نشانه های یک زن واقعی چیست

نشانه های یک زن واقعی چیست
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

نشانه های یک زن واقعی چیست

za4-3167

در سالهای اخیر به مقاله هایی برمی خوریم که راهکارهایی را برای اینکه زنان بتوانند مرد مناسب خود را پیدا کنند، عنوان کرده اند که بیشتر نویسنده های این عناوین، خود خانم ها بوده اند ! یک مقدار عجیب است، چون در دنیایی که بیشتر زنان مردان دلخواه خود را براحتی می توانند پیدا کنند و یا برعکس، دیگر نیازی به راهنمایی وجود ندارد.

نظر و دیدگاه یک مرد در این مورد کارآمد تر است، در واقع اگر به دنبال یک همراه و شریک زندگی مادام العمر هستید، تنها راه و ساده ترین آن این است که  یک زن واقعی باشید.

در اینجا به رموزی جهت نیل به این هدف اشاره کرده ایم که به آسانی بتوانید از دیدگاه مردان یک زن واقعی جلوه دهید.

– در ابتدا خودتان بخواهید و تصمیم بگیرد؛ در همه ی موارد، روابط خانوادگی، کاری، وفاداری، عقاید و ….یک زن واقعی نباید در تصمیم گیری، وابسته به پدر و مادر، دوستان و یا کس دیگر باشد. او آنقدر توانایی و اطمینان دارد که بتواند خود به نتایج دست یابد، اما بهتر است به نظرات و ایده های اطرافیان نیز گوش فرا دهید و از نکات مثبت آن در تصمیم گیرها بهره مند شوید.
– اطمینان کنید و اطمینان ببینید! یک زن واقعی می داند که براستی قادر نیست همه ی اوضاع را در کنترل خود داشته باشید، پس بهتر است آرام و خونسرد، اجازه دهد تا مسیر زندگی طی شود، او همواره از علاقه قلبی همسرش به خود مطمئن است و به خاطر همین روراستی و اطمینان وی، درمقابل نیز تمام مردم او را فردی مطمئن در تمام مراحل زندگی می خوانند.

– اولویت های خود را بشناسید؛ یاد بگیرید تا تشخیص دهید چه چیزی در زندگی شما اهمیت بیشتری دارد و در اولویت نخست قرار دارد. یک زن واقعی می داند که باید وقت خود را بیشتر به روی موارد حیاتی زندگی خود متمرکز کند، او همیشه می داند که آن معیارها و مواردی که برای خیلی از مردم مهم است، شاید از دید او در اولویت نباشد و برعکس.

 

– عشق بورزید و در مقابل، مهربانی و عاطفه را هدیه بگیرید؛ از اینکه نیازهای عاطفی خود را عنوان کنید، خجالت نکشید. چرا که شما با برطرف شدن نیازهای عاطفی خود، براحتی عشق و مهربانی را به نفر مقابل خود هدیه می دهید و لحظات لذت بخشی را برای یکدیگر به ارمغان بیاورید.

 

– مراقب خود باشید؛ از جسم، روح و ذهن خود مراقبت کنید.یک زن واقعی باید همواره ورزشی منظم و مستمر داشته باشد، کتاب های مقدس بخواند، عبادت کند و به تقویت ذهن و روح خود بپردازد، وی دقیقا” حد و مرز هر چیزی را تشخیص می دهد و واقف است که چگونه با رعایت حد مناسب هر کدام از فعالیتهای فوق، دیگران را نیز در نتیجه و آثار مثبت آنها، سهیم کند.
– هیچ وقت از کارهای سخت و طاقت فرسا خسته نشوید؛ یک زن واقعی با اتمام مهارتها و کارهای سنگین، بر تنبلی خود غلبه کرده و در پایان انجام هر کار، با تشویق خود و کمی آرامش، دوباره راه خود را ادامه می دهد.
– خلاقیت خود را تخلیه کنید. هر کسی خلاقیت و ذوق نسبی خود را داراست. یک زن واقعی از نیروی خود جهت داشتن لحظات خوش و مثمر ثمر بودن آن، استفاده می کند، مانند، خیاطی، آشپزی، نقاشی، نویسندگی، … او از اینکه کسانی را که دوست دارد، آشنایان و حتی غریبه ها را در نتایج این هنرها سهیم کند، واهمه ای ندارد.

 

– ظاهر زنانه چه می‌کند؛ زنانه لباس پوشیدن و مرتب و آراسته بودن ارزش فردی شما را بالا می‌‌برد. آنچه برای ظاهرتان انجام می‌دهید به درون شما هم اثر می‌گذارد و برعکس.

لباس‌های زنانه بهترین احساس را در مردان ایجاد می‌کند. این جنبه مردانه آنها را بیدار کرده و باعث می‌شود بیشتر به شما احترام بگذارند، به نظرشان جذاب‌تر برسید و محبت و مراقبت بیشتری به شما داشته باشند. توجه آنها را بیشتر جلب کرده و تصور نمی‌کنند که دشمن آنها هستید یا باید با شما رقابت کنند.

– زیبا شوید؛ به خودتان برسید. البته که همه زیبا نیستند ولی می توانند در هر چهره ای، بهتر جلوه کنند. همواره تمیز باشید، لباس مرتب و برازنده ای به تن کنید و از پوست، چهره و اندام خود بخوبی مراقبت کنید تا همیشه بدرخشید.

 

– حدود خود را رعایت کنید؛ یک زن واقعی همیشه می داند و قادر است تشخیص دهد که کی و کجا احساسات خود را به همسرش نشان دهد و در مقابل در موقعیت نامناسب، احساسات خود را کنترل می کند و به نفسش اجازه نمی دهد کاری را که نمی خواهد انجام دهد.

 

– یک زن واقعی به جواهرات زیاد، مانیکور و …احتیاجی ندارد، از دید او این کارها بی فایده و اتلاف وقت است. چرا که او یک پیاده روی با معشوقه خود در جنگل را لذت بخش ترین و پرمعناترین کار می داند.

 

– اعتماد به نفس داشته باشید؛ خیلی آرایش نکنید، به دنبال تأیید دیگران نباشید و خودتان را باور کنید. مردان همیشه به دنبال زنی هستند که خودش را قبول داشته باشد، نه اینکه به دنبال تأیید دیگران باشد. زیباترین زنها با به زبان آوردن جملاتی مثل “به نظرت در این لباس خیلی چاق به نظر می رسم ؟!” باعث می شوند که خود به خود حس مرد نسبت به آنها کم و کمتر شود.
– قوی باشید. زمانی که مردی تصمیم به زندگی مشترک می گیرد، یکی از اهداف مهم وی، پچه دار شدن است. آنها در ذهن خود همیشه بر این باورند که یک زنی که از نظر جسمی ضعیف است، قادر نیست بچه دار شود ! آنها زنی می خواهند که بتوانند در پرورش فرزندان همواره قوی و متکی به خود باشند.

– خودتان را بشناسید و ضعف هایتان را جبران کنید؛ بیشتر مردم، چه مرد و چه زن، به دنبال این هستید که با یافتن فردی ممتاز و برتر می توانند ضعف های خود را اصلاح کنند. در حالی که این حقیقت ندارد، شما همانی که بودید خواهید ماند. اگر بهترین، زیباترین مرد هم نصیب شما شود، باز هم شما خود شما هستید با همان خصوصیات و توانایی های گذشته، اگر شما هنوز، شخصیت و توانایی های خود را باور ندارید، خیلی امیدوار نباشید، چرا که شما زنی نخواهید بود که مردان به دنبال آن هستند.

 

– اگر متوجه شدید که با شروع یک رابطه یا ادامه آن، مجبورید در خیلی موارد تسلیم همسرتان شوید و یا همواره مجبورید خودتان را بخاطر او تحت فشار بگذارید، تجدید نظر کنید. هر کسی در مقایسه با دیگری تفاوتهایی در نحوه زندگی و رفتار دارند، شاید سیگار بکشد یا …. همیشه خودتان باشید و در این راه تظاهر نکنید. اگر خودتان را دوست داشته باشید، می توانید دیگری را نیز دوست داشته باشید. در این صورت همیشه خوشحال و راضی هستید که این روحیه ی شما بر همسرتان نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت، در واقع این جذاب ترین ظاهری است که می توانید برای او داشته باشید!!

– مردها پروژه نیستند! حقیقت این است که مردها تغییر ناپذیرند و دوست ندارند که شما بخواهید افکار، اعمال، رفتار آنها را جوری که دوست دارید تغییر دهید، همان طور که اگر صادق باشیم، می بینیم که خود ما نیز هیچ وقت دوست نداریم در آن سن، کسی بخواهد روی مغز ماکار کند و افکار و … ما را تغییر دهد.

  • بدون دیدگاه
  • 2016-09-24
https://www.rahafun.com/?p=55609
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا