مضرات رابطه جنسی با معده پر

مضرات رابطه جنسی با معده پر
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

مضرات رابطه جنسی با معده پر

رابطه جنسی

 

رابطه جنسی با معده پر
آمیزش جنسی نباید در زمان پُری معده صورت گیرد و بهتر است حدود سه ساعت با صرف غذا فاصله داشته باشد؛ در آموزه‌های مکتب پزشکی ایرانی تاکید شده که پس از آمیزش جنسی از فعالیت شدید و نوشیدن مایعات به خصوص مایعات سرد و دوش آب سرد پرهیز شود.

یک کارشناس طب سنتی با تشریح نکاتی درباره آمیزش جنسی از دیدگاه طب سنتی گفت: آمیزش جنسی نباید در زمان پُری معده صورت گیرد و بهتر است حدود سه ساعت با صرف غذا فاصله داشته باشد.

علوی درباره آمیزش جنسی صحیح از دیدگاه طب سنتی اظهار کرد: آمیزش جنسی اگر بر اساس نیاز و تمایل واقعی هر فرد انجام شود، نه تنها متضمن سلامتی روحی ـ روانی, نشاط و شادابی در زندگی است بلکه منجر به نوعی پاکسازی بدن نیز می‌شود.

آمیزش جنسی با معده پر اشتباه است
وی افزود: آمیزش جنسی نباید در زمان پُری معده صورت گیرد و بهتر است حدود سه ساعت با صرف غذا فاصله داشته باشد؛ در آموزه‌های مکتب پزشکی ایرانی تاکید شده که پس از آمیزش جنسی از فعالیت شدید و نوشیدن مایعات به خصوص مایعات سرد و دوش آب سرد پرهیز شود.

 

رابطه جنسی

 

عدم رعایت بهداشت آمیزش جنسی موجب ضعف قوا, عوارض قلبی، مغزی

این کارشناس طب سنتی متذکر شد: عدم رعایت حد اعتدال در این امر باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای نظیر ضعف قوا، اعصاب و بینایی، عوارض قلبی، مغزی، کبدی، مشکلات مربوط به مثانه، کلیه، بیماریهای روحی و روانی و … می‌شود.

علوی درباره ضعف جنسی و راه‌های درمان آن بیان داشت: اشتباه رایج در درمان ضعف و ناتوانی جنسی به‌خصوص در مردان استفاده بی‌مورد از داروهایی با طبع گرم یا بسیار گرم است؛ باید توجه داشت که گاهی علت ضعف و ناتوانی جنسی، سوء‌مزاج‌های عضوی با ماهیت گرم است که در این موارد تجویز داروهایی با طبع گرم، قطعا موجب بدتر شدن وضعیت بیمار می‌شود.

در مکتب پزشکی ایرانی، برای ضعف میل جنسی و ناتوانی جنسی علل متعددی بیان شده است

وی تصریح کرد: در مکتب پزشکی ایرانی، برای ضعف و ناتوانی جنسی علل متعددی بیان شده و درمان، بر اساس یافتن علت ایجاد‌کننده صورت می‌پذیرد و نمی‌توان نسخه واحدی برای همه پیچید.

این کارشناس طب سنتی یادآور شد: افراط در دفعات آمیزش جنسی در افراد مبتلا به بیماری و درد مفاصل، مضر و تشدید‌کننده بیماری آنهاست

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-06
https://www.rahafun.com/?p=68796
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا