مردان چه زنانی را دوست دارند؟

مردان چه زنانی را دوست دارند؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

مردان چه زنانی را دوست دارند؟

za4-2064 (1)

می دانی رفیق! همیشه هر انسانی برای خودش یک فانتزی برای زندگی متاهلی خودش دارد. گاهی زیاد دور نیست اما در دسترس هم نیست.

دلم می خواست زنی بگیرم که فارغ از هیاهو های تو خالی امروزه باشد . زنی که از قرتی گری و فمینیسم بازی و دود و حیوان نگه داشتن مبرا باشد. اصلا قاطی این روانپریش بازی ها نشود و بداند تمام این ها از ضعف و عقده و تنهایی است.
وقتی از راه می رسم به استقبالم بیاید و نان سنگک را از دستم بگیرد و لبخندی نثارم کند. دست و صورتی بشویم و چای و قندی در کنارش آماده باشد. از اسرار کاریم هیچ نپرسد و بداند که مرد خانه خسته است. خانه را پناهگاهم کند. بوی خوش غذایش در خانه پیچیده باشد. نگاهش کنم و غم را فراموش کنم.

وقتی غذا می آورد، کلی پرخوری کنم و او از اشتهای مردش لذت ببرد. می خواهم از زحمتش در خانه تشکر کنم. از دستپختش و از صبرش نیز. او را خانم خانه بدانم. هر از گاهی برایش گل بخرم و او خوشحال باشد و گل را دوست داشته باشد.

دلم می خواهد خانواده ام را دوست بدارد و خانواده ی او مرا دوست بدارند. منزل مشترکمان امید خودمان و خانواده هایمان باشد. می خواهم هر از گاهی قهر کند و من نازش را بکشم او با لطافتی زنانه ناز کند اما زود آشتی کند. در خیابان و در زیر باران با من قدم بزند و صدای پایش به من آرامش دهد. اگر خدای نکرده لقمه ای حرام به منزل بیاورم اولین کسی که شماتتم کند او باشد.

راستی می خواهم موقع نماز خواندنش او را با چادر سفیدش تماشا کنم و لذت ببرم. می دانی دوست ندارم زنم بیرون کار کند. نمی خواهم اعصابش خراب شود. هر چه بخواهد از پولی که طبق وظیفه ام به او می دهم تهیه کند.
جمعه ها در خانه کمکش کنم و گاهی برویم چلوکبابی. از فست فود و زندگی فست فودی بیزار باشد. چهره اش لطیف و بی ریا و معصوم باشد. لازم نیست خیلی زیبا باشد. برای زندگی قلب زیبایش را می خواهم. چکمه بلند چرمی نپوشد و سریال های جم را نگاه نکند.

می خواهم به او اعتماد کنم و او نیز به من. شب ها از آرزوهاش بگوید و از امروزش و من با اشتیاق به حرف های او گوش دهم. ذلیل من نباشد و رابطه مان بر اساس انسانیت باشد. نه من او را تربیت کنم! و نه او من را!

هرگز فحش ندهد و اگر من در محیط منزل فحشی به کسی دادم به من تذکر دهد. و اهل غیبت نباشد. هزاران خاطره با هزاران مرد نداشته باشد. می خواهم ناموسم باشد. بداند که آزادی با هرزگی و فساد فرق دارد. می خواهم به او اعتماد کنم و او نیز به من. شب ها از آرزوهایش بگوید و از امروزش و من با اشتیاق به حرف های او گوش دهم. ذلیل من نباشد و رابطه مان بر اساس انسانیت باشد. نه من او را تربیت کنم! و نه او من را!

می خواهم هر جا که مشکلی داشت بعد از خدا اول مرا صدا بزند. اسمم را. و نور امید در قلبش باشم. فرق زن و مرد را بداند. شعر بخواند، کتاب بخواند و گاهی بنشینیم و تفسیر کنیم و گاهی من برایش چایی بیاورم و بداند که بودنش چقدر ارزشمند است.

فرزندانمان را با مهر تربیت کند. به آنها رسیدگی کند اما هرگز قدم زدن زیر باران را با مردش فراموش نکند. در موقع توانگری جلوی ولخرجیم را بگیرد و در موقع سختی کم نیاورد. تنهایی و خلوتمان را داشته باشیم. می خواهم گاهی کودکی کند و من نیز. اما نمی خواهم نمایش عشق به دیگران بدهیم. نمی خواهم در جمع یکدیگر را عشقم و…. صدا کنیم. اسمم به اضافه آقا و اسمش به اضافه خانم. در مهمانی خودمان را به یکدیگر نچسبانیم. بعضی رفتارها متعلق به خلوت است و لاغیر.

خلاصه رفیق ما که پیدا نکردیم. و همچنان عزب ماندیم. نه اینکه خودم تحفه ای باشم ولی به اندازه یک فانتزی حق نوشتن که دارم………… تو هم حق نوشتن داری. راستی فانتزی های تو از همسر آینده ات چقدر به من شبیه است؟
منبع:تبیان

  • ۱۲ دیدگاه
  • 2015-04-01
https://www.rahafun.com/?p=49880
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. میم با ایمیل صوری گفت:

    عالی بود یکی از رویاهای من به عنوان یک زن اینه که وقتی ازدواج کردم با همسرم اینطور رفتاری رو داشته باشم. البته اینم بگم که بیش از ۷۰ درصد خانم ها همین طور هستند فقط این آقایون هستند که کمی باید نرمش داشته باشند تا عکس العمل های قابلی رو از همسرشون ببینند

  2. رها گفت:

    سلام
    مطلب جالبی بود. انچه نوشته شده مطابق فطرت و دین هست. اما خودخواهی و بد بینی و لجبازی ما ادما جلو بروز به نمایش گذاشته شدن همه ی این صحنه های آرامش بخش که توصیف کردید رو میگیره. امیدوارم همه ی دختر و پسرای سرزمینم یه همسر ایده آل و خوب نصیبشون بشه.
    هست به شرط اینکه یه خورده با خدا باشیم.

  3. مهسا گفت:

    عالی بود یعنی واقعا حرفاتون رنگ وحس و حال با خدا بودن رو داره.. گاهی به این فک میکنم قرار خ زود یا دیر اما قطعی بریم زیر خاک و یه دنیای دیگه چرا ؟ چرا هممون این رفتارای عجیب رو داریم چرادرست زنگی نمیکنیم؟؟

  4. زیبا گفت:

    سلام مطالب جالبی بود 90درصد با شخصیت من نزدیک بود
    قبل از همسرم از خواب بیدار میشوم صبحانه اش را با عشق بهش میدم از اینکه لقمه رو میدم به دست همسرم لذت میبرم همسرم را بعد از اینکه صدقه انداختم وبوسش کردم راهی سر کار میکنم هیچوقت کار خونه رو نگه نمیدارم برای وقتی که شوهرم از سر کار برمیگرده چند ساعت که همسرم میاد خونه حتما کنارش میشینم درد دل میکنم هیچوقت بدون اجازه همسرم از خونه بیرون نمیرم همسرم ساعتای که نماز یا قران میخونم خیلی لذت میبره همیشه میگه بهت افتخار میکنم وقتای عصبانیت همسرم& منم عصبی نمیشم اجازه میدم خشمش بخوابه بعد باهاش صحبت میکنم وگله میکنم یادم نمیاد تنها رفته باشم گردش همه لحظات خوشیم با همسرم بوده یادم نمیاد از دعواهامون حتی به مادرم گفته باشم.قبل اومدن همسرم حتما چایم دم شده یه خورده هم به خودم میرسم منتظرش میشینم هیچوقت بدون همسرم خوابم نمیبره حتی اگه قهر باشم بازم باید کنارش باشم البته وقتای قهرمون دو سه ساعت بیشتر نبوده.بیشترین تاثیر تو زندگیم از نماز گرفتم.خدایا شکر

  5. من یک انسانم اما یک دختر گفت:

    سلام اکثر دخترای ایرونی این شکلین هرچند رسانه هرچند انگ های مثل امل بودن و .. بهشون بچسبونن هرچند به خاطر شرایط و جو جامعه و فرهنگ بی فرهنگی کمی پارو فطرتشون بزارن اما اخرش زن ایرونی عاشق یک نفر میشه تو زندگیش اونم شوهرش و بس
    هرچی من میگردم تو پسرا از این چیزا نمی بینم همشون از یه طرف بوم افتادن یک سری انقد مذهبین که زن رو محدود میکنن یک سری که زن فقط واسشون مثل غربی ها ابزاره هرچند فک کنم اونا هم یه فانتزی عاشقانه به این منطقی رو نه دیدن نه شنیدن نه میفهمن شاید باید براشون بگیم که هرچقد هم به اصطلاح مدرن باشی اول و اخرش به همین فانتزی میرسی رفتار مطابق فطرت و خصوصیات مطابق جنسیت طرفین
    دستت برادر درد نکنه به عنوان یه دختر کلی دلم وا شد!!! فک کردم همه پسرا فقط ظاهربین شدن

    • admin گفت:

      با سلام
      من به عنوان یک پسر
      به همسرم به دید شریک زندگی نگاه میکنم و نه ازاد کامل و نه محدود !!!
      در هر صورت زن هم یک انسان و حقوقی دارد که فکر میکنم اسلام به کلی به انها رسیده
      ولی متاسفانه رعایت نمیشود

      زن در یک کلمه قلب مردش را میخواهد و بس ….

  6. فاطمه گفت:

    اکثرا خانوم هایی که واقعا اهل زندگی کردن باشن این نوشته عالی بود ولی خب پسرهای امروزی هیچکدوم ازاین فانتزیا و غرور رو ندارن ومتاسفانه فقط یه زن به تنهایی نمیتونه زندگی زناشویی رو انقد زیبا نگه داره .کاش مردها یه کم بیشتر خانوما رو درک کنن .من که به شخصه کلافه شدم از بی مسوولیتی و طرز فکرای امروزیشون

  7. منا گفت:

    سلام دوست عزیزخیلی عالی بودولی با انوخته و تجربیات من تا اسمان متفاوت بود دختر بودم و ارزویم چنین بودن برای همسرم ولی مرا طرد کرد که دنبال زن امروزی میگشت زنی که در خیابان بتواند با چکمه هایش و ارایشش نظر اطرافیان را جلب کند-من خوب نبودم چون از این که اکثررورزها رودرفست فود در زمان اذان بودم متنفر بودم و….

  8. فاطمه گفت:

    سلام عالی بودبرای من که ی دخترم

  9. زیبا گفت:

    مطالبتون خوب بود،

  10. ستار گفت:

    خیلی جالب و زیبا بود ای ول . زن باید وجودش در خانه باعث صفا و صمیمیت باشه نه جنگ و اعصاب خوردی با بیرون رفتن زن از خانه دیگه زن انرژی این را نداره که بخواد یه هم چین محیطی رو واسه همسر و فرزندان ش فراهم کنه.

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا