عکس دختری که پرده بکارت خود را می فروشد

عکس دختری که پرده بکارت خود را می فروشد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکس دختری که پرده بکارت خود را می فرشود

عکس دختری که پرده بکارت خود را می فروشد

طی چند سال اخیر اقدامات نامناسب و خودفورشی در اینترنت رواج پیدا کرده است و بسیاری از دختران به بهانه های مختلف اقدام به خود فروشی به این روش کرده اند ، در تازه ترین اخبار در این خصوص یک دختر 18 ساله روسی که نامش فاش نشده است در اقدامی عجیب پرده بکارت خود را در یک سایت اینترنتی به حراج گذاشته و آن را به مبلغ حدود 28 هزار دلار فروخته است…

 

 

عکس دختری که پرده بکارت خود را می فرشود 

در متن قرارداد وی آمده است که بعد از پرداخت مبلغ به صورت نقدی توسط شخص خریدار وی شب را در هتلی که به همین منظور رزرو شده است در کنار شخص خریدار خواهد بود . علیرغم انتقادات شدید از فروش پرده بکارت پلیس این کشور میگوید تا زمانی که عمل خلاف قانون رخ نداده است نمیتواند در این امر دخالتی داشته باشد.

 

این دختر در توجیه کارش میگوید: شدیدا به پول احتیاج دارم بنابراین اقدام به فروش پرده بکارت با ارزش ترین چیزی که دارم کرده ام و این کاری طبیعی است که هرکس مشکل مالی دارد انجام میدهد.

 

 

وی مبلغ 3100 دلار به عنوان مبلغ پایه در نظر گرفته بود و این حراجی در مدت یک روز به پایان رسید. اگرچه این مسئله بسیار شرم آور و غیر طبیعی است اما پلیس اصرار دارد که هیچ جنایتی رخ نداده و این کار خلاف قوانین نیست.

  • ۱۱ دیدگاه
  • 2013-11-08
https://www.rahafun.com/?p=25298
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. دریا ۰۰۵۰ گفت:

    واقعا ک شرم آور!!!!!

  2. احسان نیکی گفت:

    دوستان از یاد خدا غافل نشیم خانم های محترم آبروی فاطمهء زهرا به شما یدک شده پس حرمت شکنی نکنید ،آقایان بخاطر چند لحظه بی ارزش آخرت خودتون رو خراب نکنید.جوانی 28 ساله شخصی عامی از دیار شیعه

  3. سحرناز گفت:

    یاد بگیریم جای بقیه نظر ندیم،تصمیم نگیریم
    ما چه میدونیم این همه پولو برای چی میخواسته بنده خدا
    اما کاش یه مرد پیدا میشد پولو به عنوان قرض بهش میداد که این خانوم این کارو نمیکرد این چه دنیایی شده آخه :struggle: :shame:

  4. مجید گفت:

    به نظر من با این کارش داره انسانیتش رو میفروشه.بهای انسانیت آنقدر با ارزشه که این پول ها که هیچ کل دنیا رو هم بدن ارزش اون رو نداره تا انسان بخواد به خاطر لذت این دنیا هر چند مادی از اون بگذره. من مورد حرفم فقط دختر ها نیست بلکه با خود پسرها هم هستم که نباید حتی در ایران با پول شخصی رو راضی به تن فروشی کنیم هر چند شخص مقابل رازی به این عمل باشه.
    ای کاش ما انسان ها می فهمیدم که خدا از روحش در ما دمیده اونوقت میتونستیم ارزش خودمون رو درک کنیم. :cloudy: :thunder: :rain: :umbrella:

  5. رز گفت:

    به نظرم تا دختری خودش نخواد هیچکس نمیتونه مارک هرزه بودن بهش بزنه

  6. توسکا گفت:

    بازم خوبه اونجا با پول این کاررو کرده تو کشور ما چی بدبختی دخترای ما اینکه بی پول این کاررو میکنن اخرشم مارک هرزه بودن بهشون زده میشه :sweat: :sweat: :sweat:

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا