عکس جدید مگان فاکس در کنار فرزندش

عکس جدید مگان فاکس در کنار فرزندش
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکس جدید مگان فاکس در کنار فرزندش

 

عکس جدید مگان فاکس در کنار فرزندش

مگان فاکس بازیگر و مدل مشهور هالیوودی است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و به خاطر چهره اش که شباهت هایی به آنجلینا جولی دارد بسیار معروف شده است.

او عکس جدیدی را در کنار فرزندش در فیس بوکش قرار داده است که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.مگان فاکس ۲۹ سال سن دارد او اصالتا ایرلندی فرانسوی است اما ملیت او امریکایی می باشد.او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و در سال ۲۰۱۲ عکسی از او و همسرش در مجله پیپل منتشر شد که او را در وضعیت بارداری نشان می داد.مگان فاکس به خاطر تزریق بوتاکس مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است و برخی چهره او را بیش از حد مصنوعی می دادند.او یکی از بازیگران و مدل های زیبای هالیوودی است که شهرتش را مدیون سریال آرزو و ایمان است.عکس جدید او در کنار فرزندش را در ادامه این مطلب از کلیشه ببینید.

مگان دنیس فاکس (به انگلیسی: Megan Denise Fox) (زاده ۱۶ مه ۱۹۸۶) مدل و بازیگر آمریکایی است. حرفه بازیگری و مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال ۱۹۹۹ بدست آورد.

  • بدون دیدگاه
  • 2015-01-16
https://www.rahafun.com/?p=46470
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا