عکس بازیگران سری دوم سریال یانگوم

عکس بازیگران سری دوم سریال یانگوم
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سری جدید یانگوم بزودی پخش می شود .

 

سری دوم یانگوم: سریال تاریخی سایمدانگ محصول سال ۲۰۱۷ کره جنوبی، که بازیگر مشهور کره ای، لی یونگ آئه مشهور به یانگوم در آن بازی می کند، از تاریخ ۵ بهمن ماه از تلویزیون تعاملی تیوا پخش خواهد شد.

 

عکس یانگوم

 

بر اساس گزارش دست اندرکاران تلویزیون تعاملی تیوا، این شبکه حق پخش سریال مذکور را از کره جنوبی خریداری کرده و این سریال را با مدیریت دوبلاژ خانم زهره شکوفنده و با حضور گویندگانی همچون مینو غزنوی و منوچهر والی زاده دوبله نموده است.

 

خانم لی یونگ آئه (یانگوم) که پس از بازی در سریال جواهری در قصر مشهور شد پیدا کرده بود، ۱۴ سال از دنیای بازیگری فاصله گرفت و ترجیح داد به زندگی شخصی خود و بزرگ کردن بچه هایش بپردازد وسریال سایمدانگ (سری دوم یانگوم) در واقع بازگشت مجدد یانگوم به دنیای بازیگری است.

 

خلاصه داستان سری دوم سریال یانگوم :

لی یونگ آئه در نقش سایمدانگ نقاش مشهور سلسله چوسون در ۵۰۰ سال قبل بازی می کند. سایمدانگ چهره ای تاریخی و نمادین در تاریخ کره است که تصویر او روی اسکناس های ۵۰ هزار ونی کره نیز چاپ شده است.

 

خانم لی یونگ آئه در مصاحبه ای اعلام کرده است به این دلیل در این سریال (سری دوم یانگوم)  بازی کرده است چون سایمدانگ نه تنها چهره ای تاریخی و نمادین است بلکه نمونه بارزی از یک مادر فداکار و همسر نمونه است.

  • بدون دیدگاه
  • 2018-01-18
https://www.rahafun.com/?p=78991
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا