پاسخ به سئوالات جنسی

پاسخ به سئوالات جنسی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پاسخ به سئوالات جنسی

پاسخ به سئوالات جنسی

سوال : 

همسرم وسواس دارد و این مسئله با رابطه جنسی مان تداخل دارد.

پاسخ :

اگر این حالت وسواس بیمار گونه نسبت به تمیزی است یعنی مثلا خانم شما همیشه در حال سابیدن است و از ریختن مایع منی روی ملحفه و تخت یا درون واژنش ناراحت می شود، استفاده از کاندوم کمک کننده است چون هم انزال شما را با تعویق میاندازد و هم از ریختن مایع منی به اطراف جلوگیری میکند.

یا مثلا ملحفه ای را استفاده کنید که فقط برای این کار گذاشته شده. اما اگر این حالت واقعا خارج از کنترل است و با تمیزی و نظافتی که اکثر خانمها برایشان مهم است متفاوت اشت با کمک روانپزشک و مصرف داروهای مناسب میتوانند به حالت وسواسشان فائق بیایند…

  – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

سوال : وحیده

من ۳۳ ساله هستم و پسری که می خواهم با او ازدواج کنم ۲۶ ساله است ولی چند نفر به من گفته اند که خانومها حدودا در سن ۴۴ سالگی، میل جنسی شان را از دست می دهند. به نظر من این خیلی عجیب است، شما می توانید به من کمک کنید؟

پاسخ : 

اینکه تصمیم گرفته اید با فردی که ۷ سال از شما کوچک تر است ازدواج کنید مسئله ای است که کاملا به تفاهم هر دو طرف بستگی دارد. اما در مورد رابطه جنسی، مسئله ای که شنیده اید اصلا واقعیت ندارد. اگر قصد دارید صاحب فرزند بشوید این امری جداگانه است چون در ۴۴ سالگی حتی اگر باردار هم بشوید جزو بارداری های پرخطر محسوب خواهد شد اما از نظر جنسی اگر ورزش کنید و از سلامت خوبی برخوردار باشید مشکلی نخواهید داشت.

–  – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

سوال : ندا

دختری ۲۴ ساله هستم. مشکل من از آنجا ناشی می شود که در هنگام سکس نمی توانم حالت دخول را تحمل کنم و درد شدیدی دارم احساس می کنم یک چیز برنده دارد وارد بدنم می شود. متاسفانه این موضوع باعث شده که به خودارضایی رو بیاورم به گونه ای که حتی شریک جنسی من بعد از ارضا شدن خود، باید من را ارضا کند. از کرم لیدوکائین هم استفاده کردم ولی چندان فایده ای نداشته است. لطفا راهنمایی فرمایید.

پاسخ :

در وهله اول باید مطمئن شوید که پیش نوازی به حد کافی است و واژنت آمادگی لازم را برای دخول دارد. اما اگر مطمئن هستی که پیش نوازی به اندازه کافی دارید و از مواد لغزنده کننده اضافی هم استفاده کردی و هنوز درد داری (یعنی دلیل دردت خشکی واژن نیست)،

به پزشک زنان و زایمان مراجعه کن چون ممکن است به دیسپارونی یا اختلال آمیزش دردناک دچار باشی.

 دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد می شود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود.نسبت به اینکه فرد در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا احساس درد می کند، این حالت درجات متفاوتی دارد و دلایل و درمانهای متفاوتی دارد. کرم لیدوکائین برای بار اول شاید مناسب باشد اما برای بارهای بعدی خیلی توصیه نمی شود چون حتی می تواند با بی حسی موضعی که می دهد از لذت خودت و شریک جنسی ات کم کند. اینکه اینقدر تفاهم دارید که شریک جنسی ات بعد از دخول تلاش می کند که شما را هم به اوج لذت جنسی برساند خیلی نکته مثبتی در رابطه تان است.

  • ۲ دیدگاه
  • 2013-03-16
https://www.rahafun.com/?p=7027
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. saba گفت:

    سلام
    من یه مشکلی دارم که حدود 15 ساله اذیتم میکنه
    من دربچگی که با داداشم بازی میکردیم نزدیکی داشتم داداشم خوابیده بود ومن روش بودم ازمن 4 سال کوچکتربود.یادم نمیاد تاچدبود فقط ازاون موقع تاحالا هرروزغصه میخورم ونگران پرده بکارتمم بااینکه خواستگارزیاددارم ولی همشون رد میکنم لطفا کمکم کنین.من برخلاف بچگیم خیلی دخترسربه زیرو باخداییم تاحالام جرات نکردم پیش دکتربرم چون احساس میکنم راجب من بد فکرکنن.

    • admin گفت:

      با سلام

      نگران بی مورد نداشته باشید / پرده بکارت در صورت دخول از بین خواهد رفت ، برای دکتر رفتن هم میتوانید بهانه از اسب افتادن رو داشته باشید که چک شوید .

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا