ماجرا ازدواج ریکی مارتین خواننده همجنسگرا با جوان یوسف چه بود ؟

ماجرا ازدواج ریکی مارتین خواننده همجنسگرا با جوان یوسف چه بود ؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

ازدواج جنجالی خواننده همجنسگرا با جوان یوسف

 

ریکی مارتین به صورت رسمی ازدواج خود را با جوان یوسف اعلام کرد شاید خیلی ها فکر کنند جوان یوسف یک دختر است اما اشتباه فکر میکنید جوان یوسف یک پسر قد بلندیست که عاشق ریکی مارتین شده, ریکی هم با کمال میل این عشق را قبول کرده است .

 

نامزدی این دو زوج همجنسگرا زندگی ریکی مارتین را وارد چالش بزرگی کرده, جوان یوسف همسر ریکی مارتین دو رگه است در واقع از پدری کرد و مادری ارمنی متولد شده, ازدواج عجیب ریکی مارتین با پسر کرد انتقاد بسیاری از هوادارانش را به همراه داشت .

 

ریکی مارتین در ادامه در مورد ازدواجش گفت : در آینده ای نزدیک مراسم عروسی خود را برگزار می کنم و یک سفر طولانی مدت برای ماه عسل در نظر دارم  خیلی جالب است بدانید ریکی مارتین همجنس گرا است و خبر پیوستن خود را به جرگه همجنسگرایان را در سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی اعلام کرد .

 

شاید برای خیلی های ازدواج دو مرد با یکدیگر غیر قابل باور باشد اما به تازگی قوانین آمریکا برای ازدواج همجنس گراها اصلاح شده و هرکسی که بخواهد می تواند با جنس موافق خود ازدواج کند .

  • بدون دیدگاه
  • 2018-01-15
https://www.rahafun.com/?p=78926
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا