مضرات دستگاه بدنسازی برای بانوان

مضرات دستگاه بدنسازی برای بانوان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

مضرات دستگاه بدنسازی برای بانوان

دستگاه بدنسازی

 

ایا استفاده از دستگاه های بدن سازی اسیب زا هستند خانم ها از چه وسیله ای می توانند و از چه وسایلی نمی توانند استفاده کنند؟
استفاده صرفا از دستگاه های بدن سازی به خودی خود ورزش محسوب نمی گردد که متاسفانه در کشور ما یکی از افتخارات افرادی که در باشگاه های ورزشی فعالیت می کنند ثبت نام صرفا کلاس کار با دستگاه می باشد اولین ذهنیت عمومی برای عنوان یک باشگاه ورزشی رویت دستگاه های ورزشی می باشد . دستگاه های بدن سازی با انواع مارک های تجاری مختلف موجود می باشد که کارامد ترین انها بر اساس توان و قدرت بدنی بانوان نیز استوار می گردد و حضور این دستگاه ها در کشور در باشگاه های ورزشی انگشت شمار می باشند.

 

ضرر دستگاه بدنسازی برای خانمها
بدن و ترکیب هورمونی بدن بانوان این اجازه را به عضلات نمی دهد تا تغییر خاصی به فرم بدن بدهد صرفا در یک بازه زمانی کوتاه بدن شکل گرفته و پس از یک بازه و عدم استفاده از ابزار الات ورزشی ترکیب خود را از دست داده و به صورت عضله اویزان و شل می شود که این حالت در استفاده از ابزاری که مقاومت با توان فرد تنظیم و دخالت داده می شود کمتر دیده می شود . مانند توپ کش و دمبل . استفده از دستگاههای بدن سازی به عنوان مکمل تمرینی برای تقویت عضلات درگیر و غیر درگیر در یک ورزش خاص به عنوان مثال در برنامه تمرینی شناگران والیبالیست ها و دیگر شاخه های ورزشی به عنوان یکی از برنامه های تمرینی گنجانده شود بالطبع موثر و مورد نیاز بوده در غیر این صورت استفاده تک و صرف ان بیهوده است.

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-26
https://www.rahafun.com/?p=69482
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا