نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو امام خميني

نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو امام خميني
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 ايستگاه مترو امام خميني (ره) يكي از پرترددترين ايستگاه‌هاي مترو تهران در طول ساعات كاري است. به اين دليل كه ايستگاه مشترك خط 1 و خط 2 مترو تهران است و چرا اين نمادها بايد دقيقا در جايي گذاشته شود كه بيشترين تعداد مسافر را دارد؟

واقعا معلوم نيست كه ما تا كي بايد شاهد اين‌گونه نمادهاي مخفي در محيط پيرامونمان باشيم. اين نمادها در كشور خصوصا تهران در چند سال گذشته به شدت افزايش داشته و همين آمار، فرض به كارگيري عمدي اين نمادها در كشور را بيشتر نشان مي‌دهد.
واقعا چرا طي چند سال اخير شاهد گسترش اين همه نماد در كشور هستيم؟ براي درك بهتر اين موضوع كليپ «تاثير نمادهاي فراماسونري بر ذهن و اهداف آخرالزماني» را مشاهده كنيد كه به اين موضوع پرداخته است.
چندي پيش سايت ظهور مطلبي را با عنوان «نماد چشم جهان‌بين در ايستگاه مترو حضرت وليعصر(عج)» منتشر كرد كه به تبيين نمادهاي فراماسونري در اين ايستگاه پرداخته است. بعد از انتشار اين مطلب و بازتاب آن در چند خبرگزاري، مسئولان اين مترو از امحاي اين نمادها خبر دادند و اين نمادها برداشته شد. امي است اين نمادها از متروي امام خميني (ره) كه يكي از پرترافيك‌ترين ايستگاه‌هاي مترو تهران است؛ برداشته شود.

اما بررسي نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو امام خميني (ره): همان طور كه در عكس‌هاي روبرو مشخص است نماد چشم (تك چشم) در اين طرح ديده مي‌شود كه يكي از نمادهاي فراماسونري (دجّال آخرالزمان) است. اين نشان در حقيقت اشاره به پادشاه يا فرمانده نظام فراماسونري، كه همان شيطان است دارد. چرا كه شيطان در زماني كه حضرت ابراهيم در هنگام قرباني كردن حضرت اسماعيل، به دليل پرتاب سنگ به او كور مي‌شود و در حقيقت الان شيطان چشم راستش كور است.
عكس‌هاي ديگر هم دقيقا بر همين امر تكيه دارد و در تصاوير هم تنها چشم چپ اين طرح مشخص است.
واقعا چرا طراح اين طرح بايد انساني را طراحي كند كه دقيقا بر پايه مباني فراماسونري است؟ آن هم انساني كه از پشت چشمش انگاري نوري در حال درخشش است.
تصوير ديگري هم كه در كادر روبرو مشاهده مي‌شود هم به نماد هرم و چشم ماسوني يا هرم و راس متفاوت اشاره دارد. تصوير ديگر در اين ايستگاه هم به نماد سليب شكسته نازي‌ها اشاره دارد. اگر اشتباه نشود، اين نماد قبلا جز نمادهاي فراماسون‌ها بوده است كه بعد از جنگ جهاني دوم (خود هيتلر هم عضو يكي از شبكه‌هاي فراماسونري بوده) و تنفر شديد مردم جهان از ارتش نازي، فراماسون‌ها ديگر از اين نماد استفاد نكردند.
نكات قابل تامل در مورد اين ايستگاه اين است كه ايستگاه مترو امام خميني (ره) يكي از پر ترددترين ايستگاه‌هاي مترو تهران در طول ساعات كاري است. به اين دليل كه ايستگاه مشترك خط 1 و خط 2 مترو تهران است و چرا اين نمادها بايد دقيقا در جايي گذاشته شود كه بيشترين تعداد مسافر را دارد؟
و از همه مهم‌تر اين اين كه چرا بايد اين نمادها جايي قرار گيرد كه نام آن ايستگاه به نام بنيان‌گذار جمهوري اسلامي است؟
به هر روي اميد اين نمادها سريع‌تر از مترو امام خميني (ره) جمع‌آوري شود و شاهد نابودي اين نمادها در كشور باشيم

نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو امام خميني|www.rahafun.com|

نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو امام خميني|www.rahafun.com|

نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو امام خميني|www.rahafun.com|

  • بدون دیدگاه
  • 2012-08-30
https://www.rahafun.com/?p=1012
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا