معجون خانگی افزایش قوای جنسی برای آقایان

معجون خانگی افزایش قوای جنسی برای آقایان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

معجون خانگی افزایش قوای جنسی برای آقایان 

افزایش قوای جنسی

 

نحوه افزایش قوای جنسی
بسیاری از مردها بعد از ازدواج دچار کمبود قوای جنسی می شوند اما نگران نباشید در این مطلب ما شما را با مواد مغذی برای تقویت قوای جنسی آشنا خواهیم کرد . در ادامه معجون کارسازی را فرا خواهید گرفت که می تواند علاوه بر افزایش میل جنسی شما قوای جنسی را تا حدود زیادی ارتقا می دهد .

معجون جنسی عسل اگر دنبال افزایش قوای جسمی و جنسی هستید بهترین راه حل طبیعی استفاده از غذاهای مقوی ای مثل خرما و عسل می باشد. تاثیر خرما و عسل بر توان بدن و طرز تهیه سه معجون نیروبخش را در این نوشته مطالعه کنید.

 

افزایش قوای جنسی

 

خرما و توان جنسی
مطالعات نشان داده است که خرما برای افزایش قوای جنسی و رفع ضعف جنسی بسیار مفید می باشد. پشتیبان علمی این موضوع بیشتر طب سنتی می باشد و متخصصان طب سنتی از دیرباز از عسل و خرما برای درمان ناتوانی های جنسی استفاده می کرده اند.

در سال ۲۰۰۶ محققان دانشگاه شیراز تاثیر خرما و شیره آن را بر عملکرد جنسی مورد مطالعه قرار دادند و متوجه شدند که میزان بالای استرادیول و فلانویید موجود در خرما باعث افزایش تعداد اسپرم و تحریک جنسی می شود و همچنین باعث افزایش اندازه و وزن بیضه ها می شود.

عسل و توان جنسی :
از نظر طب سنتی عسل خالص و گرماندیده یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی می باشد چون حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می کنند.

معجون اول : چند عدد خرما را داخل شیر بز بگزارید تا به مدت یک شب خیس بخورد بعد مقداری عسل و پودر هل به آن اضافه کنید و بعد از مخلوط کردن نوش جان کنید. این مخلوط یک راه حل مناسب برای درمان ضعف جنسی می باشد و خیلی از نارسایی های جنسی مثل حتی عقیمی ناشی از کمبود تعداد اسپرم ها را بهبود می بخشد.

معجون دوم: از نظر طب سنتی مغزهای پسته، گردو، بادام و بادام زمینی دارای مواد لازم برای تولید اسپرم و افزایش قوه جنسی هستند. یک قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان شیر تازه گرم حل کنید و دو قاشق ترکیب پودر کوبیده مغزهای ذکر شده را به آن اضافه کنید و بعد از خوب مخلوط کردن نوش جان کنید. البته می توانید برای افزایش قدرت معجون از اندکی دارچین هم در آن استفاده کنید

معجون سوم : مقدار متناسبی از سیاه دانه ، زعفران، پودر مغز گردو و زیره سیاه را داخل یک شیشه کوچک با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط کنید و هر روز صبح یک قاشق از این مخلوط را داخل شیر گرم حل کنید و نوش جان کنید. این معجون باعث افزایش انرژی و قوای عمومی بدن شما می شود.

معجون تقویت کننده قوای جنسی برگرفته از کتاب طب سنتی خسروی است

مواد لازم جهت تهیه معجون تقویت کننده قوای جنسی:

برگ مورد و تخم کرفس و میوه بلوط و زنجبیل و خولنجان از هرکدام ۱۰ گرم

روش تهیه معجون تقویت کننده قوای جنسی:

برگ مورد و تخم کرفس و میوه بلوط و زنجبیل و خولنجان را بطور برابر گرفته خوب بکوبند پودر شود پودر حاصل را با ۲۵۰ گرم عسل طبیعى درآمیخته بصورت معجون درآید.

روش مصرف معجون تقویت کننده قوای جنسی:

مزاج این معجون گرم است مقدار خوراک این معجون براى افراد بالغ بقدر یک گردوى کوچک است که صبح ناشتا یا همراه صبحانه خورده مى‏شود افراد گرم مزاج بهتر است در خوردن این معجون احتیاط کنند.

موارد مصرف معجون تقویت کننده قوای جنسی:
داروى خوبى است براى شب‏ادرارى و براى افراد بالغ زن یا مرد هم که سستى کمر داشته باشند مفید است و مردانى که در اثر کمبود تعداد اسپرمها بچه‏ دار نمى‏ شوند غلظت ماده منى را زیاد کرده و تا حدودى مشکل آنان را مرتفع مى‏ سازد.

زنانى که در اثر ترشحات زیادى رحم نمى‏ توانند اولاد ذکور را در رحم نگهدارى کنند با خوردن این معجون و شستشوى رحم با داروهاى خشک کننده مشکل آنان برطرف خواهد شد و مانند سایر زنها مى‏ شوند.

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-06
https://www.rahafun.com/?p=68787
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا