نه کاری که در سکس نباید انجام دهید

نه کاری که در سکس نباید انجام دهید
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

نه کاری که در سکس نباید انجام دهید

 

 مسلما زمانی که می خواهید با فردی رابطه جنسی داشته باشید آخرین چیزی که می خواهید این است که وی از حس سکس خارج شود! برای اینکار ۹ اشتباه وجود دارد که به هیچ قیمتی نباید آنها را انجام بدهید, تا یک سکس خوب داشته باشید …

۹ کاری که در رابطه سکسی نباید انجام دهید:

۱-وی را نمی بوسید!

باور کنید یا نکنید حقیقت این است که درصد بالای ۹۰ در مردان در هنگام سکس زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور کامل فراموش می کنند. بعضی ها دلایلی نیز دارند مبنی بر اینکه ذهن آنها در آن لحظه به حرکتی و کاری که انجام می دهند مشغول است ، یا پوزیشنی را که انجام می دهند امکان برقراری بوسه در آن نیست. بعضیها در طول رابطه دهانشان خشک می شود و طعم ترشی می گیرد برای همین از بوسیدن و بوسیده شدن جلوگیری میکنند و مسائل دیگر. این اولین اشتباهی است که باعث می شود وی سیر صعودی را برای ارگاسم به تاخیر بیاندازد در س ک س .زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مکیده شوند. آنها بوسه می خواهند. 

 

۲-وی هنوز آماده نیست و شما شروع می کنید!

بسیار ساده. شما شدیدا تحریک شده اید و معاشقه می کنید . وی نیز با شما همراهی می کند اما وی هنوز کاملا تحریک نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.در این مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهیزد.زنان دوست دارند که در هنگام سکس سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید.کلیتوریس را لمس کنید و یا آنال را برای آنها ماساژ دهید. اما همین کارها اگر به اشتباه در زمانی شروع شود که زن هنوز کاملا تحریک نشده و شما رابطه را آغاز کردید ، می تواند کاملا دردناک باشد. زنان در این زمان بسرعت دچار درد و تیک های عصبی می شوند. این نیز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان می گردد. در نتیجه به هیچ قیمتی اگر حس نکردید که در زمان معاشقه وی به مرحله ای رسیده که بشما هجوم می آورد ، رابطه را آغاز نکنید.

 

۳-تنها سینه ها و جهاز جنسی زن نیست که حساس است!

این کار افراد بسیار ناشی در رابطه است! مردانی که زمان ندارند و یا حوصله ندارند و یا شدیدا تحریک شده اند و تحمل ندارند و یا وارد نیستند ، تماما اینکار را انجام می دهند! آنها برای آماده سازی زنان می دانند که لبها و سینه ها و جهاز جنسی آنها حساس است و وقت خود را تنها بروی آن صرف می کنند و دیگر به سایر نقاط کاری ندارند! یک مرد نا آزموده فراموش می کند و یا نمی داند که تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس برای جذب لذت در س ک س است.مردان فراموش می کنند که باید شانه های زن را ببوسند.پاهای وی را ماساژ دهند و ببوسندتا وی از س ک س لذت ببرد . از ماساژ عضلات ساق پا و تاثیرات آن خبری ندارند. از ماساژ عضلات کول که باعث می شود بدن وی کاملا شل گردد اطلاعی ندارند.از بوسیدن کمر و تاثیرات آن هیچ گونه برداشتی ندارند. در نتیجه بسیار ساده است که زنان را بصورت تیکهای عصبی تحریک کنند. نکته دیگر این است که توجه به نقاطی دیگر در بدن زنان باعث می شود که زنان تا حدی از خود بی خود گردند که اینبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعی کنند شما را نیز به همان شیوه به سطحی که در آن قرار گرفته اند برسانند

سکس

۴-وزن خود را بروی وی نیاندازید!

این نیز کار دیگری است که افراد نا وارد انجام میدهند.اشکالی ندارد که در رابطه دیوانه شوید و یا بخواهید که مقداری به وی فشار آورید. فشار اوردن به زنان یکی از نکات کلیدی برقراری رابطه و خواست زنان است اما اصلا معنی فشار آوردن چنین چیز یا چیزهای مشابه این عنوانی که ذکر کردم نیست.مردان نا وارد خود را فراموش می کنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند. چنین چیزی تنها یک کابوس برای زنان است.بسیاری از زنان ترجیح می دهند که در طول رابطه تحت کنترل باشند و مرد باشد که آنها را در بر می گیرد اما تحمل کردن وزن مرد اصلا چیزی نیست که آنها خواستار آن در سکس باشند. مورد دیگر اینکه بخاطر تصور اینکه مرد بروی زن قرار گرفته است بسیاری از پوزیشنها را نمی توانند انجام دهند.چراکه اصلا به زاویه مچ پاها و شکل سائدها در پوزیشنها توجه نمی کنند که باعث شده تمامی وزن بدن بروی زمین منتقل گردد و زن چیزی را حس نکند.

 

۵- شما یا دیر ارگاسم می شوید و یا زود ارگاسم می شوید!

اینهم مورد عذاب آوری برای زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده بسیار شوک آور و عصبی است. اینکه شما نمی توانید ارگاسم خود را کنترل کنید باعث می شود که فقط چنین حسی را وارد کنید! باید ارگاسم خود را کنترل کنید و سعی کنید که در لحظه مناسب به ارگاسم برسید.اگر زود ارگاسم می شوید زمان خود را برای معاشقه بیشتر کنید تا وی نیز به مرز ارگاسم برسد. sex دهانی را انجام دهید تا زمانیکه ببینید وی وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در این زمان شروع به انجام دخول کنید.اگر برعکس دیر انزال هستید ، وی را ارگاسم کنید و دیگر به دخول ادامه ندهید چون برای وی لذت بخش نیست و درد آور است. به وی استراحت بدهید و از وی بخواهید که با شیوه ای دیگر مثل اورال سکس و یا همان سکس دهانی شما را تحریک و به مرحله ارگاسم برساند .

 

۶-به وی نمی گویید که می خواهید ارگاسم شوید.

اینکه می خواهید چه کنید بسیار مهم است.در حال رابطه هستید و دیگر آماده تخلیه هستید . حال این تخلیه کجا قرار است صورت بگیرد ، مثل واژن ، دهان ، بدن و یا هر جای دیگر بماند. در ابتدا باید حتما به وی بگویید که در حال ارگاسم شدن هستید و چه می خواهید بکنید.و اینکه آیا وی با این کار موافق است یا خیر.بحث نکنید و لازم نیست توضیح زیاد بدهید و یا اینکه توضیح بشنوید که چرا نه.اینکار مال الان نیست.تنها به وی اطلاع بدهید و بگویید چه می خواهید بکنید.بعد در صورت عدم موافقت سریعا امکان دیگر را به وی اطلاع بدهید.اما حرف بزنید.در سکوت کارتان را نکنید . وی باید بداند.

 

۷- شماها به یکباره هنرپیشه فیلمهای پورن می شوید! 

این هم عادتی است که یه تعداد از شماها دارید.به محض برقراری رابطه فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و سعی می کنید تمامی کارهایی را که دیده اید و خواسته اید روزی انجام بدهید انجام بدهید! بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پورن در رابطه استقبال می کنند اما بسیاری از آنها هم درگیر مسائل عاطفی بیشتری هستند و از چنین کارهایی اصلا استقبال نمی کنند.شما باید شریک خود را بشناسید.آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ آیا تقاضاهای شما در سکس با هم تناسب دارد؟ آیا وی فردی است که دلش می خواهد تحت فشار قرار بگیرد و یا خیر؟ تمام اینها باید در قبل از هنگام سکس شناسایی شود. قبل از اینکه وی شما را فردی وحشی خطاب کند! زنان زیادی از لحظات دیوانگی و فشار استقبال می کنند . اما این دلیل نیست که شما فردی را که ازشیوه ذهنی وی اطلاعی ندارید ناگهان تحت فشار بگذارید.موهایش را در زمان اورال سکس محکم بگیرید و چنگ بزنید یا به باسنش با کف دست ضربه بزنید ، از وی بخواهید که کارهایی را انجام دهد که عموما مطلوب ذهنش نیست ، وی را بخواهید فینگر یا فیست کنید ، حرفهایی بزنید که چندان دلپذیر نیست و یا هرچیز دیگری. اگر شما به چنین سکسی تمایل دارید بسادگی یا باید از رفتاری که خواستار انجام آن هستید با فرد مورد علاقه خود جلوگیری کنید و یا اینکه از وی جدا شده و به دنبال فردی باشید که با شما جور گردد. اما فکر نکنید که چون زنان زیادی بدنبال ماجراهای متفاوت در سکس هستند همه زنها اینگونه اند!

 

۸-ساکت هستید!

من مطمئن هستم که شما می خواهید زن در طول رابطه بلند بلند آه بکشد و چنگ بزند و سر و صدا کند. بگوید که تندتر یا آرامتر و مدام بگوید که خوبه و حرفهای دیگر…بسیار طبیعی است که زنان نیز در طول رابطه می خواهند واکنش شما را بدانند.آنها باید بدانند که کار خود را خوب انجام می دهند و یا خیر.اینکه بدانند قدرت ارگاسم کردن شما را دارند.شما اگر ساکت باشید فکر می کنند کارشان را درست انجام نمی دهند.اینکه شما هم صدا کنید و یا ساده اعلام کنید که چه حس خوبی دارید چیزیست که شما برای تبدیل از یک آماتور به یک حرفه ای لازم دارید

 

 

۹-نحوه حرکتی پمپ کردن شما بسیار نا بخردانه است!

بله. بسیاری از مردان فکر می کنند باید مثل چکش بروی هاون بکوبند و درق درق پمپ بزنند. سرعت بالا داشته باشند و مدت طولانی! تمام اینها غلط است.زنان بسیاری از این وضع اصلا خوششان نمی آید ودرد باعث می شود که زن ” آه” را به ” آی ” تبدیل کند. اما مردان همچنان گوششان بدهکار نیست! آنها فکر می کنند فقط زن صدا بدهد یعنی دارد لذت میبرد! آنها بخاطر اینکه نحوه عملکرد جنسی خود را عموما فارغ از درد میبینند اصلا متوجه نیستند که درد در این رابطه می تواند وجود داشته باشد. این آن جایی است که که حرفه ای ها می دانند چگونه عمل کنند.آنها آرام آلت را وارد می کنند و پمپ می کنند.سرعت و نفوذ خود را با شرایط پوزیشن و خواسته زن همراه می کنند. زن هرچه به ارگاسم نزدیکتر میشود سرعت و قدرت را بالا میبرند.نه اینکه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند! آنها می دانند که زن اکنون در چه حسی و کجا قرار گرفته و اکنون چه میزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آیا شما هم می توانید زنان را بخوانید ؟

منبع : آموزش روابط جنسی صحیح

 

سکس در آیات و روایات

 

احادیث در مورد رابطه جنسی صحیح :

چون عروس را به خانه آوردید، با محبت و تواضع کفش هایش را در آورده، پاهایش را بشویید آنگاه او را به حجله دعوت کنید. این چنین است که مهر، برکت و رحمت، بر خانه و عروستان سایه می‌‌افکند. (پیامبر اکرم(ص)، من لا یحضره الفقیه، ج۳٫ص۳۵۸)  وقتی عروس به حجله آمد به کعبه رو کنید، گیسوان او را نوازش کرده، زلف تاب دارش را به چنگ گیرید و آرام بگویید «خدایا! این امانت توست که به من سپردی. با گفته‌‌ی تو او را به خود حلال کرده‌‌ام، فرزندم را مبارک، پارسا و از پیروان پیامبرت قرار ده و شیطان را از او دور فرما». (امام صادق(ع)، فروع کافی ج۵ ص۵۰۰)  آن گاه وضو سازید، تن و روان خویش را طراوت بخشید، رو به خدای مهربان کنید و دو رکعت نماز عشق به جای آورید. به عروس خود نیز بگویید همین کار را بکند. (امام صادق(ع)، مکارم الاخلاق ص ۲۳۹)  پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف بروید، هدیه‌‌ای به وی بدهید، با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده‌‌اید. (امام صادق(ع)، وسائل الشیعه ج۲۱۵ ص۱۲)

 

شب هنگام که شوهرتان در بستر آرمیده و منتظر آغوش گرم شماست، خود را به کاری سرگرم نکنید، زمان را طول ندهید، مبادا همسرتان به خواب برود، چرا که اگر زنی این چنین کند، تا بیداری شوهر، همواره مورد نفرین فرشتگان است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص ۱۷)

خانمها! شرم و آرزم؛ صفت پسندیده و نیکوی شماست، اما حیا از شوهر، ناپسند و بیجاست. بهترین شما کسی است که چون با شوهر خلوت کند، لباس حیا از خود بیفکند و چون لباس بپوشد، جامه‌‌ی شرم و حیا را نیز بپوشد و زیبایی‌‌‌ها و دل ربایی‌‌‌‌های خود را به دیگران عرضه ندارد.

(امام صادق(ع)، همان، ص۱۴)

شب هنگام که پرده‌‌‌ها فرو می‌‌افتد، خواب بر پلک‌‌‌ها چیره می‌‌شود، بر هیچ بانویی روا نیست که بخوابد، مگر آن که خویشتن را به آغوش شوهر بسپارد. باید لباس از تن به در آورید، کنار شوهر بیارامید و پوست بدن خویش به بدن شوهر بچسبانید. این چنین؛ خود را به شوهر عرضه داشته‌‌اید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان، ج۱۴، ص۱۲۶)

 

هر جا که شوهرتان شما را به خلوت بخواند، همان جا بهشت شماست، روا نیست شوهر خود را از بهره‌‌وری جنسی و لذت حلال منع کنید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان، ص۱۱۲)
دنیا و خوشی‌‌های آن برای شما آفریده شده است. لذیذترین چیزها در این دنیا؛ آمیزش با همسر است. چنان که لذت بخش‌‌ترین کار در باغ بهشت نیز همین است.

(امام صادق(ع)، کافی، ج۵، ص۳۲۱)

 

چه لذتی بالاتر و چشم نوازتر از دیدن بدن عریان همسر است. قبل از هم خوابگی خود را از شوهرتان دریغ مدارید، بگذارید شوهرتان شما را ببوید و ببوسد.

(امام صادق(ع)، حلیه المتقین، ص۷۱)

 

وقتی به سوی همسرتان می‌‌روید، در آغوش فرشتگانید. چون به آمیزش می‌‌‌‌پردازید، گناهانتان چون برگ درختان فرو می‌‌ریزد و چون غسل می‌‌کنید و خود را می‌‌‌‌شویید، از گناهان بیرون می‌‌‌‌روید.

(پیامبر اکرم(ص)، کافی، ج۵، ص۴۹۶)

 

هنگام آمیزش به طور کامل برهنه و عریان نشوید و زیرپوشی هر چند نازک به تن داشته باشید.

(پیامبر اکرم(ص)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۸۵)

 

مرد را به حال خود بگذارید، با وی در نیاویزید، او را به اجبار به سوی خود نخوانید، مرد نیازمند عشوه‌‌گری و طنازی است، نه زور و اجبار.

(پیامبر اکرم(ص)، حلیه المتقین، ص۶۷)

 

سخن گفتن با پروردگار، لذت بخش و روح افزاست، اما وقتی شوهرتان شما را به خلوت خویش می‌‌خواند، نماز را طول ندهید و خرامان به سویش بشتابید.

(پیامبر اکرم(ص)، کافی ج ۵ ص ۵۰۸)

 

هنگام در آمیختن با همسر خویش، یکدیگر را ببویید، ببوسید، عشق بازی کنید و با سخنان محبت آمیز، عشق را به او پیش کش کنید.

(پیامبر اکرم(ص)، محجه البیضاء، ج۳، ص۱۱۰)

 

هنگام آمیزش، چون پرندگان شتاب نکنید، صبر پیشه‌‌ی خود سازید، زنها نیازمند وقت بیشتری هستند، مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید، همسرتان را کاملاً آماده سازید. آمادگی دو سویه؛ آمیزش را فرح بخش و کامل می‌‌کند.

(امام علی(ع) وسائل الشیعه ج۱۴، ص۸۳، امام صادق(ع) کافی ج۵، ص۴۹۷)

 

آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه‌‌هایش را آرام بفشاری، وقتی چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می‌‌کند. در این حالت، شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌‌شود و از تو همان می‌‌طلبد که تو از وی می‌‌خواهی.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، ج۱، باب الجمع)

 

هیچگاه با شکم سیر با همسر خود هم بستر نشوید، این کار موجب بیماری و چه بسا موجب مرگ خواهد شد.

(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه ج۱۴، ص۱۹۱)

 

چون شب از سفر بر می‌‌گردی، خستگی راه، آرامش از تو می‌‌ستاند، بهتر است آمیزش با همسرت را تا صبح به تأخیر اندازی.

(امام صادق(ع)، همان ص۹۳)

 

گاهی وقتی قصد مسافرت داری، دل شوره عجیب به سراغت می‌‌آید، همسرت نیز مضطرب و نگران است، آیا بهتر نیست در آستانه‌‌‌ی سفر، از هم آغوشی و نزدیکی با او بگذری؟!

(امام صادق(ع)، همان)

سفر با شریک زندگی، آرام ساز و غم زداست. سفر؛ خستگی و اضطراب نیز دارد. در سفر؛ گاهی همه چیز برایت مهیا نیست. گاهی شرایط سفر، شرایطی غیر عادیست، بهتر است در این شرایط غیر عادی از هم خوابگی با یار زندگیت بپرهیزی.

(امام صادق(ع)، همان)

چون به آمیزش پرداختی سخن کوتاه کن، مبادا فرزندی لال نصیب تو گردد.

(امام علی(ع)، همان ص۸۷)

 

وقتی به قصد فرزند، خرامان به سوی همسر خویش می‌‌شتابی، به عورت او نگاه مکن! مبادا فرزندی نابینا تو را پدید آید.

(امام علی(ع)، همان ص۸۷)

 

چون به قصد بارور کردن رحم همسرت، نزد او آرمیدی، با نیتی پاک و زبانی گویا با خدای مهربان چنین بگو «خدایا مرا فرزندی عنایت فرما و او را پاکیزه و سالم قرار ده که در خلقت او زیاد و کم نباشد و او را عاقبت به خیر گردان»

(امام محمد باقر(ع)، همان ج۱۵، ص۱۰۶)

 

در حال جنابت، به قصد بچه دار شدن، با همسرت هم آغوش مشو، بهتر است غسل کنی، اندکی آرام گیری، پاک و طاهر شوی و سپس …! اگر چنین نکردی و فرزندی مجنون و کم عقل نصیبت شد، کس دیگری جز خود را نکوهش مکن.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ج۱، ص۹۹)

 

اندیشه آدمی به هر جا روان است. در اندیشه‌‌ی دیگری بودن، نامیمون است. در این هنگام با شهوت زن دیگر، نباید با زن خود همبستر شوی.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۱۲۰)

 

شیطان خودش خواسته که در فرزندان آدم شریک شود و این مایه‌‌ی بسی نگرانی است. نگران مباشید! هنگام آمیزش با ذکر «بسم الله الرّحمن الرّحیم» خدا را یاد کند و از شر شیطان به خالق نیکی‌‌ها پناه ببرید، اگر چنین نکنید ممکن است فرزندتان محبت اهل بیت(ع) را در دل نداشته باشد.

(امام علی(ع)، همان ص۹۶)

 

وقتی به قصد آمیزش کنار یکدیگر آرمیدید، دو دستمال تمیز و پاک در کنار خود قرار دهید، هر کدامتان از دستمال جداگانه استفاده کنید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۱۸۸)
هنگامی که به اوج لذت جنسی نزدیک شده‌‌اید، حتی الامکان از ریختن نطفه‌‌ی خود به بیرون خودداری نکنید، بگذارید غدد جنسی آزادانه به تخلیه بپردازند، خودداری از تخلیه‌‌‌ی نطفه، موجب سنگ مثانه خواهد شد.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، ج۱، باب الجمع)
اگر به هر دلیل، عمل آمیزش به طول انجامید و عمل إنزال صورت نگیرد، چه بسا موجبات سنگ مثانه فراهم گردد. از طولانی کردن مدت هم بستری بدون انزال پرهیز کنید.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، ج۱، باب الجمع)

 

پس از آمیزش یکباره بلند مشوید و ننشینید، بلکه ابتدا به طرف راست بچرخید و اندکی بعد برای ادرار(ولو اندک) برخیزید، پس از آن برای رسیدن به تعادل وآرامش، غسل کنید، با رعایت این آداب از سنگ مثانه در امان خواهید ماند.

(امام رضا(ع)، همان)

 

مکانی خلوت در زمانی بی سرو صدا، با دلی آرام؛ شرایط مناسبی برای هم بستری است. اگر آمیزش و انعقاد نطفه با دلی آرام و خالی از اضطراب صورت پذیرد، خون به صورت طبیعی در رگها جریان می‌‌یابد، انتقال ژنها طبیعی‌‌تر انجام می‌‌گیرد و در نتیجه فرزند، به پدر و مادرش بیش‌‌تر شبیه خواهد شد.

(امام حسن(ع)، بحار الانوار، ج۶، ص۳۵۹)

 

پرندگان هر کدام صفاتی دارند؛ شایست و ناشایست. در آمیزش نیز آدابی دارند، «کلاغ» علی رغم پر و بال سیاه و صدای ناهنجارش، در آمیزش مخفی کاراست، آمیزش مخفی کارانه را از کلاغ بیاموزید.

(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۱۰۰)

 

وقتی کودکی در اتاق است و شما را می‌‌پاید و حتی بی اختیار نفس و صدای شما را می‌‌شنود، از خیر این لحظات دل نشین و بهشتی درگذرید، مبادا آن کودک در بزرگی به رابطه نامشروع تن در دهد که رستگار نمی‌‌گردد.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۹۵و فروع کافی ج۵، ص۵۰۰)

 

خانمها از آرایش دریغ مکنید، بهترین، ملایم‌‌ترین و دلنوازترین عطر را به کار برید، زیباترین و دلرباترین لباس را به اندام خویش بپوشانید، خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید. در یک کلام؛ چشم و دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید.

(پیامبر اکرم(ص)، وسائل، همان، ص۱۱۲)

 

آقایان! مطابق میل خانمتان لباس بپوشید، در خانه نیز آراسته و دلربا باشید، هوش و حواس همسرتان را ماهرانه به خود جلب کنید، با این کار، غدد جنسی او را نسبت به خود فعال کنید و عفت او را نسبت به دیگران فزونی می‌‌بخشید.

(امام رضا(ع)، مکارم الاخلاق، ص۸۰)

هیچ حلالی لذت بخش‌‌تر از همبستر شدن با همسر نیست، ولی زیاده روی در این امر روا نیست، میانه روی در آمیزش، به سلامت آدمی می‌‌افزاید و عمر را زیاد می‌‌کند.

(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۹۶)

 

مرد باید مقداری از شهوت خود را نگه دارد که همواره توانایی جنسی داشته باشد، زیرا اینکه زن شوهر خود را در امور جنسی توانا بیابد، بهتر از این است که او را ناتوان ببیند. مرد ناتوان، نمی‌‌تواند همسر خود را راضی نگه دارد.

(امام علی(ع) همان، ص۱۸۰)

 

همان گونه که در امور جنسی زیاده روی نارواست، کم گذاردن و سستی کردن نیز ناشایست است، روا نیست مرد بیش از ۴ ماه، آمیزش جنسی با همسر جوان خود را ترک کند، حتی اگر مصیبت دیده باشد.

(امام رضا(ع)، همان، ۱۸۸)

 

مراقب باشید، «رو به قبله» و «پشت به قبله» با همسر خویش هم بستر شدن، زشت و ناپسند است. حرمت کعبه را نگه دارید و خدا و فرشتگان را از خویش ناخرسند نسازید.

(امام صادق(ع)، همان ص۱۴)

 

در این اوقات آمیزش نکنید: ۱- بین اذان صبح و طلوع خورشید ۲- بین غروب تا تاریک شدن هوا ۳- هنگام خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی ۴- هنگام زلزله

(امام صادق(ع)، همان، ص۹۶)

 

در اول شب(چه زمستان و چه تابستان)، آمیزش نکنید، زیرا معده و رگها پر است و موجب بیماری نقرس، سنگ مثانه، ضعف چشم و چکیدن ادرار می‌‌گردد.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۹۱)
اگر فرزند کم عقل ودیوانه و جذامی نمی‌‌خواهید؛ در اول، وسط و آخر ماه(قمری) با همسر خود آمیزش نکنید، چه بسا ممکن است آن چه نمی‌‌خواهید صورت پذیرد.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۹۱)

 سک۳۰

در شب عید فطر، عید قربان و نیمه شعبان نیز از آمیزش به قصد فرزنددار شدن دوری گزینید، چرا که ممکن است فرزند شما شرور، معلول، بد یمن و زشت رو گردد.

(پیامبر اکرم(ص)، وسایل الشیعه ج۱۴، ص۱۸۷)

اگر گاهی چشمانت بی اختیار یا با اختیار به زنی افتاد و مسحور او شد و دلت لرزید، پیش از این که پایت بلغزد، چشم فرو بند و در اولین فرصت با همسرت همبستر شو، چرا که زنان همگی مانند همند.

(امام علی(ع)، همان ص۷۳)

 

چون همسرت باردار شد، از آمیزش بپرهیز، تنها در ماه های اول(البته با مشورت پزشک) می‌‌توانی با وضو به نزدیکی اقدام کنی، جنینی که در رحم همسرت است، بسیار مقدس و قابل احترام است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ج۱۴ ص۱۸۸)

 

زنان به قدر کافی از عادت ماهیانه رنج می‌‌برند، روا نیست با آمیزش در این دوران به رنج آنها بیفزاییم. این عمل علاوه بر حرمت شرعی؛ غیر اخلاقی و غیر بهداشتی نیز می‌‌باشد، در این اوقات می‌‌توان از دیگر اعضا بهره برد.

(امام صادق(ع)، همان ج۱، ص۵۷۱)
عشق به همسر، گرما بخش و انرژی زاست، با اعلام این عشق به او، قلب وی را تسخیر کنید. «دوستت دارم عزیزم» جمله‌‌ای است که هیچ گاه از قلب زن بیرون رفتنی نیست، همسر خود را از این کلام آتشین محروم نسازید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۱۰)

 

هر کار از راه خود به انجام رسد نیکوست. آمیزش با همسر نیز باید از طریق معمول صورت پذیرد تا آرامش جنسی و روانی حصل آید. نزدیکی با او از پشت، به شدت مکروه، نامیمون و غیر بهداشتی است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان)

 

گاهی سر بر بالین همسرتان بگذارید، با او گفتگو کنید، کلمات سوزان و عاشقانه رد و بدل کنید، یکدیگر را در آغوش بفشارید، عشق بازی با همسر؛ سرگرمی مومن است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۸۲)

 

هم آغوشی را برای آخر شب بگذارید، زیرا برای بدن مناسب، برای فرزنددار شدن امیدوارتر و فرزند عاقل‌‌تر خواهد شد.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، همان)

 

و بالاخره وقتی در بدن احساس ناراحتی می‌‌کنید و علتی برای آن نمی‌‌یابید، وقتی احساس می‌‌کنید حرارت بدنتان بالا رفته و عضلات بدن شما رو به تحلیل می‌‌رود و هنگامی که به دنبال مأمن و مأوایی می‌‌گردید که شما را آرامش بخشد، به نزد همسرتان رفته و با آمیزش، خود را شفا بخشید.

(امام علی(ع)، حلیه المتقین، ص۷۵)

 

و آخر اینکه آنچه در خانه می‌‌گذرد امانت است، روا نیست زنها آنچه میان آنها و شوهرانشان در خلوت می‌‌گذرد به زنان دیگر بازگو کنند.

(پیامبراکرم(ص)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۱۵۴)

سکس

مراحل سکس

نکات مهم سکس

  • ۵۴ دیدگاه
  • 2013-03-28
https://www.rahafun.com/?p=8405
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. حسن گفت:

    سلام
    طبق حدیث که گفته اگه در حین رابطه حرف بزنین بچتون لال به دنیا میاد ولی شما نوشتین که در حین رابطه نباید سکوت کرد و باید حرف زد . چرا مطلبتون با حدیثی که گذاشتین تضاد داره ؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      دوست عزیز , این حدیث فقط برای زمانی است که شما تصمیم بر بچه دار شدن دارید نه در رابطه های عادی

  2. hamzeh گفت:

    با سلام زن جماعت فقط میتونه حکم ژلوفن رو واسه مرد داشته باشه ..

    • سعید گفت:

      با سلام
      این نگاه به زن سالهاست از دوره ای که دختر را زنده به گور میکردند منسوخ شده است

  3. davood گفت:

    سلام
    متاهل هستم
    می خواستم با یه شخص دیگه هم رابطه داشته باشم ببینم چه حالی میده
    اخه خسته شدم از سکس با یه نفر

    • سعید گفت:

      با سلام
      با این کار عملا حق طلاق از شما گرفته شده و به همسرتون داده میشود
      در ضمن بدون اجازه همسر اول رابطه با هر زن دیگر قانونی نیست

  4. شادمهر گفت:

    یعنی واقعا اوووووووووووووووف خخخخخخخخخ

  5. باران گفت:

    با سلام
    من اصلا از سکس خوشم نمیاد و باید بگم یه جورایی میترسم… من ۳ ماهه ک ازدواجم کردم ولی تا الان نزاشتم کوچیک ترین اتفاقی بیوفته و همسرمم همچنان منتظره ب من کمک کنین ممنون

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی توجه بفرمایید که رابطه جنسی لذت بخش ترین نعمت خداوند در دنیا و اخرت میباشد و اصلی ترین دلیل بقا انسان نیز غریزه جنسی بوده است
      ترس شما یا طبیعی است و یا نوعی ترس افراطی ( فوبیا سکس ) میباشد که برای حل مشکل به یک روانشنان خانم مراجعه کنید شک نکنید ایشان به راحتی
      مشکل شمارا حل خواهد کرد .

      راه حل سریع : سعی کنید با همسرتون معاشقه طولانی انجام دهید و از ایشان بخواهید حرف های عاشقانه و جنسی برای شما بزند و در رویای خود به
      یک رابطه جنسی لذت بخش با همسرتون فکر کنید

  6. محمد گفت:

    مرسی از شما برای مطالب مفیدتون

  7. مهران گفت:

    عالی عالی بود

  8. میلاد گفت:

    عالی.
    فقط چنتا راه واسه ترک خودارضایی اگ میشه بزارین…ممنون

  9. ج.د گفت:

    سلام.من در حد ۱۰ ثانیه ارضا میشم.نگید برو پیش نمیگم روانپزشک اینا..دارو درمانی میخام.

  10. rahil گفت:

    حد روابط جنسی دردوران نامزدی وعقد به چه صورت است؟ مثلا اگر شوهرم درخواست داشته باشه تا به آلتم دست بزنه ویا ببینتش اشکال نداره؟

    • admin گفت:

      با سلام
      بعد از عقد هیچ حد و مرزی برای رابطه زن و شوهر از نظر قانونی و شرعی وجود دارد زیرا زن و شوهر به هم محرم هستند و حتی رابطه جنسی نیز میتوانند برقرار کنند و بچه دار شوند
      ولی از نظر عرفی رابطه دخول و زدن پرده را به بعد از عروسی موکول میکنند تا مشکلات احتمالی جلوگیری شود

  11. بهزاد گفت:

    سلام چرا رابطه از پشت با زن مضره براش؟

    • admin گفت:

      با سلام
      باعث بیماری های غیر قابل درمان میشود
      همچون بیماری روده ای و از بین رفتن اختیار دفع مدفوع !

    • admin گفت:

      با سلام
      باعث بیماری های غیر قابل درمان میشود
      همچون بیماری روده ای و از بین رفتن اختیار دفع مدفوع !

  12. ر.ت گفت:

    عالی بود

  13. اسماعیل گفت:

    سلام خانوم من اوایل زندگی عاشق رابطه مقعدی بود حالا چرا متنفرشده یکبارگی لطفا جواب بدید

  14. ر گفت:

    درودبرشما
    مرسی خوب بود
    منم نامزدم چیکارکنم نیازم رفع بشه…

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      معاشقه طولانی داشته باشید
      از پوزیشنی استفاده کنید که شبیه دخول واقعی میباشد
      به نحوی که زن دمر بخوابد و مرد رویش هر دو به صورت افقی کامل
      سپس الت به میان ران ها رفت و برگشت داشته باشد
      این میتواند شبیه ساز رابطه و ارضا مرد باشد

  15. admin گفت:

    با سلام
    حتما واجب نیست شما حرفی بزنید مهم ترین کاری که باید بکنید باید طوری رفتار کنید که
    به شدت دارید از رابطه با همسرتون لذت میبرید ، همین بسیار عالی و مناسب

  16. امیر گفت:

    واقعا خوب بود

  17. رابرت گفت:

    تمایل مردان به سکس بیشتر است

  18. رزا گفت:

    سلام خوب بود مطالبتون,من نمیدونم زمانی که همسرم با بدنم بازی میکنه ,(مکیدن,بوسه ,لیسیدن)من باید چیکا کنم,

    • admin گفت:

      با سلام
      شما طوری رفتار کنید که دارید لذت میبرید که هم در ضمن انگیزه بخشیدن به شوهر ، از نظر روحی خود نیز سریع به ارگاسم برسید

  19. alicj گفت:

    جالب بود ممنون

  20. مهیار گفت:

    سلام مرسی
    خواهشن مطالبی هم درمورد زنان بزارید که وقتی شوهرشون رابطه برقرار می کند هزار جور ادا و اطفال در میارن اینجا دست نزن خوشم نمیاد و حتما اینو بکنو اونو بکن خلاصه گیر های الکی
    به هر حال ممنون ازتون

  21. sajjad گفت:

    ممنون واقعا بهم کمک کردین مرسی…

  22. نازنین. گفت:

    خیلی کلمه های قلمبه سلمبه ای نوشتید یکم راحت تر بنویسید که بهتر متوجه بشیم .ممنون.

  23. پوریا گفت:

    عالی بود مرسی

  24. ﺳﺎﻣﺎﻥ گفت:

    ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ

  25. Loghman گفت:

    عالی بود

  26. ناهید گفت:

    عالی بود

  27. omid گفت:

    عالي بود

  28. علی گفت:

    خوب بود .اطلاعات خوبی بدست آوریم

  29. رضا گفت:

    ممنونم آموزنده بود

  30. علی گفت:

    بسیارعالی بودوخوب است این مطالب دردسترس عموم بیشترباشدوازتوجه شماسپاسگزارم

  31. soheil گفت:

    خوب بوددستتون درد نکنه

  32. ریحانه گفت:

    مطالب واقعا مفید بود ممنونم از راهنماییتون

  33. مهسا گفت:

    من همسر ندارم فقط خود ارضای میکنم چی کار کنم?

    • admin گفت:

      با سلام
      این کار ضرر های شدیدی دارد سعی کنید ترک کنید و فاصله اش را زیاد کنید و در اسرع وقت ازدواج نمایید

  34. amin گفت:

    دمت گرم واقعا مفید بود..

  35. من گفت:

    rastesh faghat khandidam

  36. جواد گفت:

    عالی بود

  37. محمدرضا گفت:

    خوب بود ولی مردا اینارو نمیخونن بنظرم واهمیت خاصی نمیدهن ممنون از اطلاعاتتون

  38. sara گفت:

    mamnone.mofid bode

  39. ghazal گفت:

    bahal bod matalebeton chizaye ziyadi yad gereftim mer30

  40. سما گفت:

    :inlove:

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا