مرد جوان که به خاطر انتقام از همسرش پسر 8 ساله اش را کشت

مرد جوان که به خاطر انتقام از همسرش پسر 8 ساله اش را کشت
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

مرد جوان که به خاطر انتقام از همسرش پسر 8 ساله اش را کشت|www.rahafun.com

چهار سال قبل پرونده‌اي را مورد رسيدگي قرار دادم كه در آن مرد جواني متهم به قتل پسرش شده ‌بود.


من در طول چهار دهه كار قضايي كه انجام دادم پرونده‌هاي فرزندكشي زيادي را مورد رسيدگي قرار دادم اما هيچ كدام از آنها به اندازه اين پرونده دردناك نبود. وقتي پرونده را مطالعه كردم متوجه شدم كه مرد متهم معتاد است و براي گرفتن انتقام از همسرش اين كار را كرده‌ است.

روز دادگاه مرد متهم در جايگاه حاضر شد و گفت كه اتهام را قبول مي‌كند و از كارش پشيمان است اما همسرش را مقصر مي‌داند. زماني كه از او پرسيدم چرا همسرت مقصر است گفت كه او من را ترك كرد و بچه‌ها را از من گرفت و من هم ديوانه شدم و پسرم را دار زدم.

اين مرد به بهانه گردش بچه‌ها را بيرون برده‌ بود و بعد از اين‌كه براي بچه‌ها غذا خريده‌ بود پسرك را به پارك برده و دار زده ‌بود.

وقتي ماموران بچه را پيدا كردند به يك درخت در پارك آويزان شده‌ بود و صورتش كاملا سياه بود.

همسر اين مرد كه زن بسيار ساكتي بود در تمام طول دادگاه بي‌صدا گريه مي‌كرد و تنها حرفي كه زد درخواستي از دادگاه براي مجازات شوهرش بود.

وقتي مرد همسرش را مقصر معرفي كرد از زن جوان خواستم كه در مورد زندگي‌اش توضيح دهد. از آنجايي كه در قانون براي پدري كه فرزندش را بكشد مجازات قصاص نداريم بايد مشخص مي‌شد چرا اين مرد دست به قتل پسر 8 ساله‌اش زده و اين در ميزان مجازاتش تاثيرگذار بود.

اين زن در حالي كه همچنان گريه مي‌كرد گفت: شوهرم معتاد بود و با اعتيادش مي‌ساختم چون دو بچه ‌داشتم. تا اين‌كه كم‌كم وضع بدتر شد. او هر روز بيشتر در اعتيادش فرو مي‌رفت و از من مي‌خواست كه معتاد شوم.

من قبول نكردم و تصميم گرفتم از شوهرم جدا شوم. قول داد كه ترك كند و به زندگي بازگردد اما به قولش عمل نكرد و به اعتيادش ادامه‌ داد تا اين‌كه چند هفته قبل از جدايي به من گفت بياييد دسته‌جمعي خودكشي كنيم. او يك‌بار شير گاز خانه را بازگذاشته بود كه همگي بميريم اما به طور معجزه‌آسايي نجات پيدا كرديم. وقتي ديدم شرايط تا اين حد بد است تصميم به طلاق گرفتم و دادگاه هم حق را به من داد.

من با بچه‌هايم در خانه پدرم بوديم. روز حادثه شوهرم آمد و گفت مي‌خواهد بچه‌ها را بيرون ببرد گفتم پسرمان بايد در مدرسه ثبت‌نام كند و اگر مي‌تواني او را به عكاسي ببر چون براي ثبت‌نام عكس لازم است. به هر حال آنها رفتند و شب كه شد برادرشوهرم تماس گرفت و گفت كه پسرم به دست پدرش كشته‌ شده‌ است.

مرد معتاد با قساوت و سنگدلي تمام پسرش را كشته ‌بود چون فكر مي‌كرد همسرش در هر شرايطي بايد وضع او را تحمل كند وقتي كه ديد همسرش مطابق خواسته‌اش رفتار نمي‌كند اين طور وحشيانه فرزندش را قرباني كرد تا از همسرش انتقام بگيرد. او عاطفه پدري نداشت.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-12-19
https://www.rahafun.com/?p=3782
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا