عکس جومونگ بازیگر معروف کره ای در کنار همسر و فرزندانش

عکس جومونگ بازیگر معروف کره ای در کنار همسر و فرزندانش
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکس جومونگ بازیگر معروف کره ای در کنار همسر و فرزندانش

517571674

جومونگ بازیگر مشهور کره ای در کنار همسر و فرزندانش ،جومونگ بازیگر مشهور کره ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران حسابی گل کرد، این روزها کجاست و چه کار می کند؟ سونگ ایل گوک فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول می‌باشد.

 

او نوه «کیم دوهان» پسر «کیم جو جین» فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 میلادی و پسر کیم ایول دونگ (بانوی بازیگر کره‌ای) است. او در 15 مارس 2008با یک قاضی دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد.

 

جشن عروسی آنها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و آن‌طور که گفته می‌شود صاحب سه قلو هستند. دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) نام فرزندان اوست و البته نام همسرش جونگ سونگ یو می‌باشد.

 

او پس از بازی در سریال جومونگ که در سال 2006 ساخته شد در سریال‌های زیر به ایفای نقش پرداخت.

 

*خانواده کیمچی – سال 2012
*دایره جنایی- سال 2011
*مردی به نام خدا- سال 2010
*امپراتور بادها- سال 2008
*تبلیغ کننده پارلمان – سال 2007
همچین او در چند فیلم سینمایی پس از جومونگ نیز ایفای نقش کرد.
*اجنه 2012- خالکوب 2014- مرکب 2014.

عکس جومونگ بازیگر معروف کره ای در کنار همسر و فرزندانش

خاطره‌نگاری با جومونگ

این بازیگر که توسط شرکت مطرح LG در تابستان 88 به ایران آمده بود، می‌گوید:

 

*در کره تا به حال سریال‌های ایرانی پخش نشده ولی چند فیلم سینمایی مانند «بچه‌های آسمان» روی آنتن رفته است.

 

* تمام بازیگران، کارگردان و هنرمندان معلم من هستند؛ و من باید از آنها بیاموزم، بنابراین نمی‌توانم از بین آنها یک فرد را انتخاب کنم.

 

* ایران تاریخ و تمدن عظیمی دارد، من به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم. البته ایرانیها به داستان‌های قهرمانی خیلی معروف هستند. «جومونگ» هم داستان یک قهرمان است، بنابراین بین او و داستان‌های ایرانی شباهت‌‌هایی وجود دارد.

 

*ترافیک تهران سنگین است. البته در کره هم چنین وضعیتی وجود دارد که در زمان پخش سریال «جومونگ» این ترافیک کاهش می‌یابد.

 

*رزمی کار نیستم، ولی سه ماه پیش از بازی در این سریال، تمرینات زیادی کردم. به ویژه در زمینه اسب‌سواری؛ به طوری ک تمام صحنه‌های اسب‌سواری را خودم بازی کردم.

 

*زمانی که سال‌ها پیش ارتباط صمیمانه ایران و کره آغاز شد، قرار شد در کره جنوبی خیابان «تهران» و در ایران خیابان «سئول» نامگذاری شود و این اتفاق افتاد و در حال حاضر، خیابان تهران معروف‌ترین و گران‌ترین خیابان کره‌جنوبی است.

 

*عاشق ورزش کردن هستم و در موقع بیکاری، حدود شش ساعت به این کار می‌پردازم. از میان رنگ‌ها هم به آبی علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش یا کاملا آبی می‌پوشم یا کاملا قرمز. البته رنگ مشکی را هم دوست دارم.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-09-24
https://www.rahafun.com/?p=39667
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا