار از پوست لب تان لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لب تان از بین رفته و لب تان نرم و صاف شود. می‌توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکر و وازلین تشکیل شده است برای لایه برداری استفاده کنید.

 

– برای اینکه لب‌هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را در آب داغ فرو ببرید. چای را خارج کرده و اجازه دهید حرارتش کم شود. سپس حدود ۳ دقیقه چای را بر روی لب‌های خود بگذارید. این کار در نرم کردن لب‌هایتان معجزه خواهد کرد.

 

– برای اینکه لب‌هایتان برجسته، بزرگ و یا حجیم تر بنظر بیایند بالاتر از کمان لب تان مقدار کمی سایه سفید بزنید. سپس کمی بالاتر از خط طبیعی لب تان خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، اگر چنین شود، لبتان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن است بنظر بیاید که آرایش نکرده اید. در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لبتان بزرگ و زیباتر بنظر خواهد آمد.

 

_ برای لایه برداری از لب تان، مقداری شکر قهوه ای و کمی آب را باهم مخلوط کنید. مخلوط را در حرکت‌های دایره وار بر روی لب تان بمالید. سپس لب‌هایتان را بشویید. آن را لیس نزنید، چرا که لبتان را خشک خواهد کرد! همچنین می‌توانید از مسواکتان هم استفاده کنید. با آب گرم کمی آنرا نرم کرده و در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بکشید

 

_ آب را فراموش نکنید! همیشه یادتان باشد نوشیدن آب می‌تواند به حجیم شدن لب‌هایتان و هیدراته باقی ماندنش کمک فراوانی کند.

  • بدون دیدگاه
  • 2016-10-12
https://www.rahafun.com/?p=55763
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا