عکس گران ترین خودرو در ایران

عکس گران ترین خودرو در ایران
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

wow2 به نظرت این عکس فتوشاپه؟

عکس گران ترین خودرو در ایران

خداییش من دلم میخواد یه بار با صاحب این ماشین حرف بزنم

چندتا سوال دارم ازش..

صاحب این خودرو می‌گوید که اتومبیل مذکور، تنها فراری پلاک شده در ایران است. این سوپر اسپرت ناب ایتالیایی که معلوم نیست با کدام امضای طلایی وارد شده، پلاک شده و اکنون برای فروش قیمت‌گذاری هم شده است. این خودرو هشت میلیارد و 500 میلیون تومان می‌ارزد؛ ارزش‌گذاری که مبنای آن دلخواهی صاحبش است.

.

.

.

عکس گران ترین خودرو در ایران

اولین باری که پورشه وارد بازار ایران شد همه به هم می‌گفتند ببینید خودروهای 500 میلیونی آمدند. بعد از آن مدل‌های لوکس اسپرت ب‌ام‌و راهی ایران شد؛ مدل‌هایی 600 و حتی 700 میلیون تومانی. سپس شاهد حضور نسخه‌های لوکس مرسدس‌ بنز بودیم که تا مرز 800 میلیون هم قیمت‌گذاری می‌شدند.

.

.

مازراتی که آمد همه‌ چیز عوض شد و ورق برگشت. این خودرو برای اولین بار در تاریخ ایران بود که به قیمت یک میلیارد تومان فروخته می‌شد. بر خلاف تصور، فروش مازراتی بیش از پیش‌بینی‌ها شد و واردکننده‌اش را وادار به واردات مدل‌های دیگری کرد.

حضور مازراتی در باشگاه 1 میلیاردی‌ها خیلی دوام پیدا نکرد. بعد از آن مرسدس‌بنز CL500 و ب‌ام‌و سری 6 گرن‌کوپه نیز عضو این باشگاه شدند.

.

.

خرید و فروش این خودروها در شرایطی که مردم با تورم 40 درصد و رشد منفی اقتصادی دست به گریبان بودند، پدیده غیر قابل توجیهی بود اما با این حال فروشنده و خریدار مراعات حال عموم مردم را می‌کردند و از سیاست چراغ خاموش بهره می‌بردند.

دولت ممنوعیت واردات می‌گذارد و تخلف پشت تخلف صورت می‌گیرد. در فضای بدون بانی قیمت‌گذاری خودرو، هر کسی باب میل خود محصولش را می‌فروشد.

.

.

به طرزی باورنکردنی همه اینها در مقابل اتفاق اخیر قابل قبول است؛ فروش یک فراری مدل 458 Italia به صورت رسمی با پلاک ملی در سایت‌های اینترنتی آن هم با قیمت کهکشانی 8.5 میلیارد تومان.

.

.

ابتدا تصور می‌شد این یک شوخی است ولی بعدها با استعلام‌هایی که صورت گرفت معلوم شد داستان حقیقت دارد. این سوپر اسپرت ایتالیایی وارد شده، پلاک شده و اکنون آماده فروش شده است.

گفتنی است قیمت این مدل از فراری، در آن سوی آب‌ها 229 هزار و 825 دلار است. اگر دلار را 3500 تومان نیز در نظر بگیریم چیزی می‌شود معادل 804 میلیون و 380 هزار تومان. با توجه به تاریخ ترخیص اگر عوارض را 100 درصد نیز محاسبه کنیم قیمت نهایی آن یک میلیارد و 608 میلیون تومان می‌شود.

  • ۴ دیدگاه
  • 2013-09-26
https://www.rahafun.com/?p=22240
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. 3fun3.ir گفت:

    داش علی این ماله منه مونده دستم باد کرده:D

  2. رز گفت:

    آدرسشم کاش مینوشتین من میرفتم از نزدیک یه نگاهی بهش مینداختم.شاید خریدمش….!!!!

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا